AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Vi har et fellesbarn på snart 1,5 år, barnefar har nesten ikke vært tilstede etter jeg fikk barnet. han jobber på reisejobb søndag-torsdag og ofte i helgene når han er hjemme er han borte stortsett hele dagene og ofte på kveldene. Vi har snakket en god del om dette at jeg ønsker at han er mer tilstede og vil gjøre ting som en familie. Men han er med opptatt av at han skal få egen tid til å gjøre det han ønsker. Siden han jobber så mye borte, bestemte vi oss for at jeg kunne flytte hjem til min hjemplass og at vi kunne treffes i helgene, sånn som vi pleier når vi bodde sammen. men etter å flyttet hjem, og tankene har landet litt så må jeg innrømme at jeg har det mye bedre uten han. Han har ikke vist noe interesse etter vi flyttet eller tatt kontakt. Hva kan han kreve dersom vi går ifra hverandre ? Syntes at det er utrolig dårlig mot vårt barn og ikke vise noe interesse eller være tilstede. Ønsker jo at mitt barn hadde en far som ønsket å være sammen med barnet. Anonymkode: c78d3...027
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Hmm.. Har du blitt lubben etter fødsel? Barnefar er mye borte ser jeg. Mistenker du utroskap? Har han kommentert utseendet ditt etter fødsel? Anonymkode: 2e8e6...39a
Antæ Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hmm.. Har du blitt lubben etter fødsel? Barnefar er mye borte ser jeg. Mistenker du utroskap? Har han kommentert utseendet ditt etter fødsel? Anonymkode: 2e8e6...39a nei jeg mistenker ikke utroskap. Sefølgelig har jeg lagt på meg noen kg etter fødsel men vil ikke kalle meg lubben.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmm.. Har du blitt lubben etter fødsel? Barnefar er mye borte ser jeg. Mistenker du utroskap? Har han kommentert utseendet ditt etter fødsel? Anonymkode: 2e8e6...39a Herregud. Utropstegn. Anonymkode: 73dec...964 32 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Det høres helt absurd ut, hvor lenge er det siden dere var hatt kontakt? Virker ikke som han er så interessert i å ha familie likevel? Anonymkode: d07e1...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det høres helt absurd ut, hvor lenge er det siden dere var hatt kontakt? Virker ikke som han er så interessert i å ha familie likevel? Anonymkode: d07e1...c9f Veldig lite kontakt de siste 14 dagene, nei, det virker ikke sånn, han har egentlig ikke vist noe interesse noen gang. Men når han snakker med andre , så snakker han som at han er tilstede hele tiden. Og syntes det er kjedelig og jobbe borte osv, men når han er hjemme så drar han over 24 timer på fest og skal besøke kamerater, går 2,5 -3 timer på trening.. har gått litt lei av å ha det slik Anonymkode: c78d3...027 1
MorTil2 Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det høres helt absurd ut, hvor lenge er det siden dere var hatt kontakt? Virker ikke som han er så interessert i å ha familie likevel? Anonymkode: d07e1...c9f Helt enig. Øyebrynene ble bare mer og mer hevet i forundring over en mann og far som viser så til de grader liten interesse for parforholdet og barnet sitt. TS: du spør hva han kan kreve? Jeg ville bekymret meg mer for hva du kan forvente å få av han. Er han klar til å betale barnebidrag, ta noe samvær, bry seg i det det hele tatt om hvordan du og barnet har det? Helt ærlig, vær glad du oppdager dette nå. For han her høres ikke ut som en å satse fremtiden på. 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hmm.. Har du blitt lubben etter fødsel? Barnefar er mye borte ser jeg. Mistenker du utroskap? Har han kommentert utseendet ditt etter fødsel? Anonymkode: 2e8e6...39a Hva faen?? Anonymkode: 97f99...912 6
AprilLudgate Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veldig lite kontakt de siste 14 dagene, nei, det virker ikke sånn, han har egentlig ikke vist noe interesse noen gang. Men når han snakker med andre , så snakker han som at han er tilstede hele tiden. Og syntes det er kjedelig og jobbe borte osv, men når han er hjemme så drar han over 24 timer på fest og skal besøke kamerater, går 2,5 -3 timer på trening.. har gått litt lei av å ha det slik Anonymkode: c78d3...027 Jeg tenker du bare blir på hjemstedet, jeg 🤷♀️ Han høres faktisk tusen prosent ubrukelig og uinteressert ut. Så får han flytte etter om han skulle få noen interesse igjen. 5
Rhodiola Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Min eksmann ble litt slik etter at vi fikk vårt andre barn. Det ble skilsmisse, og livet ble mye bedre etterpå. Han har barna annenhver helg og krevde ikke mer heller. Anonymkode: 75b31...a0d 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Veldig lite kontakt de siste 14 dagene, nei, det virker ikke sånn, han har egentlig ikke vist noe interesse noen gang. Men når han snakker med andre , så snakker han som at han er tilstede hele tiden. Og syntes det er kjedelig og jobbe borte osv, men når han er hjemme så drar han over 24 timer på fest og skal besøke kamerater, går 2,5 -3 timer på trening.. har gått litt lei av å ha det slik Anonymkode: c78d3...027 Ja, min eks ble også litt sånn etter at vi fikk barn. Han var mest mulig ute og bare interessert i egentid. Til andre fortalte han at det var så slitsomt, men koselig å ha barn. Han var jo ikke med på noe, så var vel mest opptatt av fasaden. Vårt barn er nå 3 og vi har 70/30. Det er først etter jul han ble interessert i å ha noe ansvar. Skjønner godt du ikke orker det der. Anonymkode: d07e1...c9f 1
ops2 Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har et fellesbarn på snart 1,5 år, barnefar har nesten ikke vært tilstede etter jeg fikk barnet. han jobber på reisejobb søndag-torsdag og ofte i helgene når han er hjemme er han borte stortsett hele dagene og ofte på kveldene. Vi har snakket en god del om dette at jeg ønsker at han er mer tilstede og vil gjøre ting som en familie. Men han er med opptatt av at han skal få egen tid til å gjøre det han ønsker. Siden han jobber så mye borte, bestemte vi oss for at jeg kunne flytte hjem til min hjemplass og at vi kunne treffes i helgene, sånn som vi pleier når vi bodde sammen. men etter å flyttet hjem, og tankene har landet litt så må jeg innrømme at jeg har det mye bedre uten han. Han har ikke vist noe interesse etter vi flyttet eller tatt kontakt. Hva kan han kreve dersom vi går ifra hverandre ? Syntes at det er utrolig dårlig mot vårt barn og ikke vise noe interesse eller være tilstede. Ønsker jo at mitt barn hadde en far som ønsket å være sammen med barnet. Anonymkode: c78d3...027 Hva mener du med å spørre om hva han kan kreve? Han får ikke ha noe overnattingsbesøk før barnet er minst to år gammelt, og da må han ha hatt en viss kontakt først. Ingen domstol sender en unge til en som er helt fremmed for barnet. Hvis han vil ha delt omsorg, er det bare for at han vil betale mindre i bidrag. Den som har vært mest sammen med barnet, vil ikke ha noe problem med å få hovedomsorgen. Sett deg ned og skriv opp når han har vært sammen med deg og barnet, og det må være når han faktisk er til stede, ikke når han driver på med en hobby eller lignende. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 MorTil2 skrev (18 minutter siden): Helt enig. Øyebrynene ble bare mer og mer hevet i forundring over en mann og far som viser så til de grader liten interesse for parforholdet og barnet sitt. TS: du spør hva han kan kreve? Jeg ville bekymret meg mer for hva du kan forvente å få av han. Er han klar til å betale barnebidrag, ta noe samvær, bry seg i det det hele tatt om hvordan du og barnet har det? Helt ærlig, vær glad du oppdager dette nå. For han her høres ikke ut som en å satse fremtiden på. Han ringer ikke, sender ingen meldinger , jeg må ta kontakt. ja har ikke lyst til å ha det sånn som det er eller har vært . Anonymkode: c78d3...027 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min eksmann ble litt slik etter at vi fikk vårt andre barn. Det ble skilsmisse, og livet ble mye bedre etterpå. Han har barna annenhver helg og krevde ikke mer heller. Anonymkode: 75b31...a0d Uff.. men så bra at livet ble mye bedre! og hærlig at dere fant en god løsning. Anonymkode: c78d3...027
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, min eks ble også litt sånn etter at vi fikk barn. Han var mest mulig ute og bare interessert i egentid. Til andre fortalte han at det var så slitsomt, men koselig å ha barn. Han var jo ikke med på noe, så var vel mest opptatt av fasaden. Vårt barn er nå 3 og vi har 70/30. Det er først etter jul han ble interessert i å ha noe ansvar. Skjønner godt du ikke orker det der. Anonymkode: d07e1...c9f huff,:( det er akuratt sånn som jeg har det. Og jeg ser desverre ingen utvei. Anonymkode: c78d3...027
Gjest Mr Bergen Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 Er det en mulighet å bli boende fast der du er nå?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 ops2 skrev (18 minutter siden): Hva mener du med å spørre om hva han kan kreve? Han får ikke ha noe overnattingsbesøk før barnet er minst to år gammelt, og da må han ha hatt en viss kontakt først. Ingen domstol sender en unge til en som er helt fremmed for barnet. Hvis han vil ha delt omsorg, er det bare for at han vil betale mindre i bidrag. Den som har vært mest sammen med barnet, vil ikke ha noe problem med å få hovedomsorgen. Sett deg ned og skriv opp når han har vært sammen med deg og barnet, og det må være når han faktisk er til stede, ikke når han driver på med en hobby eller lignende. tusen takk for svar! det skal jeg gjøre, jeg skal notere når han er sammen med oss/barnet. Anonymkode: c78d3...027 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 Mr Bergen skrev (1 minutt siden): Er det en mulighet å bli boende fast der du er nå? Ja barnet har fått barnehageplass og jeg har fått ny jobb. Anonymkode: c78d3...027 2 2
Gjest Mr Bergen Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja barnet har fått barnehageplass og jeg har fått ny jobb. Anonymkode: c78d3...027 Kjempebra, jeg heier på deg 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå