Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 @TheHairyToothfairy har klart det utrolige med å skape en tidsmaskin, men etter å ha tatt den på en testtur så kommer maskinen tilbake uten han O: så nå er det alle våre andres oppgave å reise til forskjellige tidsepoker helt til vi finner han Jeg, @Frøkenfryden, @Kvakkekyllingen og @Entern ( @lurven ligger hjemme og sover av seg rusen etter natteravet) drar tilbake til 1981 for å se hvordan @Frøkenfryden var som baby, mens vi besøker sykehuset så ser vi også en annen baby med navnet @lurven, @Frøkenfryden kler seg ut som en sykepleier og bytter på han bleie, slik at hun nå kan erte @lurven med å si at hun har byttet på han bleie før 😂 Tiden er ute og vi blir automatisk sendt tilbake til 2022, hva vil neste eventyr bringe oss?
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Neste tidsreise er til barteby sykehjem i 2122 for å besøke @Kvakkekyllingen som nå har blitt 135 år gammel og er både verdens eldste nakenraver og eldste person i verden. Denne gangen er det @Cid sin tur til å skifte bleie.
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Neste tidsreise er til barteby sykehjem i 2122 for å besøke @Kvakkekyllingen som nå har blitt 135 år gammel og er både verdens eldste nakenraver og eldste person i verden. Denne gangen er det @Cid sin tur til å skifte bleie. 😱 🏃♂️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Neste tidsreise er til barteby sykehjem i 2122 for å besøke @Kvakkekyllingen som nå har blitt 135 år gammel og er både verdens eldste nakenraver og eldste person i verden. Denne gangen er det @Cid sin tur til å skifte bleie. Herremin. Skal jeg bli sååå gammel? 🤔 håper de har god mat der!
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Herremin. Skal jeg bli sååå gammel? 🤔 håper de har god mat der! De har piller som du tar og så blir du umiddelbart stappmett
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): De har piller som du tar og så blir du umiddelbart stappmett Det høres kjedelig ut 😮 Har de god smak?
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Det høres kjedelig ut 😮 Har de god smak? De har null smak, det forsvant fra alle levende skapninger etter et gigantisk atom utslipp i 2085
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): De har null smak, det forsvant fra alle levende skapninger etter et gigantisk atom utslipp i 2085 😱 Jeg vil spise god mat 😁
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😱 Jeg vil spise god mat 😁 Det kan du men alt man spiser smaker bare papp 😟
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Det kan du men alt man spiser smaker bare papp 😟 Huff. Da vil jeg ikke bli så gammel. Skal iallefall stappe i meg en skive nå så jeg ikke glemmer hva ting smaker 😂
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Huff. Da vil jeg ikke bli så gammel. Skal iallefall stappe i meg en skive nå så jeg ikke glemmer hva ting smaker 😂 Da hadde jeg grått mye om jeg mistet smakssansen
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Da hadde jeg grått mye om jeg mistet smakssansen Det hadde vært ille ja. Men blir nok dårligere med både smakssans og matlyst når jeg er så gammel. Får spise mye godt mens jeg enda er ung 😁
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 AthenaRL. Snikker seg ombord uten at noen legger merke til det, hun vil nemlig besøke antikkens Hellas.
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): AthenaRL. Snikker seg ombord uten at noen legger merke til det, hun vil nemlig besøke antikkens Hellas. Hvilket årstall velger vi?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hvilket årstall velger vi? Kan jo ta år 600 f.kr
Entern Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (11 timer siden): Kan jo ta år 600 f.kr Skjedde faktisk litt da så hvorfor ikke👍 600 BC - Wikipedia
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #17 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 5.5.2022 den 21.38): 😱 Jeg vil spise god mat 😁 135 år og ræva mat!? Such a waste
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #18 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): 135 år og ræva mat!? Such a waste Ja 🤣 Jeg orker ikke bli så gammel da 😱
Gjest Cid Skrevet 19. august 2022 #19 Skrevet 19. august 2022 Hvilken tidsepoke reiser vi til i helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå