AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Jeg har time til etterkontroll etter fødsel hos fastlegen, og alle som evt. kunne passet babyen er på jobb. Da er det greit å ta med babyen, sant? Anonymkode: c76c5...b1d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Ja, det er helt normalt. Baby satt på armen til legen mens jeg kledde på og av meg Anonymkode: 9e735...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Fastlegen min foretrekker at babyen er med, så hun får se sin nye pasient. Ved behov kan helsesekretæren passe babyen i noen minutter. Tidspunktet for timen kan tilpasses babyen, ved at en annen pasient tas inn tidligere dersom babyen ikke er fornøyd til rett tidspunkt. Anonymkode: b8410...fd8 1
Heln Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Babyen blir med på alt du foretar deg det neste året 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Som helsesekretær; ta med babyen! Og vi sier aaaaaaldri nei til å være barnevakt noen minutter😍😍 Anonymkode: d14c4...433 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som helsesekretær; ta med babyen! Og vi sier aaaaaaldri nei til å være barnevakt noen minutter😍😍 Anonymkode: d14c4...433 Helsesekretær jeg også, og jeg sier det samme 🤩👍 Anonymkode: 006e8...00e 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Jeg tok med barnet .., skaffet barnevakt til tannlegetime .. Anonymkode: d927d...83c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Her har jeg hatt med babyene mine på alt av legetimer så lenge det ikke er noe spesielt. Og aldri nor galt med det. 6ukers kontrollen min ble til sjekk av baby pga noe greier med den. Var kun 2 min vi snakket om meg, så ble baby sjekket og henvist videre akutt. Så var greit at baby var med. Anonymkode: 3a02c...58f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 18.40): Som helsesekretær; ta med babyen! Og vi sier aaaaaaldri nei til å være barnevakt noen minutter😍😍 Anonymkode: d14c4...433 Nå er min svigermor helsesekretær på legekontoret, så barnevakt var bankers - men opplevde at de andre helsesekretærene og sykepleierene svermet rundt babyen de minuttene jeg var inne hos legen - så hadde nok tatt han med om svigermor hadde fri også med den omsorgen han fikk de minuttene 🙊🤩 ts; ta med. Legen er nok vant til det. De færreste kan skaffe barnevakt på sekundet så tidlig. Anonymkode: ad3bf...b47 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 Det er nok helt ok og vanlig ja Jeg gikk alene på 6-ukerskontroll hos jordmor, moren min trillet baby en tur så lenge. Bare for at jeg ville ta timen i ro og fred uten å ha med babyen som på det tidspunktet ikke så ofte ville ligge for seg selv uten gråt (og HS jeg går kan man ikke trille vognen inn pga plass, så måtte bært baby og vet ikke om de har noen som kunne passet i mens, muligens hadde de ordnet det men tok ikke sjansen). Jeg visste også at jeg skulle sjekke underlivet på undersøkelsen, lettere å ha med baby om det bare er prat sikkert. Anonymkode: 806b5...4ac
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Heln skrev (På 5.5.2022 den 18.37): Babyen blir med på alt du foretar deg det neste året Jepp, get used to it. Det er verre når de begynner å krabbe/gå. Etter et veldig slitsomt tannlegebesøk i ettårsalderen, ordnet jeg barnevakt da jeg skulle borre neste gang… Anonymkode: eb8dc...08b
Hedda-78 Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 Hadde med baby til tannlegen også, jeg. Vogna stod inne på tannlegerommet, baby sov. Da baby våknet og gav fra seg et ørlite grynt, kom en av sekretærene plutselig inn og tok med seg vogna og gikk, selv om det ikke var avtalt. Etter timen fant jeg igjen babyen min lykkelig pludrende på et fang i resepsjonen, med fire andre sekretærer som bablet og dikke-dikket med hjerter i blikket 😄 3
Amatariel Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Ja selvsagt. Jeg har ingen foreldre eller andre med fri på dagtid, så her har babyen vært med på alt fra tannlegetimer, konisering, osteopatbehandling osv. Er man heldig sover babyen i vognen, er man uheldig gråter den - men enten kan man holde den selv i armene eller så får man hjelp av dem rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Jeg har ofte hatt barnevakt til mine da jeg har hatt timer til lege eller tannlege, selv på 6-ukerskontrollen. Har jeg ikke fått barnevakt, har de så klart vært med. Tror begge deler er vanlig, og begge deler er greit. Anonymkode: ad0f9...827 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 13.28): Jeg har time til etterkontroll etter fødsel hos fastlegen, og alle som evt. kunne passet babyen er på jobb. Da er det greit å ta med babyen, sant? Anonymkode: c76c5...b1d Ja det er en selvfølge at man har med seg babyen. De færreste er komfortabel med å ha barnepass til en 6 uker gammel baby. Anonymkode: 06dc2...bec 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå