flusa Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Ønsker meg glød i huden, og lurer på om man kan blande inn shimmer/bronzer i en solkrem,på lik linje som med en body lotion? Eller vil den miste noe av solbeskyttelsen sin?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Kan ikke tenke meg at den skulle miste noe effekt av det Supert tips i allefall! Anonymkode: 2a923...210 1
flusa Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke tenke meg at den skulle miste noe effekt av det Supert tips i allefall! Anonymkode: 2a923...210 Hærlig,da skal jeg prøve å blande inn litt bronzer å se😁 Bruker en solkrem nå som er glitter/shimmer i,men den er ekstremt udrøy,så blir ikke aktuelt å fortsette å bruke en flaske solkrem i uken🙄
panzerpølsa Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Ville ha kjøpt en flytende highligter eller shimmerdrops å blandet inn 😊 3
flusa Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2022 panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Ville ha kjøpt en flytende highligter eller shimmerdrops å blandet inn 😊 Åjaa,tenkte ikke på det😅 Takk for tips,skal prøve med flytende highlighter ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå