AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg er en voksen dame på 50 år som ønsker meg en liten tatovering. Problemet er at jeg har ganske mye angst og synes tatoveringsstudio ser skumle ut. Det er ofte mørkt og litt lugubert plassert og de som jobber der ser ganske tøffe ut… jeg tør ikke gå inn der og spørre hvordan man gjør det, så derfor spør jeg her. Hvordan gjør jeg det om jeg vil tatoveres? Ringer? Må jeg ha mønster klart? Annet jeg bør vite? Anonymkode: 30dcf...af5
Sheik Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Sjekk ut portofolio til de studioene nær deg eller der du ønsker å ta tatovering. Deretter kan du sende epost, melding på instagram eller facebook alt etter hva de har av kommunikasjonsmedier hvor du forteller litt om hva du ønsker, hvor du ønsker tatoveringen. Det går helt fint og de er som oftest veldig hyggelige folk selv om de kan virke litt skumle! Se litt etter en artist som har laget noe i den stilen du ønsker. Et tatoveringsstudio jeg har brukt ligger på et kjøpesenter, så ikke alle studioer er lugubre. Anbefaler også å sjekke reviews på google eller facebook på disse studioene for å se om kundene er fornøyde. Synes også det er veldig viktig at studio ser rent og ryddig ut. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Sheik skrev (4 minutter siden): Sjekk ut portofolio til de studioene nær deg eller der du ønsker å ta tatovering. Hva betyr det? Potofolio? Anonymkode: 30dcf...af5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Portfolio er en mappe med egne arbeider eller oppgaver. Altså et bildegalleri av tattovørens tidligere arbeider, altså tattoveringer han/hun har utført tidligere Anonymkode: d1c66...ece 1 1
Sheik Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr det? Potofolio? Anonymkode: 30dcf...af5 Bilder av tatoveringer de har laget før 😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Sheik skrev (Akkurat nå): Bilder av tatoveringer de har laget før 😊 Åja. Takk! Anonymkode: 30dcf...af5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Portfolio er en mappe med egne arbeider eller oppgaver. Altså et bildegalleri av tattovørens tidligere arbeider, altså tattoveringer han/hun har utført tidligere Anonymkode: d1c66...ece Takk! Anonymkode: 30dcf...af5
Rowan Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 22.31): Jeg er en voksen dame på 50 år som ønsker meg en liten tatovering. Problemet er at jeg har ganske mye angst og synes tatoveringsstudio ser skumle ut. Det er ofte mørkt og litt lugubert plassert og de som jobber der ser ganske tøffe ut… jeg tør ikke gå inn der og spørre hvordan man gjør det, så derfor spør jeg her. Hvordan gjør jeg det om jeg vil tatoveres? Ringer? Må jeg ha mønster klart? Annet jeg bør vite? Anonymkode: 30dcf...af5 De fleste tatovører har en Instagramside der de har mange bilder av tatoveringene sine. Hvis du er usikker på hvor du skal starte kan det være lurt å søke på nettet: "tatovering + steder nært deg" og så sjekke opp nettsiden og instagrammen/facebooken deres. Alle flinke tatovører får tegnet opp et fint design til deg hvis du bare sier hva du vil ha - du trenger ikke å komme med et klart. Det kan jo selvsagt hjelpe å ha noe å vise til, men husk at tatovører ikke er kopimaskiner. Det kan også hjelpe å si at det er din første tatovering og at du er nervøs. Det tar de hensyn til. Hvis det er noe mer du lurer på er det bare å spørre. Jeg har ikke så mye erfaringer med små tatoveringer, men jeg har 15 til sammen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå