sigrid106 Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Er det ikke snart på tide å komme med et opprør mot alt den galsapen som er nå satt i gang som norske myndigheter gjør og setter i gang? Jeg lurer på hvorfor skal vi normenn være så fordømt snille, passive og ikke minst navie. Nå ser vi både bensinpriser, matvarer, og ikke minst strømavigiften øker bare mer og mer.. Hva er det vi normenn gjør???? Absolutt ingen verdensting. Vi sitter på gjerdet og bare jatter med og sier at er så fornyde med alt. Ellers så er så forbannet at dette at vi ikke gjørt noe med det.. Spørsmålet er vil gjøre noe med det? Er vi falske og ikke vil gjøre noe med det... Jeg håper at noen kan lage labader og si at nå er nok er nok...For skal vi gjøre noe med det så må vi få ræva i gir. Er vi blitt feige hele det Norge. Jeg bare spør og har ikke noen gode svar... 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Tenker du borgerkrig da, eller? Jeg gjør det jeg kan gjøre, nemlig stemme på de partiene som jeg er mest enige med. Anonymkode: 3a729...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Nordmenn, blant verdens mest lojale innbyggere for sin stat. Av fri vilje vel å merke. Heldige er de som styrer landet vårt. Kan gjøre nesten hva de ønsker uten at det får personlige konsekvenser for de. De har bare fått enda et læringspunkt Anonymkode: e404c...671 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Nordmenn skriver sinte leserinnlegg, og så stopper det der. Snart vil det bli enda dyrere også, for i tillegg til situasjonen i Ukraina og dyr strøm, går det rykter om at fraktebåtene i Kina står på stedet hvil pga covid situasjonen der. Det kan jo bli spennende... Anonymkode: d3c02...990 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 sigrid106 skrev (1 minutt siden): Er det ikke snart på tide å komme med et opprør mot alt den galsapen som er nå satt i gang som norske myndigheter gjør og setter i gang? Jeg lurer på hvorfor skal vi normenn være så fordømt snille, passive og ikke minst navie. Nå ser vi både bensinpriser, matvarer, og ikke minst strømavigiften øker bare mer og mer.. Hva er det vi normenn gjør???? Absolutt ingen verdensting. Vi sitter på gjerdet og bare jatter med og sier at er så fornyde med alt. Ellers så er så forbannet at dette at vi ikke gjørt noe med det.. Spørsmålet er vil gjøre noe med det? Er vi falske og ikke vil gjøre noe med det... Jeg håper at noen kan lage labader og si at nå er nok er nok...For skal vi gjøre noe med det så må vi få ræva i gir. Er vi blitt feige hele det Norge. Jeg bare spør og har ikke noen gode svar... Synes nordmenn er ganske flinke til og klage jeg. Det er jo ingen tvil om at det værste med at det er krig er at nordmenn ikke får kjøpt billig strøm fra Russland og billig korn fra Ukraina. Det største problemet med pandemien vi har vært gjennom er definitivt at det har ført til høye priser på råvarer og transport ,så nordmenn kan risikere og ikke ha like mye penger til godteri , og må kanskje til og med bevege seg til fots fordi bensin er dyrt. Det er veldig vondt og være norsk nå og livet er skikkelig urettferdig. du er forbanna over at vi ikke gjør noe, men du har ingen svar, du bare spør? Det er ikke så jævla mye og gjøre, om du vil at staten skal subsidiere mer mat, bensin og strøm på deg så vil det bare bli en ond sirkel med inflasjon og høy rente. Du må bare innse at verden endres, og at de dyre vanene du har også kan endres. Eller gå inn i politikken selv om du ikke har noe svar. Anonymkode: 481ce...84d
Gjest Villfisker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Jeg er enig, men hver gang man klager på noe som ikke er greit, kommer en annen idiot og avfeier det. Ja, jeg syns folk generelt er feige. Koronaen gjorde dette ganske tydelig også.
Gjest Adobyen Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 (endret) Er vi misfornøyde så må det løses politisk. Vi er heller ikke alene, men vevd inn i mer eller mindre fastlåste avtaler med Europa og handel med hele verden. Dette er nok veldig komplisert. Kriger fører til flyktninger som trykker på Europas grenser, og nå ser vi et naboland som invaderer og dreper en mindre nabo i Europa. Endret 10. mai 2022 av Adobyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå