Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt på med en fyr i et halvt år, ca på denne tiden i fjor. Vi koste oss veldig, men han ville ikke være så eksklusiv, jeg la merke til det. Altså vise oss samnen. Samtidig hadde han ett par venninner som jeg kjente en vond feeling rundt, spes hun ene. Forrige sommer stoppet det litt mellom oss fordi han faktisk hadde klint med denne ene venninnen. Magefølelsen sier jeg bare..!

Vi fikk ikke kontakt igjen før i november ifjor. Da ville han møte meg igjen, han likte ikke at jeg var på tinder osv. Da vi møttes rotet vi igjen og vi har siden vært litt sånn sexvenner, venner med mye kos og overnatting. Han har likevel sagt tydelig tidligere at han ikke vil i noe forhold. Men den siste tiden har han kysset så på meg, om natten holder han godt rundt meg uten å slippe. Føler han viser mer til meg. Kan det være han egnt liker meg? 

For 2 uker siden så jeg han og den andre venninnen på butikken samme . Jeg ble litt paff og jeg spurte om de holdt på, han sa neinei. Han treffer DOG ikke hun han rotet med lengre. Han ville treffe meg dagen etter jeg så de på butikken.

Kjenner jeg er redd for å få følelser for han igjen, som jeg hadde ifjor. Jeg er to år eldre enn han. Bør jeg kutte han ut? Vi sier vi er glad i hverandre.. Hvor står vi? 

Frustrert 34åring. 

Anonymkode: 42a88...ad1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har sagt han ikke vil ha ett forhold, så da er det vel opp til seg om du godtar at han er åpen for andre eller ei.

Anonymkode: 5e07b...c28

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg holdt på med en fyr i et halvt år, ca på denne tiden i fjor. Vi koste oss veldig, men han ville ikke være så eksklusiv, jeg la merke til det. Altså vise oss samnen. Samtidig hadde han ett par venninner som jeg kjente en vond feeling rundt, spes hun ene. Forrige sommer stoppet det litt mellom oss fordi han faktisk hadde klint med denne ene venninnen. Magefølelsen sier jeg bare..!

Vi fikk ikke kontakt igjen før i november ifjor. Da ville han møte meg igjen, han likte ikke at jeg var på tinder osv. Da vi møttes rotet vi igjen og vi har siden vært litt sånn sexvenner, venner med mye kos og overnatting. Han har likevel sagt tydelig tidligere at han ikke vil i noe forhold. Men den siste tiden har han kysset så på meg, om natten holder han godt rundt meg uten å slippe. Føler han viser mer til meg. Kan det være han egnt liker meg? 

For 2 uker siden så jeg han og den andre venninnen på butikken samme . Jeg ble litt paff og jeg spurte om de holdt på, han sa neinei. Han treffer DOG ikke hun han rotet med lengre. Han ville treffe meg dagen etter jeg så de på butikken.

Kjenner jeg er redd for å få følelser for han igjen, som jeg hadde ifjor. Jeg er to år eldre enn han. Bør jeg kutte han ut? Vi sier vi er glad i hverandre.. Hvor står vi? 

Frustrert 34åring. 

Dette blir som å rive av et plaster . Enten setter du foten ned for at han bruker deg for sex . Evnt lar du han holde på en stund til , og utsetter at han dumper deg. ( å du får hjertet ditt knust ) . Sakte eller rask prosess , ditt valg . 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Dette blir som å rive av et plaster . Enten setter du foten ned for at han bruker deg for sex . Evnt lar du han holde på en stund til , og utsetter at han dumper deg. ( å du får hjertet ditt knust ) . Sakte eller rask prosess , ditt valg . 

Jeg håper igrunnen på å være tollerant og se hva han vil føle etterhvert. Jeg mistet jo litt tillit til han da han rotet med venninnen sin. Han holder rundt meg om natten, også etter sex. Han liker meg jo, det ser jeg... 

AnonymBruker
Skrevet

Du er bare ventepølse for ham. Han er ikke egentlig interessert i deg, ellers hadde han sørget for at dere ble kjærester i fjor. Du er bare enkel tilgang på sex mens han venter på å finne den rette. 
Du bør avslutte hele relasjonen, og se deg om etter en fyr som faktisk er interessert i deg. 

Anonymkode: 64309...c46

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg håper igrunnen på å være tollerant og se hva han vil føle etterhvert. Jeg mistet jo litt tillit til han da han rotet med venninnen sin. Han holder rundt meg om natten, også etter sex. Han liker meg jo, det ser jeg... 

Nei. Han vil ha deg for sex, og bruker deg som kosebamse/sutteklut etterpå. 

Anonymkode: fbf94...022

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør velge å høre på det han faktisk sier (vil ikke i et forhold med deg), heller enn å lage en alternativ virkelighet av at han holder rundt deg om natten etter sex. Menn liker kos også, de, uten at det trenger å bety forelskelse. Hadde jeg vært deg hadde jeg lett videre. Eventuelt kan du jo stille et ultimatum først, men jeg hadde iallfall ikke likt å tvinge noen inn i et forhold med meg. 

Anonymkode: c1129...8f6

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må tro ham når han sier " jeg vil ikke ha et forhold " for det er akkurat det dét betyr.

Du hadde jo trodd ham om han sa det motsatte..det  du ønsker å høre..

Anonymkode: f43ea...2c4

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Du sier til ham at du ikke gidder noe tull mer. Enten er dere sammen, offentlig og eksklusive, ellers vil du slutte å sløse bort mer tid på ham å finne en annen som vil det. Du piner deg selv. Hvis han vil ha deg, sørger han for at du vet det. Så enkelt. (Og jeg er ca samme alder som deg - seriøse mannfolk finnes)

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor står vi? 

Spør ham. 

Anonymkode: 1e6ad...938

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må tro ham når han sier " jeg vil ikke ha et forhold " for det er akkurat det dét betyr.

Du hadde jo trodd ham om han sa det motsatte..det  du ønsker å høre..

Anonymkode: f43ea...2c4

Men her viser han omtrent følelser i handling og ikke ord. Han er skikkelig mann og er flink på å holde følelser ute. Han har også en reisejobb. De gangene han er hjemme så vil han treffe meg med en gang. Jeg er nokså kald nå og lukker ute alle følelser... Han såret meg veldig som har gjort at jeg ikke helt har troa på han igjen.

Håper jeg finner kjærligheten med en mann som vil vise vår kjærlighet, de må vel finnes. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er bare ventepølse for ham. Han er ikke egentlig interessert i deg, ellers hadde han sørget for at dere ble kjærester i fjor. Du er bare enkel tilgang på sex mens han venter på å finne den rette. 
Du bør avslutte hele relasjonen, og se deg om etter en fyr som faktisk er interessert i deg. 

Anonymkode: 64309...c46

Takk... 😏 Slitsomt dette. Så må nok avslutte dette ellers må han kunne vise verden at det er meg han vil ha uten å være så redd for det. Venninnen kan han vise seg med. Merkelig! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, det er jo ditt valg hvor langt du vil strekke deg. Oppdater oss hvis blir Happy ending 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...