Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i ett forhold i 8 år. Etter at jeg ble singel har jeg datet en del. Har nå vært singel i 4 år. Jeg er en person som bruker laaang tid før jeg ligger med noen. Så jeg har hatt sex med kun 2 stk disse 4 årene. Men, jeg opplever at de jeg dater blir veldig fort glad i meg og det skremmer meg. Jeg ender opp med å såre dem. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Det har nesten blitt sånn at jeg nesten ikke tørr å date noen lenger. Jeg får vondt inni meg når jeg får melding av den ene og så den andre. Så får jeg dårlig samvittighet for den andre. Og det er ikke sånn at jeg går bak ryggen til noen, men vi er i en datingfase, dette er personer jeg har møtt max tre ganger. Også blir de veldig… vet ikke hvordan jeg skal forklare. Men jeg føler at de vil ha meg for seg selv, mens jeg synes det er tidlig fordi vi har møttes kun 1-3 ganger og jeg prøver å bli kjent med de og finne ut av hva jeg gjør videre. 

Er det flere som har dette problemet ? Tar gjerne imot råd. 

Anonymkode: eabe9...1f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var veldig vanskelig å forstå. Det virker som du forteller om noen du hadde sex med, og som du har datet i lang tid i samme åndedrag som to stykker som du nettopp har begynt å date.

Strukturer innlegget ditt litt bedre, og ordlegg deg litt mer presist, så skal du se at svarene renner inn.

Anonymkode: dfd00...f68

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir de lett glad i deg tror du? Er det fordi du tar deg god tid - ikke presser på sex? 

Det er mulig de antar du er interessert i noe seriøst med dem (fordi du fortsetter å møtes uten å prøve deg fysisk, og fordi du ønsker å ta deg god tid).

Får du ikke en kjapp magefølelse på om det kan være noe der? Eller må du date en hel gjeng samtidig? Det kan være vanskelig å kjenne på noe ekte eller i det hele tatt være åpen for å kjenne på romantiske følelser om man skal spre den ut for mange. Du skriver selv at du får dårlig samvittighet. 

Dårlig samvittighet fordi daten påpeker at du er opptatt med andre? Eller dårlig samvittighet fordi du selv føler det er feil? Om det er sistnevnte er det jo antydninger til følelser for den du føler dårlig samvittighet ovenfor. 

Anonymkode: 6a403...d66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...