AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Tenker da på om man havner i en ulykke eller brått blir alvorlig syk. Eller dør. Kan man risikere å måtte ut med flere hundre tusner? Anonymkode: ed999...0e7
ajarRun Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Nei, du har europeiske-kortet, da får du helsehjelp. Utfordringen er hvis du trenger noe transport, eller dauer, da blir det dyrt. Men innbo og reiseforsikring er så billig at jeg kan ikke se hvorfor man skulle velge det bort. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Reiseforsikring er kjekt selv om man aldri reiser utenlands. Du er dekket fra du går ut døren hjemme. Anonymkode: db147...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 I min verden er reiseforsikring nødvendig også for en tur på matbutikken. Hvis du er så uheldig at noen andre får med seg din lommebok eller mobiltelefon, for eksempel. Anonymkode: 5db07...c70 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: I min verden er reiseforsikring nødvendig også for en tur på matbutikken. Hvis du er så uheldig at noen andre får med seg din lommebok eller mobiltelefon, for eksempel. Anonymkode: 5db07...c70 For de fleste mennesker er det ikke nødvendig å få erstattet en stjålet lommebok eller mobiltelefon. Beleilig ja, men ikke nødvendig. Anonymkode: 5274c...f05 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Sjekk hva innboforsikringen din dekker. Min dekker reiser i skandinavia. Anonymkode: c6d1e...a19
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjekk hva innboforsikringen din dekker. Min dekker reiser i skandinavia. Anonymkode: c6d1e...a19 Det er jo irrelevant om buksene dine er dekket for tyveri om du må fraktes med ambulansefly hjem igjen fordi du har blitt påkjørt og har knust ryggrad..... Anonymkode: daad4...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå