AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Har kvinner på tinder dårlig selvinnsikt? Er neste bare enslige mødre, men slappe mamma kropper, som viser interesse tilbake på tinder og som er interessert i å møtes? Hvorfor er det så vanskelig å møte de single kvinnene i starten av 30 årene som ikke har barn og som holder seg godt trent? Er de bare super kresne? Er selv ganske godt trent og høy(vet at kvinner verdsetter høyde). Høflig er jeg også, ikke noe griseprat eller noe slikt. Tinder er bare super tragisk hvis du spør meg, sykt frustrerende at man ikke engang får sjansen til å møte ok trent/slank kvinner uten barn! Snakker ikke om "modell pene kvinner" eller noe slikt, men normalt trent, slank, søt jente! Forstår nå hvorfor det er en debatt om at kvinner sikter litt for høyt på tinder ja, jeg er ett levende bevis på det tror jeg! For jeg vill påstå at jeg ser ganske ok ut. Men er vell ikke nok hvis man ikke er topp 10 prosent kanskje? Får sikkert refs her inne nå, men nytter ikke å pynte på sannheten heller. Sikkert mange menn med ok utseende på tinder som opplever det samme!? Anonymkode: 768e3...df2 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Generelt sett så har dere menn over gjennomsnittet høy selvtillit uten å egentlig ha grunn for det så jeg tenker at hvis du virkelig reflekterer over eget utseende og hva du utstråler så skjønner du kanskje grunnen for at disse flott alenemødrene av en eller annen grunn forbarmer seg over deg. Anonymkode: 3f29f...5ba 36 2 10
Ost Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Åpenbart en tråd for å prøve å trigge folk. Høres rett og slett ut som om du ikke er så flott som du tror, TS. Holdningene dine underbygger den påstanden. Bra du holder deg unna alenemødrene, det siste de trenger er en fyr som deg. 20 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Selv er jeg 36 og har 27 som øverste grense på damene. Da slipper jeg unødvendige likes fra de du nevner. Anonymkode: a788a...3c1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Hvis du ikke er interessert i disse damene, hvorfor sveiper du? Anonymkode: 15888...315 16 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Det er høyst sannsynlig du som har dårlig selvinnsikt, ikke disse damene du snakker om. Anonymkode: 8c545...a55 9 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Selv er jeg 36 og har 27 som øverste grense på damene. Da slipper jeg unødvendige likes fra de du nevner. Anonymkode: a788a...3c1 Jeg er 26 og har øvre grense på 30 på mennene, så jeg slipper sånne som deg. Anonymkode: 02d34...5b3 24 21
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke er interessert i disse damene, hvorfor sveiper du? Anonymkode: 15888...315 Det kommer jo ikke frem før man chatter litt og/eller etter første møte. Kvinner på tinder er mestere i å skjule ting via bilder osv. Ofte ser de mye slankere ut på bilder en IRL. Anonymkode: 768e3...df2 1
NiceOrNothing Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har kvinner på tinder dårlig selvinnsikt? Er neste bare enslige mødre, men slappe mamma kropper, som viser interesse tilbake på tinder og som er interessert i å møtes? Hvorfor er det så vanskelig å møte de single kvinnene i starten av 30 årene som ikke har barn og som holder seg godt trent? Er de bare super kresne? Er selv ganske godt trent og høy(vet at kvinner verdsetter høyde). Høflig er jeg også, ikke noe griseprat eller noe slikt. Tinder er bare super tragisk hvis du spør meg, sykt frustrerende at man ikke engang får sjansen til å møte ok trent/slank kvinner uten barn! Snakker ikke om "modell pene kvinner" eller noe slikt, men normalt trent, slank, søt jente! Forstår nå hvorfor det er en debatt om at kvinner sikter litt for høyt på tinder ja, jeg er ett levende bevis på det tror jeg! For jeg vill påstå at jeg ser ganske ok ut. Men er vell ikke nok hvis man ikke er topp 10 prosent kanskje? Får sikkert refs her inne nå, men nytter ikke å pynte på sannheten heller. Sikkert mange menn med ok utseende på tinder som opplever det samme!? Anonymkode: 768e3...df2 Skinner gjennom at du kun ser kvinner som et objekt . Vet om mange single alene-mødre som er både trent og slank . Og SNILL. Som burde være første -pri. 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Har du skrevet i profilen din at du ikke ønsker ei med barn? Mulig du overvurderer eget utseende en smule også, ettersom du tenker du kan handle på øverste hylle. Ta til deg at det er en liga for høyt for deg, ettersom du ikke får napp. Anonymkode: 1b145...782 5 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Når solen går ned kommer trollene frem... Om dette mot formodning ikke er troll, så er du nok ikke en så bra fangst som du tror. Det er ikke bare utseendet som spiller en rolle, men også hva som finnes på innsiden, og om man skal dømme etter hva du skriver her så er du ikke er særlig ok menneske. Du fremstår grunn og overfladisk, som kun dømmer disse damene etter utseendet, samtidig som du virker litt høy på deg selv. Ikke veldig sjarmerende trekk. Det er nesten så det er et under at damer viser interesse for deg i det hele tatt. Anonymkode: ecc6c...78b 5 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er høyst sannsynlig du som har dårlig selvinnsikt, ikke disse damene du snakker om. Anonymkode: 8c545...a55 Haha, bring it on! Forventer noen kommentarer som dette ja, mye sære og bitre kvinnfolk her inne ja, som ikke takler litt kritikk. Bitter er faktisk ett ord jeg "lærte" å bruke her inne, dere kvinner elsker jo å bruke det ordet😉 Anonymkode: 768e3...df2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 Hvor gammel er du, TS? 30-årene? Anonymkode: abb43...e98
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 Fordi du ikke er så attraktiv som du åpenbart tror du er. Som dame kan jeg fortelle det er SVÆRT få attraktive menn på Tinder. Anonymkode: 8002e...144 12
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer jo ikke frem før man chatter litt og/eller etter første møte. Kvinner på tinder er mestere i å skjule ting via bilder osv. Ofte ser de mye slankere ut på bilder en IRL. Anonymkode: 768e3...df2 Skjønner. Har du prøvd andre datingsider? Tinder er kanskje ikke den mest seriøse plassen hvis du letter etter langvarig forhold. Anonymkode: 15888...315 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Skinner gjennom at du kun ser kvinner som et objekt . Vet om mange single alene-mødre som er både trent og slank . Og SNILL. Som burde være første -pri. Er det ikke det kvinner også gjør på oss menn, når de setter div krav til høyde osv? Hvorfor det da bare de aller mest kjekke karene som stikker av med alle damene? Damer er like overfladiske som oss, ikke noe vits å prøve å pynte på sannheten for å sette sitt eget kjønn i godt lys! Det handler faktisk om selvinnsikt det også. Kanskje kvinner generelt mangler litt av dette her i landet? Anonymkode: 768e3...df2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi du ikke er så attraktiv som du åpenbart tror du er. Som dame kan jeg fortelle det er SVÆRT få attraktive menn på Tinder. Anonymkode: 8002e...144 Se der ja, bekrefter du jo bare min påstand, at du er super kresen som aller andre kvinner der inne. Herregud, mulig å være mer "fjern" eller🤣 Anonymkode: 768e3...df2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se der ja, bekrefter du jo bare min påstand, at du er super kresen som aller andre kvinner der inne. Herregud, mulig å være mer "fjern" eller🤣 Anonymkode: 768e3...df2 Du troller. Du er aldeles ikke en mann i 30 åra. Gjetter rundt 18+- ut fra hvordan du skriver og ordlegger deg Anonymkode: b85f6...fde 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 Kanskje de har et mål om å lære deg å skrive korrekt norsk? Anonymkode: 625e4...95b 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Se der ja, bekrefter du jo bare min påstand, at du er super kresen som aller andre kvinner der inne. Herregud, mulig å være mer "fjern" eller🤣 Anonymkode: 768e3...df2 Og der gikk du RETT i fella. På ingen måte. De fleste menn står og poserer på bilder. Skryter av høyde, og hva de eier av gods og gull. Så der får du den rett i trynet. Jeg vil ha en mann med hjerne og personlighet. So there. Anonymkode: 8002e...144 5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå