Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker selvbruning. Jeg er lys naturlig og liker det ikke. Men baksiden er at det blir så stygt i senga. Blir det det hos dere og eller er det noe man kan gjøre for å unngå d?

Anonymkode: 2cd44...0c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sengen min bli alltid brun🙈 Men det går av i vask da, skifter bare på sengen når jeg står opp dagen etter selvbruning

Anonymkode: d3ab7...34a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker selvbruning som når den mørkeste fargen på tre timer. Mye bedre enn å ha ekkel seng. 

Anonymkode: f00df...9ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sengen min bli alltid brun🙈 Men det går av i vask da, skifter bare på sengen når jeg står opp dagen etter selvbruning

Anonymkode: d3ab7...34a

Men det fortsetter jo smitte over alle dagene du har det.. isåfall et par dager etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker selvbruning som når den mørkeste fargen på tre timer. Mye bedre enn å ha ekkel seng. 

Hva heter den? Er det de som heter fast tan? Trodde ikke det hadde noe å si. Eller er det slik du dusjer av deg igjen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva heter den? Er det de som heter fast tan? Trodde ikke det hadde noe å si. Eller er det slik du dusjer av deg igjen? 

Dusjer den av når den har nådd fargen jeg vil ha. Den jeg bruker er fra St.Moritz. Heter fast tan mousse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dusjer den av når den har nådd fargen jeg vil ha. Den jeg bruker er fra St.Moritz. Heter fast tan mousse. 

Jeg har og en sånn, men de smitter lett av - særlig på veldig varme netter. Altså etter første dusj. 

Anonymkode: 8fc01...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi bare må leve med det eller la være å ta self-tan 😅

Anonymkode: dbed8...54a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror vi bare må leve med det eller la være å ta self-tan 😅

Det går jo bort i vask så kan leve med det. Men ser veldig ufresht ut. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går jo bort i vask så kan leve med det. Men ser veldig ufresht ut. 😅

Ja 🙈

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige produkter opp igjennom årene, og aldri vært ordentlig fornøyd med verken lukt, farge, konsistens... Så ble jeg anbefalt å prøve denne og hadde ingen forventninger - og den vil jeg virkelig anbefale! Er super fornøyd! Lukter ikke selvbruning, gir ikke for lite eller for mye farge, kommer ut som en skummende mousse som er lett og god å smøre utover - OG den smittet ikke over på sengetøyet mitt! 🤩 Kjøpte den på normal, men ser at de selger den på bla. vita sin hjemmeside

8fcf8b4a939a4f389931fcf1cb5c3689.jpg?ref=F0AD13C905&w=1280&scale=both&mode=pad&h=1280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...