AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Skal på stavernfestivalen med noen venner i sommer. Skal sove på campen. Hva MÅ man ha med? Gjerne del ting man kanskje ikke kommer på men som er lurt å ha med. Del tips om festivaler generelt og tips om Stavern om dere har :) Hvordan smugler man med seg alkohol inn på festivalområdet? Ja jeg vet det ikke er lov, men jeg vil gjerne spare litt penger. Syns festivalen koster nok i seg selv.. Så tror ikke de går i minus for og si det sånn. Anonymkode: b38f4...a10
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Dersom det er fint vær kommer det til å være kaldt om kvelden og glovarmt om morgenen, så ville anbefalt å sette opp telt et sted hvor det er skygge tidlig om morgenen. Varmeflaske og varme klær er godt hvis det er iskaldt om kvelden og natta. Ikke sett opp telt ved et gjerde, for der er det mange som urinerer. Ikke plasser teltet i en grop dersom det er fare for regn. Nå er det veldig mange år siden jeg campet på en festival sist, men husker at det var begrenset med lademuligheter. Det kan være lurt å ta med skjøteledning og powerbank. Ta med sov i ro, da det ofte er mye bråk om natta. Anonymkode: 74e03...397 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå