AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg er en kvinne i 30-årene som foretrekker leggings, joggebukser og annet behagelig tøy hjemme. Mannen min går derimot i "vanlige" klær. Når jeg går med mer presentable klær på jobb, men skifter med en gang jeg kommer hjem, føler han at jeg pynter meg for alle andre, men ikke gidder å gjøre en innsats for ham. Mannen min "krever" ikke at jeg skal gå i veldig pyntede eller sexy klær, bare vanlige klær av typen jeg går på jobb, som slacks eller jeans og en pen genser, eller en enkel kjole/skjørt. Jeg tenker egentlig at man bør få gå med de klærne man vil hjemme, og at det at man ikke prøver å imponere er et tegn på at man en trygg på partneren. Samtidig koster det jo ikke særlig mye å gjøre en litt større innsats på klesfronten dersom det er viktig for den andre. Tar opp spørsmålet her fordi jeg er nysgjerrig på hva andre tenker om dette. Er det greit å kun gå i koseklær hjemme, eller bør man som hovedregel gå i mer ordentlige klær? Er det urimelig å legge føringer for partnerens klesstil? Og er klærne man går med hjemme, et uttrykk for hvor mye man bryr seg om partneren? Kjør debatt! Anonymkode: 6190d...14d 2
Anciol Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Lusker gjerne rundt i singlet , nattshorts og fluffy sokker, hjemme . Mannen min liker det! 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Jeg går som regel ikke med hverken jobbklær eller koseklær hjemme med kjæresten. Går i ekstra sexy klær, eller minimum trang topp/utringning over skjørt eller tights. Hvis jeg vasker huset eller noe sånt, gjør jeg det i joggis før jeg avslutter med dusj og klesskift. Eventuelt kan jeg gå i topp og sove-hotpants eller noe sexy- casual. Eller ha på meg noe preppy klær som jeg vet han synes er fint. Anonymkode: f3cd3...5b1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Joggebukse er jo rene sexdreperen. Det er minst 20-40 år siden den stilen gikk ut av garderoben her. Fikk et eurekaøyeblikk en gang når jeg passerte et speil i den tiden da jeg hadde mindre barn. Oppdaget at det så så nitrist ut, og jeg funderte på om det var sånn jeg ville være. Ukritisk til eget utseende? Har aldri eid en eneste joggebukse siden den dagen. Treningstøy til trening ja. Anonymkode: b2cc0...1e3 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Det er jo så fælt å gå rundt i jeans, hva går dere i hjemme dere som ikke går i tights/joggebukse osv.? Synes man skal være behagelig hjemme, men det finnes jo veldig forskjellige "koseklær". Noen er litt mer ordentlig enn andre. Trenger ikke gå i noe som er to størrelser for stort, hullete, veldig slitt, osv. Anonymkode: a478a...bf3 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Uff. Jeg går også i slækkeklær hjemme. Sikkert ikke helt bra. På en måte sparer jeg litt klesvask fordi jobbtøyet varer lenger. Men ja, det blir jo ikke då jeg tar meg godt ut for mannen min. Anonymkode: 5d734...200
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Er jeg hjemme så driver jeg som regel med husarbeid eller hagearbeid så da er det klær som tåler litt. Aldri finklær unntatt litt på kvelden. Vi går som regel i arbeidsklær begge to. Anonymkode: b1398...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo så fælt å gå rundt i jeans, hva går dere i hjemme dere som ikke går i tights/joggebukse osv.? Synes man skal være behagelig hjemme, men det finnes jo veldig forskjellige "koseklær". Noen er litt mer ordentlig enn andre. Trenger ikke gå i noe som er to størrelser for stort, hullete, veldig slitt, osv. Anonymkode: a478a...bf3 Vi går i vanlige klær. Funker bra det Anonymkode: b2cc0...1e3
Hmmmmmm Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 Veldig glad jeg er særboer. Da kan man pynte seg når man treffes, og gi f når man er alene hjemme. 14
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Nei, et godt tegn hvis man er så komfortable sammen at man klarer å vise seg ufresh Anonymkode: b6ef1...134 10 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo så fælt å gå rundt i jeans, hva går dere i hjemme dere som ikke går i tights/joggebukse osv.? Anonymkode: a478a...bf3 Bruker ikke så ofte jeans. Bruker dressbukser og andre bukser i mykt stoff, skjørt, kjoler, hotpants og buksedress. Anonymkode: f3cd3...5b1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 Det første både mannen og jeg gjør når vi kommer hjem, er å skifte til joggebukse/koseklær. For min del er det også av med alt undertøy. Vi har mye sex, og mannen forventer på ingen måte at jeg skal pynte meg for han i hverdagen. Heldigvis tenner han på meg uansett hva jeg går i. Anonymkode: b036d...ab1 10 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 Mannen min er på anlegg to uker av gangen. Da ser jeg ut som en dass hjemme 😂 veldig deilig egentlig. De ukene han er hjemme prøver jeg å se vanlig ut om ikke annet, men kler meg ikke sexy hver dag. Anonymkode: 2b8dc...941 1
Karma91 Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 Jeg går i allt jeg finner behagelig 😅🤣 Men det gjør jeg stort sett ute av huset nå også.. men så er jeg snart 8mnd på vei.. så alle mine litt mer anstendige ute klær er vanskelig å få på 😅 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 Karma91 skrev (1 minutt siden): Jeg går i allt jeg finner behagelig 😅🤣 Men det gjør jeg stort sett ute av huset nå også.. men så er jeg snart 8mnd på vei.. så alle mine litt mer anstendige ute klær er vanskelig å få på 😅 Har du ikke råd til gravidklær? Anonymkode: f3cd3...5b1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 Jeg går som oftest i tights eller pyjamasbukse hjemme. Begge typene er i kvalitetsstoff, så det ser ikke sjaskete ut. Bruker sjelden bh hjemme, men har silikontits, så de står mer utover enn å henge nedover 😆 Så mannen liker det bedre😆 Anonymkode: 4773f...db7 2
Karma91 Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Har du ikke råd til gravidklær? Anonymkode: f3cd3...5b1 Wtf? Hvilken drittkonklusjon er det? Sa jeg bruker klær.jeg finner behagelige. Gravidklær utvalget i butikkene jeg har funnet er definitivt IKKE behagelige... Ta deg en bolle.. om du har råd... 10 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 Nå er jeg singel, og elsker mine slaskete koseklær. Sist ex jeg hadde, så skiftet vi alltid begge til koseklær da vi kom hjem. Og vi hadde et svært aktivt sexliv. Anonymkode: b43d1...604
Alice123 Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 Jeg går i "vanlige" klær hjemme, samme klær jeg ville brukt på jobb (kontor). Men har ikke kjipe trange jeans og vonde klær. Bruker mye slacks, kjoler etc som er behagelige å ha på. Om jeg går i slaskeklær så føler jeg meg så ufresh. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne i 30-årene som foretrekker leggings, joggebukser og annet behagelig tøy hjemme. Mannen min går derimot i "vanlige" klær. Når jeg går med mer presentable klær på jobb, men skifter med en gang jeg kommer hjem, føler han at jeg pynter meg for alle andre, men ikke gidder å gjøre en innsats for ham. Mannen min "krever" ikke at jeg skal gå i veldig pyntede eller sexy klær, bare vanlige klær av typen jeg går på jobb, som slacks eller jeans og en pen genser, eller en enkel kjole/skjørt. Jeg tenker egentlig at man bør få gå med de klærne man vil hjemme, og at det at man ikke prøver å imponere er et tegn på at man en trygg på partneren. Samtidig koster det jo ikke særlig mye å gjøre en litt større innsats på klesfronten dersom det er viktig for den andre. Tar opp spørsmålet her fordi jeg er nysgjerrig på hva andre tenker om dette. Er det greit å kun gå i koseklær hjemme, eller bør man som hovedregel gå i mer ordentlige klær? Er det urimelig å legge føringer for partnerens klesstil? Og er klærne man går med hjemme, et uttrykk for hvor mye man bryr seg om partneren? Kjør debatt! Anonymkode: 6190d...14d Jeg skjønner mannen din ganske godt hvis alltid bare går med slaskete "koseklær" når du er hjemme Anonymkode: d696b...cc0 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå