AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Baby er 8 mnd og basen har stort sett vært montert fast i én bil hele tiden. Tok det ut for å støvsuge bilen her om dagen og nå går det ikke å få ut bena til isofixen igjen. Er det noen som har vært borti det samme og har noen tips? Man skal kunne trykke på knappen foran på benet for at isofixbena skal komme lenger ut ved montering. Det er dette sol ikke fungerer Anonymkode: 24a5f...42e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Bytt stol nå. For det første er ungen stor nok for neste stol, og for det andre en Cabriofix en elendig stol. Anonymkode: 6567c...582
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bytt stol nå. For det første er ungen stor nok for neste stol, og for det andre en Cabriofix en elendig stol. Anonymkode: 6567c...582 Det er jo greit å få ut basen selv om man bytter stol??? Jeeeezuz. Anonymkode: 41a6b...d81 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo greit å få ut basen selv om man bytter stol??? Jeeeezuz. Anonymkode: 41a6b...d81 Ingen grunn til det, den bør gå rett på dyngen. Ts har problemer med støttebenet ikke går ut, basen sitter ikke fast i bilen. Anonymkode: 6567c...582
Mnjah Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Haha, denne tittelen så ut som en Harry Potter-formel! 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen grunn til det, den bør gå rett på dyngen. Ts har problemer med støttebenet ikke går ut, basen sitter ikke fast i bilen. Anonymkode: 6567c...582 Nei, jeg har ikke problemer med støttebenet. Jeg har problemer med at de bena som skal settes fast i isofixen ikke går lenger ut som et teleskop når man trykker på knappen. Da blir de for korte for montering. Støttebenet fungerer utmerket 😉 og til du over som mener jeg skal bytte så har jeg akkurat funnet frem stolen til storebror og holder på med klargjøring av den. Men enkelte vil vel mene at jeg bør kjøpe ny sikkert 😒 Anonymkode: 24a5f...42e
mingus Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Jeg hadde fortsatt brukt vårt om ikke Babyshop opplyste meg om at det er utdatert og ikke testet for sidekollisjon. Hormonelle meg tenkte hva hvis, og endte opp med besafe istedenfor. Men at det er et elendig sete er vel litt å ta i. Håper du får orden i det TS, det skal jo mye til for en sidekollisjon, og de Babyshop skal jo gjerne selge flest mulig bilseter også.. men tenkte bare å nevne informasjonen jeg hadde om det 💜
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 mingus skrev (Akkurat nå): Jeg hadde fortsatt brukt vårt om ikke Babyshop opplyste meg om at det er utdatert og ikke testet for sidekollisjon. Hormonelle meg tenkte hva hvis, og endte opp med besafe istedenfor. Men at det er et elendig sete er vel litt å ta i. Håper du får orden i det TS, det skal jo mye til for en sidekollisjon, og de Babyshop skal jo gjerne selge flest mulig bilseter også.. men tenkte bare å nevne informasjonen jeg hadde om det 💜 Takk for svar. Jaja, nå skal den jo byttes ut, men tenkte det kanskje var noen som ville ha stolen etter oss om delene fungerer. Hvis ikke er det jo bare å kaste sikkert. Var ikke klar over at den er så ille. Har en recaro i size med svingbare sete vi går over til nå. Anonymkode: 24a5f...42e
mingus Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 Ja tenkte å selge vår også på finn, men ser de blir ikke solgt for skampris en gang og har ligget ute ganske lenge.. kanskje det er fordi folk tenker man kan aldri garantere de ikke har vært i ulykke? Kanskje gi det bort sol besteforeldresete eller noe sånt 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 mingus skrev (48 minutter siden): Ja tenkte å selge vår også på finn, men ser de blir ikke solgt for skampris en gang og har ligget ute ganske lenge.. kanskje det er fordi folk tenker man kan aldri garantere de ikke har vært i ulykke? Kanskje gi det bort sol besteforeldresete eller noe sånt 🙂 Ja, tenkte det samme. Er jo enkelte som vil ha en reservestol. Samtidig har den gjort nytten sin etter to barn 😊 Jeg har vært så fornøyd siden stolen har liten egenvekt. Kjente på noen andre i butikk den gang vi kjøpte og de var jo så tunge. Hadde ikke klart å bære baby lenge i dem🙈 Anonymkode: 24a5f...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå