AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Hei, har datet en fyr nå i 1,5 år. Han tok meg med storm. Så mye følelser, han såg meg på en måte jeg aldri har opplevd, var der for meg, aldri vært så hodestups forelsket i noen. Vi var sammen så og si hver dag. Men så begynte han i ny jobb, og plutselig går jobben forann alt. Ikke sånn i en periode eller «nå blir det en periode med mye jobb» for det har jeg ingen problemer med. Men han jobber hver dag, overtid og helger. Og i tillegg til dette har han sluttet med alt. God morgen melding, meldinger i løper av dagen, kan gå evigheter om jeg har sendt en melding til han svarer, men han ringer. Det skal han ha. men jeg satt meg ned med han og sa at jeg følte meg veldig nedprioritert. Ser han kanskje 2 timer i uken, og dette er ikke ett forhold jeg ønsker. Men prøvde å forklare han at når alt slutter. De flørtete sms’ene, komplementer får jeg nesten ingenting av lenger, nærheten. Han er for trøtt for sex. For sliten til kos. For sulten til å kysse. Spurte han rett ut om han ikke ville dette mer for det er mest rettferdig ovenfor meg at jeg faktisk får vite men han ville. Han elsket meg. Osv, ting skulle bli bedre. Dette er 3 uker siden, og nå sitter jeg her og gråter igjen fordi jeg tok opp igjen de samme tingene og han ble irritert og la på. Hva gjør jeg? Er jeg urimelig? Anonymkode: 0e139...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Det første året i ny jobb er ofte altoppslukende, særlig de første 6 mnd. Hvor lenge har han vært i jobben? Anonymkode: 24feb...52e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det første året i ny jobb er ofte altoppslukende, særlig de første 6 mnd. Hvor lenge har han vært i jobben? Anonymkode: 24feb...52e Har vært i yrke i 5 år men denne jobben siden oktober i fjor. Anonymkode: 0e139...9ff
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært i yrke i 5 år men denne jobben siden oktober i fjor. Anonymkode: 0e139...9ff Høres ikke uvanlig ut å ikke være helt innkjørt etter 6 mnd. Anonymkode: 24feb...52e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Spør han rett ut hva som har skjedd ! Er det noen andre inne i bildet fra jobb feks? Krev svar på det. Anklagene vil han tydeligvis ikke forholde seg til , men konkrete spørsmål må han jo svare på? Hvis ikke så må du bare ta konsekvensene og gå. Sånn vil du vel ikke ha det? Anonymkode: a768e...c04
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Dette her kunne jeg ha skrevet. Står i det selv. Ikke funnet løsningen på det enda. Anonymkode: 9e563...924
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser han kanskje 2 timer i uken....Han er for trøtt for sex. For sliten til kos. For sulten til å kysse. Spurte han rett ut om han ikke ville dette mer for det er mest rettferdig ovenfor meg at jeg faktisk får vite men han ville. Han elsket meg. Anonymkode: 0e139...9ff Kanskje det er bedre å møtes annenhver uke når at han faktisk er opplagt? Anonymkode: 24feb...52e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Du vet jo hva du skal gjøre. Du skriver selv at det ikke er et forhold du ønsker AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser han kanskje 2 timer i uken, og dette er ikke ett forhold jeg ønsker. Hva gjør jeg? Er jeg urimelig? Anonymkode: 0e139...9ff Anonymkode: 7fb2a...285 1
Eryn Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Du tar et steg tilbake, legger inn årene og gir han den freden han åpenbart trenger. Skyv han bort for en periode. Du holder igjen all den kjærligheten du brenner inne med. Så får han merke litt på hvordan det er uten deg. La han krype etter deg, ikke kryp mer for han. Gjør deg litt mer kostbar. Hvis han ikke trenger deg, hvorfor trenger du han? 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 20.18): Høres ikke uvanlig ut å ikke være helt innkjørt etter 6 mnd. Anonymkode: 24feb...52e Aldri hørt om noen som ikke fungerer på privatlivet etter at man har fått ny jobb. Ts; ikke sitt og vent på noe som sannsynligvis aldri kommer. Gjør som forslaget over her og ta mer avstand selv, for å kjenne på om det er dette du virkelig vil med livet ditt. Lykke til❤️ Anonymkode: 92d9a...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aldri hørt om noen som ikke fungerer på privatlivet etter at man har fått ny jobb. Anonymkode: 92d9a...1ad Har hørt dette sagt på utallige jobbsøkerkurs ol. at man ikke kan gjøre de store sprellene på privaten de første 6 mnd i ny jobb. For da er hjernen opptatt med å lære alle nye arbeidsoppgaver og rutiner, bli kjent med nye kolleger ol. Kommer nok litt an på bransje men. Anonymkode: 24feb...52e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Jeg begynte i ny jobb for et år siden. Det er fortsatt lange dager og mye å sette seg inn i. Jobb er viktigere enn dating, i hvertfall en periode. Han jeg dater forstår det. Vi sender mld noen ganger i uken, og møtes noen ganger i måneden. Heldigvis skjønner og respekterer vi begge at jobb er viktig. Men når vi først møtes er det fantastisk, nettopp for vi har så lite tid at den vi faktisk tilbringer sammen blir veldig fin ❤️ Anonymkode: 321a1...dd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå