AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Noen som vil dele erfaringer og hvilket syn dere har på det å være praksisveileder? Anonymkode: 6cf05...ba2
Snabeltann Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Hadde vært helt fantastisk om det var nedsatt tid til veiledningen, det er gøy med studenter. Slik det er lagt opp nå kommer dette på toppen av alt annet arbeid. Det er lite fres i meg til god veiledning kl.15.30 etter en lang arbeidsdag. Hilsen lærer 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Studentene er alltid veldig flinke, og jeg har ikke samvittighet til å sette de i kjipe oppgaver som stell som de allerede kan bare fordi jeg selv har dårlig tid, så derfor er det mye løping på meg og de får ikke sett så mye, jeg henter de når jeg skal gjøre noe viktig og relevant for utdanningen deres som blodprøver, sårstell, EKG osv . Skulle ønske jeg hadde hatt mer tid så jeg kunne hatt de med meg i ro og mak og lært bort masse, rekker det jo ikke 😕 Så ja, jeg liker godt å ha studenter men jobben gjør det vanskelig Anonymkode: fd3cf...7eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå