Tumelodijo Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Hei, Jeg lurer på hvorfor så utrolig mange av brukerne som publiserer i forumet skriver sine innlegg som anonym? Vi er vel allerede godt anonymisert bak et Nick. Kan det være fordi vi flagger meninger vi egentlig føler at er kontroversielle, eller har vi noe å skjule? Vil gjerne høre deres synspunkter! 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Fordi man kan skrive noe i en tråd som forfølger en videre i andre diskusjoner. Fordi noen dryss av personlig informasjon her og der fort kan danne et gjenkjennbart bilde om noen går systematisk til verks. Anonymkode: 063de...6bd 17 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Fordi jeg har kjent igjen 2-3 stykker. Basert på at de har beskrevet hva de skal spise til middag, eller hvilken film de så i helgen, og da kan du bla deg tilbake i alt mulig annet. Anonymkode: 1ee60...6bc 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fordi jeg har kjent igjen 2-3 stykker. Basert på at de har beskrevet hva de skal spise til middag, eller hvilken film de så i helgen, og da kan du bla deg tilbake i alt mulig annet. Anonymkode: 1ee60...6bc Ja for det var nok bare de som spiste det og så på den filmen den helgen. Anonymkode: 3476a...7b2 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordi man kan skrive noe i en tråd som forfølger en videre i andre diskusjoner. Fordi noen dryss av personlig informasjon her og der fort kan danne et gjenkjennbart bilde om noen går systematisk til verks. Anonymkode: 063de...6bd Dette! Anonymkode: e5d8a...bb7 1
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fordi man kan skrive noe i en tråd som forfølger en videre i andre diskusjoner. Fordi noen dryss av personlig informasjon her og der fort kan danne et gjenkjennbart bilde om noen går systematisk til verks. Anonymkode: 063de...6bd Så pokkers interessante er dere vel ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja for det var nok bare de som spiste det og så på den filmen den helgen. Anonymkode: 3476a...7b2 Svigerinna mi brukte en spesiell beskrivelse av en scene i en julefilm. Jeg husket tilsvarende innlegg her. Klikket meg inn. Ikke tvil om at det er personen når du leser 2-3 innlegg til. 5 000 innlegg med samlivsproblemer med mannen, håpløse barn, underlivsproblemer. En kollega snakket om en julemiddag i lunsjen. Jeg er med i flere av mattrådene her. Klikket meg tilbake, øvrige detaljer stemte også overens. Og tydelig hva hun mente om arbeidsplassen, og kollegaer. God venninne beskrev en youtube treningskanal hun har begynt å følge. Og der var all informasjonen hun har lagt ut her de siste seks årene. Anonymkode: 1ee60...6bc 4 3
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (30 minutter siden): Så pokkers interessante er dere vel ikke. Jeg har erfart selv at ting jeg har sagt har blitt brukt mot meg i andre tråder så da er ab funksjonen grei å ha av og til
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi man kan skrive noe i en tråd som forfølger en videre i andre diskusjoner. Fordi noen dryss av personlig informasjon her og der fort kan danne et gjenkjennbart bilde om noen går systematisk til verks. Anonymkode: 063de...6bd Enig Men synes at funksjonen ikke trengs på for eksempel tv forumet
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Jeg har erfart selv at ting jeg har sagt har blitt brukt mot meg i andre tråder så da er ab funksjonen grei å ha av og til Jeg nekter bruke den. Om andre velger være idioter så får de heller være det, dette er bare et brukernavn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Hvor mange slik tråder skal du lage? Anonymkode: 37150...228 1
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden): Jeg nekter bruke den. Om andre velger være idioter så får de heller være det, dette er bare et brukernavn. Jeg vil helst ikke gjenoppleve alt det styret som jeg hadde før i tiden men jeg er ikke ufin under ab, bare føler meg tryggere på å kunne si min mening om diverse da
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvor mange slik tråder skal du lage? Anonymkode: 37150...228 Er det samme person?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 4 minutter siden, Cid said: Er det samme person? Tror det er en del av manndsomsprøven, eller kvinndoms? Å poste et innlegg som dette når man er fersk her. Etter en stund forostår nok de fleste hvorfor man poster anonymt, selv om noen også gnåler om det konstant. Anonymkode: 76173...1ac 1 1
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Så pokkers interessante er dere vel ikke. Sånn tenker jeg og. Tviler på at jeg er så interessant at noen gidder å forfølge meg
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Jeg nekter bruke den. Om andre velger være idioter så får de heller være det, dette er bare et brukernavn. lurven skrev (12 minutter siden): Sånn tenker jeg og. Tviler på at jeg er så interessant at noen gidder å forfølge meg Opplever at menn ikke blir utsatt for det samme her inne. De er stort sett ute etter å provosere, hater alt av kvinner, forstår ikke hvorfor de får seg noe, eller prøver å generere runke-innlegg. Så ingen bryr seg, egentlig. Kvinner derimot kan bli forfulgt fra tråd til tråd av andre kvinner, uten grunn. Har selv fått høre "du sliter med å få barn, du kan jo derfor ingenting om å bake boller", samt "du mistet moren din i fjor, så du er ikke helt stabil" i en tråd om boligkjøp. Kvinner er kvinner verst. Anonymkode: 1ee60...6bc 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 For hva har det å si? Det er det samme som står i innlegget uansett brukernavn eller ikke. Anonymkode: c4176...aa5 2
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Opplever at menn ikke blir utsatt for det samme her inne. De er stort sett ute etter å provosere, hater alt av kvinner, forstår ikke hvorfor de får seg noe, eller prøver å generere runke-innlegg. Så ingen bryr seg, egentlig. Kvinner derimot kan bli forfulgt fra tråd til tråd av andre kvinner, uten grunn. Har selv fått høre "du sliter med å få barn, du kan jo derfor ingenting om å bake boller", samt "du mistet moren din i fjor, så du er ikke helt stabil" i en tråd om boligkjøp. Kvinner er kvinner verst. Anonymkode: 1ee60...6bc Å tro meg, menn kan også bli utsatt for lignende, det var skikkelig ille for meg på et punkt. Måtte lære å ikke la meg provosere av alt jeg leser, men fortsatt greit med ab funksjonen noen ganger Endret 5. mai 2022 av Cid
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 lurven skrev (43 minutter siden): Sånn tenker jeg og. Tviler på at jeg er så interessant at noen gidder å forfølge meg Blir noen provosert nok så kan de finne på mye rart, er ikke alle som takler å lese andre sine meninger
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 er vel også sånn at enkelte kan lage trolletråder. Mesteparten av det her er jo det.. Anonymkode: 46ea5...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå