Gå til innhold

Ny dame tenner meg for mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun tenner meg så mye t jeg blir helt sprengt og kommer såvidt jeg er kommet inni henne. Redd for å bli dumpa. Har prøvd flere ganger å holde igjen, men klarer ikke og noen ganger føles det ut som sæden sitter fast et sted i penisen. Syns det er ubehagelig å bare komme nesten. Enten vil jeg komme helt eller ikke, men vil jo holde ut i mer enn 4 sekunder. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: a01f0...2cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen løsning til deg, men jeg hadde tatt det som et kompliment :) 

Anonymkode: c5b32...841

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Runk før dere hopper i høyet, så holder du kanskje lenger? 

Si det til henne, vær ærlig. Som dame hadde jeg blitt smigret.

Anonymkode: 795c5...d98

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Går over etter 3mnd som regel🤪😅

• Liker 5
Skrevet

Ta det opp med fastlegen. Seriøst snakka👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at alkohol kan hjelpe

Anonymkode: 55e31...ad5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Brummende glidekrem kan ta venn litt sv følelsen eller kondomer med slikt middel. Snakk med henne og vær ærlig! Har lest at noen har nytte av å masturbere en time før også. Jeg ville tatt det som et stort kompliment at mannen kom så fort. Menn som bruker lang tid gjør heller at jrg føler at jeg ikke har gjort nok ting for å tenne han 😅

Anonymkode: f6cd9...0a4

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå nummende og ikke brummende selvsagt.

Anonymkode: f6cd9...0a4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde slikke henne først så hun er veldig kåt når dere setter i gang hun også!?

Anonymkode: 55e31...ad5

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si det som det er. Ikke uvanlig å komme raskt når du er ung og ekstra kåt. Det er bare godt voksne damer som gir deg kjeft for dette.

Anonymkode: e2405...945

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bare si det som det er. Ikke uvanlig å komme raskt når du er ung og ekstra kåt. Det er bare godt voksne damer som gir deg kjeft for dette.

Anonymkode: e2405...945

Fordi unge kvinner ikke tør å si at «hey.. dette er ikke tilfredsstillende for meg..» 

Om du kommer med en gang så må du sørge for at hun får orgasme FØR du kommer. Bruk fingre og munn. Legg deg ned, ta tak i hoftene hennes og plasser henne over ansiktet ditt og la henne bruke det for eksempel. Eller klin/kyss munn, nakke, hals og bruk fingrene på fitten. 

I tillegg er det mange unge menn som fort blir klar igjen etter komming så kanskje du bare skal sprute, og bare stimulere henne til du er klar igjen. Da kan du sikkert knulle lenger. 
hilsen voksen kvinne. (Som hadde absolutt blir utilfreds av ett sekund knull)

Anonymkode: 170f6...5f6

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
tdm900 skrev (20 timer siden):

Går over etter 3mnd som regel🤪😅

Hehe, ikke her hos mannen 😅😅😅.. etter noen år så kommer han fortsatt like fort 😅😅😅😂😂… ikke alltid han har kontroll 😜😜😜😜

Anonymkode: 2b66d...188

Gjest Warrior
Skrevet

Du blir ikke dumpa av den grunn så tror du kan slappe helt av der :) Mitt råd vær ærlig med henne og si at hun tenner deg så mye. Tror hun blir glad for å høre det. Hvis hun dumper deg for du kommer fort (noe jeg tror hun ikke gjør) så kan du trøste med at de fleste dumper ikke noen av den grunn. Da finner du ei som godtar deg for den du er. Noen er bare veldig kåt og kommer fort, sånn er det bare. Det er ingenting å skamme seg for. Dere kan jo fortsette sexen for det, eller ha en liten pause først. Finnes også teknikker for å holde ut lenger. 

Skrevet

Man kan trene på det. Uansett som flere skriver, snakk om det, god sex er mer enn bare penetrering:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så kåt at det spruter precum og er kliss vått. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5/5/2022 den 15.23):

Hun tenner meg så mye t jeg blir helt sprengt og kommer såvidt jeg er kommet inni henne. Redd for å bli dumpa. Har prøvd flere ganger å holde igjen, men klarer ikke og noen ganger føles det ut som sæden sitter fast et sted i penisen. Syns det er ubehagelig å bare komme nesten. Enten vil jeg komme helt eller ikke, men vil jo holde ut i mer enn 4 sekunder. Hva skal jeg gjøre?

Smør på krem som gjør at du blir mindre følsom og holder lengre? Runk før sex. 

Anonymkode: 6ee81...fad

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.26):

Jeg har ingen løsning til deg, men jeg hadde tatt det som et kompliment :) 

Anonymkode: c5b32...841

Det hadde ikke jeg i lengden altså.

Det er TUSEN ting man kan gjøre før man har samleie. Du kan sørge for at hun blir tilfredsstilt og for orgasme - og er det din tur. 

Du må rett og slett trene litt på å holde igjen. Og gjøre andre ting. 

Om sexen består av at du går rett på samleie når du vet du får superraskt orgasme så sier det seg selv at du ikke starter der. 

Grunnen til at jeg som voksen sier det ærlig nå er fordi vi alle har vært unge og forventet å «synes det er et kompliment» gang nummer 100. Nei, det er faktisk ganske egoistisk i lengda. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.23):

Kan dere ikke bare fortsette etter du har kommet første gangen?

Anonymkode: efc58...4aa

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk tunge og fingre. Sørg for at hun blir tilfredstilt før samleie. 

Anonymkode: bbfe4...917

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.23):

Viktig å snakke med henne om det. Og du kan tilfredsstille henne på mange andre måter å. som å fingre etc. er du så veldig kåt så kan det også bli flere runder med en liten pause. så går det an å trene opp til å holde lenger

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...