AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Hei! Skal begynne med rekovelle i helga, men vi skal utenlands (til danmark) imorgen. Vet noen om man kan ta det med på fly gjennom sikkerhetskontrollen eller om det er greit å ha i innsjekket bagasje? Står at den ikke skal utsettes for ekstreme temperaturer og er usikker på hvordan temperaturen er i lasterommet.. Tusen takk på forhånd hvis noen vil hjelpe med å svare på dette ❤️ Anonymkode: 83782...b18
Neutral90 Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Jepp, du kan ha i håndbagasjen, men i original emballasje.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Det går fint. Pendlet mellom Norge og New York da jeg var på runde fem og seks med ICSI. Gikk da på en enorm mengde medisiner, inkludert ca 30 av en slik gammeldags sprøytetype, totalt to store toalettmapper da jeg hadde med meg absolutt alt begge veier. De åpnet, tok en titt, vinket meg videre uten å lese en eneste etikett. Så dette ser de ofte. Anonymkode: 78d3c...4ef
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Tusen takk for svar! Godt med en bekymring mindre i en allerede slitsomt prosess 🤍 Anonymkode: 83782...b18 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Jeg har nylig reist til utlandet med ørten sprøyter og pilleekster ifbm. prøverørsbehandling, i håndbagasjen. Ble ikke sjekket i sikkerhetskontrollen, gikk rett igjennom Lykke til med prøvinga!!! Anonymkode: 23e68...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå