AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg er 33 år og sliter veldig med at jeg syntes det er så vanskelig å forstå dette med selfies. Har ikke lyst til å være hun sære og sutrete dama, men jeg klarer ikke finne det noe annet enn turn-off og merkelig med folk som spammer sosiale medier med bilder av seg selv. Endelig hadde jeg møtt en mann som virka veldig jordnær, han er ikke akkurat en supermodell, men det er jo ikke jeg heller og jeg syntes han var bra nok. «En som faktisk leser bøker» - type fyr. Vi ble etterhvert venner på some og til min forskrekkelse har han en instagram med over 700 bilder, hvor 90% er bilder av sitt eget ansikt. Gjerne close up. Som om ikke det var nok, la han først ut selfie av ansiktet på IG, for så å legge ut den samme selfien som story med musikk til. Jeg mista interessen så fort at jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle komme meg ut av datingen uten å virke helt hjerteløs. Er jeg rar? Er dette noe man bare må akseptere om man skal finne noen i dag?😔 Anonymkode: 6adc7...7c4 12
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 En IG med over 700 bilder hvorav 90% er selfies hadde vært en turnoff for meg også. Anonymkode: 24121...693 11 1
AprilLudgate Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Sånt er turnoff og rødt flagg for meg. Om man driver med aktiviteter eller en sport er det nå en ting med mye bilder, men sånt synes jeg er så creepy 🤷♀️ 11
Gjest Mr Bergen Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 (endret) Han må jo ha høye tanker om seg selv og eget utseende siden han igjen og igjen poster selfie av eget ansikt. Dessverre er det veldig mange som er på en endeløs jakt etter bekreftelse og skryt av seg selv Endret 5. mai 2022 av Mr Bergen
Gjest mariama Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Syns det er kjemperart, og ja - turnoff. Jeg blir vanligvis påvirket av moter og trender som alle andre, men akkurat dette med å rette kamera mot seg selv har jeg sett på med undring i flere år. Greit nok at enkelte kunstnere opp i gjennom tiden også har vært besatt av å male selvportrett, men at alle plutselig ser seg selv som det mest interessant motivet i verden 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
The Kavorka Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Nei, du er ikke rar som reagerer på sånt. Vi er mange som gjør det. Mange av bildene er jo kliss like også; de har liksom funnet en vinkel de syns de ser bra ut i og kjører på med det til den store gullmedaljen. Ser jeg damer med bare selfies på sin personlige side på some, er det som er stort rødt flagg, ja. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Hvis alt annet klaffet hadde jeg latt det passere. Det er sikkert noe rart med deg også, TS. Anonymkode: 1a24e...d91
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 Jeg er enig med deg, TS. Folk som legger ut mengder med selfies, tenker jeg er selvopptatte og har liten selvinnsikt. Ingen egenskap å trakte etter, mener nå jeg. Anonymkode: 85590...67f 2
Gjest Ghostface Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 Bryr meg ikke om selfier, synes det er kjedelig, men heller selvironiske selfier i stedet for de med mange filtere og som gjerne tar den samme selfien om og om igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Nå er det en stund siden jeg var singel, men jeg har full forståelse for at du mistet interessen TS. Jeg hadde blitt akkurat det samme hvis jeg hadde møtt en dame som hadde uendelig med så og si helt like selfies på kontoen sin. Jeg merker det vrir seg i kroppen min når jeg ser menn og kvinner med slike profiler, uavhengig av hvor pene/mindre pene de er. Jeg synes det er ekstremt sært å skulle fremstille seg på en slik måte. Det blir enda mer rart for meg når personen tilsynelatende er oppegående på alle andre områder i tillegg. En sjelden selfie i ny og ne hvis man er singel og på leting kunne jeg akseptert, men selv da får jeg piggene ut. Anonymkode: 95a9f...da6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Ja, det er turnoff, tenker at de har stor behov for oppmerksomhet og beundring.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Høres ut som et massivt rødt flagg! Anonymkode: 019a3...6e8
Gjest AprilRyan Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Ja, skjønner godt at det er et rødt flagg. Jeg skjønner ikke poenget med å ha masse selfies av seg selv og gjerne veldig like bilder. Så interessant er det ikke å se på en person. Det må være kjipt å være sammen med en sånn også. Kanskje de også forventer at du også skal være med på bildene om det blir forhold ut av det. Det hadde ikke jeg orket i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 Ville reagert helt likt. En mengde selfies er et stort rødt flagg som jeg ikke ville latt passere. En ting er å ta alle de bildene og være fornøyd med seg selv. Noe annet er det å legge de ut for at alle skal se…. Jeg antar at det da er noen andre skruer og som mangler. Anonymkode: 51213...2cc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 TS her. Greit å vite at det ikke bare er jeg som er en sutrete kjerring som ikke syntes noe om det. Jeg la merke til i stad at han også faktisk trykker liker på sine egne selfies. Syntes dette er veldig rart, for syntes ikke det står i stil til resten av hvordan han er.. Og til deg som nevnte at jeg sikkert har noe rart ved meg jeg også - jada, men jeg må få jo ha preferanser jeg også😅 Anonymkode: 6adc7...7c4
DeLorean Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Det er jo sånn verden er blitt. Man higer etter oppmerksomhet og likes. Har kun tatt én selfie i hele mitt liv. Folk er MYE mer selvopptatte enn man skulle tro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå