Gjest Jebediha Winchcombe Skrevet 6. november 2005 #1 Del Skrevet 6. november 2005 La oss si at dere får et valg.Om og redde noen.og dere har to valg om og redde ei uskyldig jente eller gutt..Og 1000 grussome mordere Men så her kommer valget.Vist du redder barnet fra de 1000 grussome morderene vil verden falle i evig krig og elendighet og all ondskap i verden vil være evig. men lar du de 1000 grussome morderene drepe jenta og redder dem isteden så vil det bli evig fred.og harmoni det vil bli slutt på all elendihet ikke noe krig,sult eller fatigdom. så hva ville dere valgt reddet jenta for og så få evig elendighet eller la morderene drepe jenta sån at det blir evig harmoni ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clueless Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Tåpelig og utrolig søkt spørsmål. Fortjener ikke noe bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #3 Del Skrevet 6. november 2005 Ville latt fornuften seire over følelsene dersom jeg fikk valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediha Winchcombe Skrevet 6. november 2005 #4 Del Skrevet 6. november 2005 Til Cluless hva er sykt med det spørsmålet ? det er et kanskje ikke vanelig spørsmål men det faktsik et helt normalt spørsmål for og se om man ville handlet med fornuft eller med føleser.... men jeg tar det du skrev at du ville heller lat verden ende i evig elendighet en evig harmoni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #5 Del Skrevet 6. november 2005 Å herregud. På tide å slutte med de grusomme muslim/palestina/islam trådene nå vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediha Winchcombe Skrevet 6. november 2005 #6 Del Skrevet 6. november 2005 dette spørsmålet har ingenting med muslimer\palastina eller islam og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clueless Skrevet 7. november 2005 #7 Del Skrevet 7. november 2005 Til Cluless hva er sykt med det spørsmålet ? det er et kanskje ikke vanelig spørsmål men det faktsik et helt normalt spørsmål for og se om man ville handlet med fornuft eller med føleser.... men jeg tar det du skrev at du ville heller lat verden ende i evig elendighet en evig harmoni. ← Har ikke skrevet at det var sykt, men at det var søkt. Vesentlig forskjell. Hvilket alternativ jeg velger har du ingen forutsetninger for å si noe om, så jeg begriper ikke hvordan du kan anta noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 7. november 2005 #8 Del Skrevet 7. november 2005 For et spørsmål.... Eg ville latt morderane drepe jenta, så det vart evig harmoni. JEPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 7. november 2005 #9 Del Skrevet 7. november 2005 The girl have to die.. Såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #10 Del Skrevet 7. november 2005 For the greater good. Hadde igrunn ikke tvilt engang. For å gjøre det vanskeligere kunne du sagt at det var noen som betydde veldig mye for deg. Og man behøver ikke 1000 mordere. Det er som regel grusommere med 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullebukk Skrevet 7. november 2005 #11 Del Skrevet 7. november 2005 Jeez,.... Hadde jo ikke blitt evig fred og harmoni hvis man reddet de 1000 grusomme morderne... Hadde reddet bare meg selv jeg....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. november 2005 #12 Del Skrevet 7. november 2005 Selvfølgelig velger man evig harmoni. Noe annet ville jo vært fullstendig ufornuftig. Men nå er dessverre ikke verden så enkel. Men i en slik situasjon ville vel de fleste tvilt sterkt på om disse 1000 morderne faktisk ville omvendt seg fullstendig for å skape harmoni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #13 Del Skrevet 7. november 2005 Hvem vet? Kanskje det var en geenie som gav deg valget? her må man bruke fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #14 Del Skrevet 7. november 2005 Spørsmålet er bare så eldgammelt. Jeg forstår at du ikke har hørt denne før men det er inget nytt ved det. Den kommer i mange varianter. Ville du drepe Hitler dersom du kunne ta en tidsmaskin tilbake og redde millioner av jøder er en av de. Det er et bra spørsmål men det er som sagt eldgammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. november 2005 #15 Del Skrevet 7. november 2005 Hvem vet? Kanskje det var en geenie som gav deg valget? her må man bruke fantasi! ← Ville overhode ikke stolt på en genie.... Skumle vesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. november 2005 #16 Del Skrevet 7. november 2005 Djinner som er fæle. Geenies er snille. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediha Winchcombe Skrevet 7. november 2005 #17 Del Skrevet 7. november 2005 vel jeg hvet den ikke er ny...hørte den for første gang for en 5-6 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. november 2005 #18 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg ville utdannet meg til psykolog og skrevet ut attester til alle morderne mot rimelig betaling. Endret 7. november 2005 av Statsmedister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå