AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg var oppe å så til han nå, og puten var gjennomvåt. Klissklass. Jeg vet det er et dårlig tegn hos voksne, men hos barn da? Bør jeg ringe lege? Han har ikke feber. Anonymkode: 67dde...14a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Altså ringe lege imorgen . Anonymkode: 67dde...14a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Hvor mange grader er det på soverommet? Anonymkode: 21d47...a5d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Min har alltid vært varm og han er kjempeklam når en løfter opp dyna. Men om det er noe galt med din vet jeg jo ikke. Anonymkode: c9995...09f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Hvordan er formen og temperaturreguleringen på dagtid da? Og er det nyoppstått? Hva med påkledning/sengetøy i senga? Jeg hadde uansett ringt legen i morgen. Man skal ikke nøle med det når man lurer, og man skal hvertfall ikke slå seg til ro med råd man får her inne.. Lykke til💕 Anonymkode: 80f5e...a9a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Jeg hadde vinduet litt på gløtt. Men vi har nettopp flyttet, så kanskje det ligger noe i det. Han hadde på seg bokseren og en t-shirt. Jeg ringer i morgen. Det var klissvått stakar. Anonymkode: 67dde...14a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde vinduet litt på gløtt. Men vi har nettopp flyttet, så kanskje det ligger noe i det. Han hadde på seg bokseren og en t-shirt. Jeg ringer i morgen. Det var klissvått stakar. Anonymkode: 67dde...14a Det ville jeg også ha gjort. Heller en gang for mye, enn en gang for lite❤️ Anonymkode: e3ed6...8ce 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ville jeg også ha gjort. Heller en gang for mye, enn en gang for lite❤️ Anonymkode: e3ed6...8ce Er så redd om det er et tegn på lymfekreft? Anonymkode: 67dde...14a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Nattesvette hos små barn er veldig vanlig, men skader jo ikke med en sjekk Anonymkode: 75c57...02b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nattesvette hos små barn er veldig vanlig, men skader jo ikke med en sjekk Anonymkode: 75c57...02b Kilde? Det er strengt tatt ikke vanlig at små barn svetter i det hele tatt. Anonymkode: 81295...ce9
GammelKaktus Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Min blir og raskt litt kokt om han ligger med dyne og vinduet ikke er åpent, han er varm av seg. Men min har alltid vært slik, hvis dette er ny greie for ditt barn så kan du jo ta det på en legetime. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde vinduet litt på gløtt. Men vi har nettopp flyttet, så kanskje det ligger noe i det. Han hadde på seg bokseren og en t-shirt. Jeg ringer i morgen. Det var klissvått stakar. Anonymkode: 67dde...14a Han har kanskje mye å bearbeide som følge av flytting. Det kan jo være veldig traumatisk å miste hjemmet sitt. Selv om en flytter til noe som er bedre. Dere har kanskje også stresset noe som også vil stresse ham. Det går sikkert helt fint med ham, men kanskje ikke dumt å ringe lege likevel. Må bare passe på å ikke være hysterisk, kan jo ikke gå rundt med varseltrekanter rundt ungen heller. Omveromsorg er jo direkte skadelig. Anonymkode: a1278...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nattesvette hos små barn er veldig vanlig, men skader jo ikke med en sjekk Anonymkode: 75c57...02b Begge min kunne være klissvåte om natten som små, særlig på vår sommer når soverommene ikke ble kalde nok. Det var ingenting galt med noen av dem. Skader jo aldri å sjekke med legen, men hvis alt ellers er normalt er de nok bare varme Anonymkode: ae58e...2c1 1
Arkana Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Det kan være tegn på sykdom, men er også helt vanlig. Ett av mine barn svetter mye om natten og sover gjerne med bare et tynt laken over seg, selv midt på vinteren, og det er ingenting galt med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nattesvette hos små barn er veldig vanlig, men skader jo ikke med en sjekk Anonymkode: 75c57...02b Godt å høre. Jeg vet bare at langvarig nattesvette hos voksne skal man ta på alvor ift alvorlige sykdommer. Kanskje noe annet hos barn. Han er i nytt hus og litt engstelig på nytt rom . Takk for svar dere😍 Anonymkode: 67dde...14a
Mnjah Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 Var bare puten våt? Vår svetter enormt på enkelte puter, det er som om hodet ikke får puste. Husk at barn svetter mest gjennom hodet, så det kan være for varm dyne feks
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg var oppe å så til han nå, og puten var gjennomvåt. Klissklass. Jeg vet det er et dårlig tegn hos voksne, men hos barn da? Bør jeg ringe lege? Han har ikke feber. Anonymkode: 67dde...14a Her var begge svett når de sov en periode når de var liten. Men det gikk over. De var hekt friske! Tror det er vanlig! Men alltid lurt å sjekke en gang for mye enn for lite! Anonymkode: e5312...888
CamillaCollett Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er så redd om det er et tegn på lymfekreft? Anonymkode: 67dde...14a Nå fikk jeg vondt av deg. Er du veldig bekymret for barnet ditt? Har han plutselig begynt å svette voldsomt hver eneste natt, eller er det bare denne ene natten? Du kan ta med barnet til legen, men prøv å ikke tenke på så alvorlige ting, det er tross alt veldig lite sannsynlig. Mine barn svetter veldig lett om natten. I motsetning til meg er de veldig varme av seg.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #20 Skrevet 6. mai 2022 En av mine tre svettet mye via hodet. I jobb ser jeg også at det i snitt er minst ett barn på avdelingen som svetter mye. Alltid våt i håret når leken er god, alltid våt når de sover på dagen etc. Det er ikke vanlig at alle barn svetter men det er vanlig at noen barn svetter og de tar gjerne igjen for alle de som ikke svetter. Men, er det helt nytt at barnet svetter slik kan man selvfølgelig snakke med lege. Anonymkode: 6ec5f...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå