AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg elsker selvbruning. Jeg er lys naturlig og liker det ikke. Men baksiden er at det blir så stygt i senga. Blir det det hos dere og eller er det noe man kan gjøre for å unngå d? Anonymkode: 2cd44...0c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Sengen min bli alltid brun🙈 Men det går av i vask da, skifter bare på sengen når jeg står opp dagen etter selvbruning Anonymkode: d3ab7...34a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Bruker selvbruning som når den mørkeste fargen på tre timer. Mye bedre enn å ha ekkel seng. Anonymkode: f00df...9ac
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sengen min bli alltid brun🙈 Men det går av i vask da, skifter bare på sengen når jeg står opp dagen etter selvbruning Anonymkode: d3ab7...34a Men det fortsetter jo smitte over alle dagene du har det.. isåfall et par dager etterpå. Anonymkode: 2cd44...0c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruker selvbruning som når den mørkeste fargen på tre timer. Mye bedre enn å ha ekkel seng. Anonymkode: f00df...9ac Hva heter den? Er det de som heter fast tan? Trodde ikke det hadde noe å si. Eller er det slik du dusjer av deg igjen? Anonymkode: 2cd44...0c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva heter den? Er det de som heter fast tan? Trodde ikke det hadde noe å si. Eller er det slik du dusjer av deg igjen? Anonymkode: 2cd44...0c7 Dusjer den av når den har nådd fargen jeg vil ha. Den jeg bruker er fra St.Moritz. Heter fast tan mousse. Anonymkode: f00df...9ac
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dusjer den av når den har nådd fargen jeg vil ha. Den jeg bruker er fra St.Moritz. Heter fast tan mousse. Anonymkode: f00df...9ac Jeg har og en sånn, men de smitter lett av - særlig på veldig varme netter. Altså etter første dusj. Anonymkode: 8fc01...2e6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 Tror vi bare må leve med det eller la være å ta self-tan 😅 Anonymkode: dbed8...54a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror vi bare må leve med det eller la være å ta self-tan 😅 Anonymkode: dbed8...54a Det går jo bort i vask så kan leve med det. Men ser veldig ufresht ut. 😅 Anonymkode: 2cd44...0c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går jo bort i vask så kan leve med det. Men ser veldig ufresht ut. 😅 Anonymkode: 2cd44...0c7 Ja 🙈 Anonymkode: dbed8...54a
mrrte Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Jeg har prøvd mange forskjellige produkter opp igjennom årene, og aldri vært ordentlig fornøyd med verken lukt, farge, konsistens... Så ble jeg anbefalt å prøve denne og hadde ingen forventninger - og den vil jeg virkelig anbefale! Er super fornøyd! Lukter ikke selvbruning, gir ikke for lite eller for mye farge, kommer ut som en skummende mousse som er lett og god å smøre utover - OG den smittet ikke over på sengetøyet mitt! 🤩 Kjøpte den på normal, men ser at de selger den på bla. vita sin hjemmeside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå