Gå til innhold

Kirkevoll skole (Fana,Bergen), erfaring??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med barn på denne skolen? Er den bra? Hvordan er det ift miljø/mobbing og hvordan er uteplassene på skolen? Tenker på barneskole da jeg har en 2.klassing som kanskje skal begynne der :) 

Anonymkode: 77c27...f17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jente  på 3. trinn som trives godt. Tror det jevnt over er en bra skole. Delt i klasser, men med mye felles aktivitet på trinnet i SFO-tiden. Fine uteplasser. 

Anonymkode: 93bfe...b67

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 21.12):

Jeg har en jente  på 3. trinn som trives godt. Tror det jevnt over er en bra skole. Delt i klasser, men med mye felles aktivitet på trinnet i SFO-tiden. Fine uteplasser. 

Takk for svar! :) Kunne jeg sendt deg en privat melding? Vet ikke om det går til anonym bruker? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 21.12):

Ts her igjen. Kan jo spør deg her også. Har dere hatt noen nye i klassen eller vet om noen som har vært ny. Hvordan har de blitt tatt i mot? Vist du vet :) 

Min jente blir jo ny i 3.klasse nå til høsten. Flytter fra en annen by (men er bergenser og hun bodde i Bergen når hun gikk i bhg). 

Hvordan er lærerne? Syns du skolen generelt er bra? Er bygget nytt? Har kun sett dette gamle hvite bygget på fremsiden så aner ikke hvordan de andre er. 

Bra med fine uteplasser! De har litt lekeapparat og «naturområder»? 

Mye spm… 🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...