Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags stil hadde du?Når du tenker tilbake på det, hva tenker du da?

Jeg gikk med trange gensere, miss sixty bukser med sleng og buffalo sko, og noen ganger korte skjørt og buffalo sko. Jeg farget håret mitt kullsvart selv om jeg ikke kledde det og jeg hadde svart sminke og var veldig blek i tillegg. Jeg syntes det var kult den gangen, men når jeg tenker tilbake på det nå så tenker jeg jo at det så helt forferdelig ut 😳🤪 Jeg var tenåring på begynnelsen av 2000 tallet.

Anonymkode: 043f3...45d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg, men hadde også en helt svart periode med bare svarte klær og hår. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde litt blanding av emo og edgy stil som tenåring. 

Gjest StellaNova
Skrevet

Palestinaskjerf og dreads 😄 Ikke at de har noen sammenheng men jeg hadde mange meninger kan du si 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen stil. Var stilforvirret og planla ikke kjøpene mine, så det var vanskelig å sette antrekk sammen. Mange flaue bilder fra den tiden😄

Anonymkode: 53ec4...4c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt trange Levis, med sidelommer og stor vidde nede (sleng). Wranglerjakke (sommer som vinter). Sommer: Trang t-skjorte eller trang bluse i indisk bomull. Vinter: Høyhalset shetlandsgenser. 

Langt hår med midtskill. 

Da er det bare å gjette årstallet/årstallene 😉

Anonymkode: 6ddf4...e76

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En slags emo-stil. Lang frakk, platåsko, svart hår, ring i nesa, hullete strømpebukse, og trange topper. Grusomt. Men jeg turte i alle fall prøve ting, nå er jeg dørgende kjedelig i jeans og sneakers og ullgenser 😅

Anonymkode: 6e9b2...fa5

Skrevet

Helt grusom stil her. Altså jeg gikk i Bermuda shorts og være t-skjorter stort sett året rundt eller typ bole bukser som det også ble kaldt. 

AnonymBruker
Skrevet

Langt hår, jeans, og en t-skjorte med et eller annet metal-band.

Anonymkode: d6e7b...697

AnonymBruker
Skrevet

Gikk med skjørt over buksa. Platåsko, magesmykke, trang genser. Ung på 2000 tallet. 

Anonymkode: a518e...d0c

Gjest Ghostface
Skrevet

Brukte alltid dongerbukse og tok på meg den første genseren jeg så, noe jeg også gjør i voksen alder. Tror ikke jeg hadde noe stil. :)

Skrevet

Skinnjakke med dongerivest uttapå.. Ryggmerke og nagler, langt hår og traaaang dongeribukse.. Metal 🤘🤘

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke råd til noen stil.

Anonymkode: c8fd9...3f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg drev med idrett, så jeg gikk MYE i hettegenser og treningsbukse 😅

Skrevet

Blanding mellom goth, emo og metalhead-stil. Egentlig samme som i dag 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hullete jeans fra met, burberry bånd på hodet, uggs, juicy veske, singlet med blonder fra by ti-mo

Anonymkode: 00159...94a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TaliBanan skrev (5 minutter siden):

Skinnjakke med dongerivest uttapå.. Ryggmerke og nagler, langt hår og traaaang dongeribukse.. Metal 🤘🤘

Samme her😆 

Klesstilen er endret, men musikksmaken den samme enda…nærmer meg 50. 

Anonymkode: c1e5e...7d9

• Liker 1
Skrevet

Svarte klær, skinnjakke, nagler, bandskjorte, langt hår.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klesstilen er endret, men musikksmaken den samme enda…nærmer meg 50. 

Anonymkode: c1e5e...7d9

Samme her og!

METAL!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Min stil var for store klær da jeg sjeldent fikk klær, og måtte låne av eldre søster som var 2-3 str større enn meg.

Anonymkode: 00434...99c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...