AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Eller må personen faktisk ha gjort noe fysisk mot deg og det eventuelt bevises? Personen har hatt en skremmende måte å oppføre seg på flere ganger uten at jeg fysisk har blitt angrepet eller truet, men jeg føler fortsatt personen er en tikkende bombe. Anonymkode: 28902...3bc
MissIndependent45 Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 I teorien, ja. Men du må nok ha en viss dokumentasjon, ellers tror jeg det blir vanskelig. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1981-05-22-25/KAPITTEL_4-12#KAPITTEL_4-12
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Vold er like mye fysisk som psykisk. Anmeld det du er redd for, da blir det lettere for deg å få besøksforbud. Hjelper om du har noen truende mld el lignende. Anonymkode: 90e5a...d77
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Ring politiet i morgen. Det er bare de som kan svare deg på om han kan få kontaktforbud mot deg eller ikke. Kanskje de kan gjøre noe forebyggende i dette tilfellet. Anonymkode: 20fad...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå