AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg har en kjæreste, og vi er begge i slutten av 30-årene. Bor ikke sammen. Han har to barn, jeg har ingen. Han er ofte opptatt med det ene og det andre, venner, jobb, barn. Mens jeg er tilgjengelig hele tiden.. Har få venner, og de jeg har sittet i familiebobla si. Har vanskelig for å få meg nye venner. Jeg vil og virke litt opptatt, og ikke alltid ha tid. Men vet ikke hvordan når jeg har så lite nettverk. 😞 Anonymkode: 77872...d96
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Du kan være opptatt med andre ting. Trenger ikke avhengig av andre for å fylle tiden. Trening, lese, shopping, gå tur, eller hva du liker. Anonymkode: 82d3c...586 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Du kan være opptatt med andre ting. Trenger ikke avhengig av andre for å fylle tiden. Trening, lese, shopping, gå tur, eller hva du liker. Anonymkode: 82d3c...586 Ble litt feil skriving og send for tidlig, håper du forstår det 🙂 Din tid er like mye verd som hans- med eller uten andre folk. Så bare å si hva du har planlagt å gjøre, neste gang han spør og du har tenkt deg noe annet (eller vil finne på noe annet) Anonymkode: 82d3c...586 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan være opptatt med andre ting. Trenger ikke avhengig av andre for å fylle tiden. Trening, lese, shopping, gå tur, eller hva du liker. Anonymkode: 82d3c...586 Jeg mener at jeg vil være opptatt og ikke alltid tilgjengelig for han. Jeg jobber og trener litt, men skulle ønske jeg hadde folk å være med. Hvis jeg spør om vi skal treffes, er det ofte han ikke kan fordi gan har planer med jobb, med venner, pga barna osv. Jeg vil også være opptatt.. Anonymkode: 77872...d96
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Du trenger ikke å oppgi grunn for å takke nei. Bare si at det passer bedre for deg på fredag. Du trenger ikke å si at du er opptatt med Netflix 😀 Anonymkode: 3d926...61c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Start med en sosial hobby. F.eks ballidrett(fotball, innebandy), golf, frivillig arbeid, gruppevandring/gruppeturer(dnt, ut.no osv), gå på kurs(eks fotokurs), Evt bli støttekontakt. Hvis du finner en sosial hobby som du liker, så kanskje du blir kjent med nye folk, får nye venner. Lettere å bli venner med folk som har like interesser som deg. Anonymkode: 07e3a...a62 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Start med en sosial hobby. F.eks ballidrett(fotball, innebandy), golf, frivillig arbeid, gruppevandring/gruppeturer(dnt, ut.no osv), gå på kurs(eks fotokurs), Evt bli støttekontakt. Hvis du finner en sosial hobby som du liker, så kanskje du blir kjent med nye folk, får nye venner. Lettere å bli venner med folk som har like interesser som deg. Anonymkode: 07e3a...a62 Jeg har prøvd flere ting av det jeg interresserer meg for, men har ikke blitt kjent med noen nye.🫤 Er uansett vanskelig med noe fast på kveldene, for jeg jobber noen kvelder. Anonymkode: 77872...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå