AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Av en aller annen grunn liker han blods maken sier han. Men, er det flere som har opplevd at gutten liker det? Anonymkode: 24690...e5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Jepp, får helt noia av det. Ikke en favoritt hos meg. Anonymkode: 0cf9e...507 1
Forundret.. Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 For meg så er bare tanken på det skikkelig turnoff.. 😱 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Samme gjør mannen min. Har ikke møtt noen som ham før🤷♀️ Anonymkode: efc18...879 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Normalt nok å ha sex under mensen nom begge er ok med det, men oral? Æsj..nasty type du har der. Anonymkode: 590d6...c7c 3
wandagirl Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Ikke vært borti. Hadde ikke hatt problemer med det om jeg brukte tampong, men ellers har jeg ingen interesse av å smake mensenblodet mitt. Jeg vil jo kline😅 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Kjapp dusj / spyling og jeg slikker gjerne. Det lekker ikke blod fra navlen... Anonymkode: cb211...49f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 Det er et par gutter jeg kjenner som vil prøve, men som ikke ikke klarer å få seg til å gjøre det, meg selv inkludert. Hvis det er greit for deg så er det vel bare å kose seg. Det er kanskje litt uvanlig, men hvis dere begge er OK med det så kos dere Anonymkode: e3009...f81 1
Christina82 Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Ryddet for nedsettende kommentarer og avsporinger. Christina82, mod 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Normalt nok å ha sex under mensen nom begge er ok med det, men oral? Æsj..nasty type du har der. Anonymkode: 590d6...c7c Hvorfor er det nasty å ikke se kvinnekroppen som «uren» når hun har mensen? Altså, hver sin smak, men rart å kalle noen for nasty i denne sammenhengen. Anonymkode: 30a61...662 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Hvordan er han ellers? Spisse hjørnetenner? Liker han å gå med svart kappe? Mye ute og flyr om nettene? Anonymkode: d6fd8...70d 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Eksdama gjorde det på meg. Men jeg vasket meg alltid først, og jeg gjorde det ikke på henne. Anonymkode: c47d9...fe8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor er det nasty å ikke se kvinnekroppen som «uren» når hun har mensen? Altså, hver sin smak, men rart å kalle noen for nasty i denne sammenhengen. Anonymkode: 30a61...662 Du blander sammen forskjellige betydninger av ordet «uren». Det er ingen som idag mener at mensutflod/-blod er «urent» på noen annen måte enn at det er grisete og illeluktende. Litt på samme måte som avføring. Anonymkode: e62de...de7 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 Hadde jeg aldri tillatt noe så frastøtende skal men lete lenge etter. Anonymkode: be411...5ab
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du blander sammen forskjellige betydninger av ordet «uren». Det er ingen som idag mener at mensutflod/-blod er «urent» på noen annen måte enn at det er grisete og illeluktende. Litt på samme måte som avføring. Anonymkode: e62de...de7 Det er to vesentlig forskjellig ting 🤦♀️ Anonymkode: 08ed3...649
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Hvis dama er frisk og ikke har HIV er mensblod ikke farlig. Folk har de merkeligste preferanser, og dette er jo ikke spesielt drøyt en gang. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å la mannen min gjøre det, men hvis din mann tenner på det og du synes det funker, så ser jeg virkelig ikke problemet. Høres ut som helt normal livsutfoldelse, om enn i privatlivets sfære. Hvis mannen din liker det, du liker det og ingen tar skade - hva er da problemet? Det vil alltid være snerpete damer som mener mye om sånt som dette, men dem er det helt gratis å gi blaffen i. Anonymkode: cd53d...768 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Av en aller annen grunn liker han blods maken sier han. Men, er det flere som har opplevd at gutten liker det? Anonymkode: 24690...e5c Æsj... Kan ha sex ved mensen men slikking er helt ualtuelt! Både for han og meg.. Anonymkode: c1fc7...850
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Skrevet 6. mai 2022 Opplevde det med en lekepartner for noen år siden. Likte det veldig godt! Sendte han en melding og fortalte at jeg hadde fått mensen, og at jeg forstod om han ville avlyse og heller møtes uka etter istedet. Han svarte at neida, det gjorde ingenting at jeg hadde mensen, han ville møtes likevel. Så vi møttes, og jeg tenkte jo ikke på at han skulle slikke meg, det var ikke noe jeg tenkte på som alternativ. Tenkte at vi skulle ha samleie, kanskje at jeg skulle suge han, kyssing sånne ting. Men da vi lå i senga, innså jeg at han ville slikke meg. Sa at han ikke trengte det, jeg blødde jo. Men neida, han ville gjøre det....Helt vilt, hadde aldri opplevd det tidligere. Han slikket lenge, intenst, tunga inni skjeden til og med. Da han var ferdig hadde han masse blod rundt munnen og på haka....det var gøy, og litt flaut, haha. Nåværende kjæreste har heller ingenting mot å ha sex når jeg har mensen, og jeg tenner veldig på det. At pikken blir rød, at det er klissete. Men inntil for noen måneder siden, hadde han ikke slikket meg mens jeg hadde mensen. Så, hadde vi en fin, romantisk kveld med levende lys, rolig musikk og alt var deilig...og jeg sa jeg blødde bittelitt (mensen nesten ferdig), og han slikket meg likevel. Ble litt ekstra forelsket i han da kjente jeg. Anonymkode: 6cd4b...f32 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 Dama vil ikke gjøre noe som helst. Når hun har mensen så er det stengt. Jeg vil gjerne gi F i det og jeg vil også prøve oralsex, men hun nekter. Har sagt at litt blod ikke plager meg, men hun er bestemt Anonymkode: e3009...f81
wandagirl Skrevet 7. mai 2022 #20 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dama vil ikke gjøre noe som helst. Når hun har mensen så er det stengt. Jeg vil gjerne gi F i det og jeg vil også prøve oralsex, men hun nekter. Har sagt at litt blod ikke plager meg, men hun er bestemt Anonymkode: e3009...f81 Noen kvinner har veldig vondt og er uopplagte når de har mensen, andre er superkåte. Dere kan jo kanskje være intime på andre måter når hun har mensen. Massere hverandre eller noe som er godt for dere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå