Gå til innhold

Eggkoker - hva er dette svarte brettet til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en eggkoker hvor det fulgte med et svart brett med fire rom. Står ikke noe om den i bruksanvisning. Hva brukes den egentlig til? 🙈

A0C4A4EF-D963-45B5-B859-E008E6892102.jpeg

Anonymkode: 4b6ca...203

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan lage miniomeletter el.l i dem :) 

Anonymkode: 96156...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kokt (posjert) egg.

Anonymkode: dfa7e...ac7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du kan lage miniomeletter el.l i dem :) 

Anonymkode: 96156...d48

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kokt (posjert) egg.

Anonymkode: dfa7e...ac7

Åja! Så det er det jeg bruke den til 😂😂 Bra jeg spurte! Rart at den ikke var nevnt i bruksanvisning. Eller kanskje jeg bare ikke er så smart å skjønne det selv 🤪 Eller at det stod bare jeg som ikke lest godt nok.

Takker! 🥰

Skrevet

Siden du fikk svar på ditt spørsmål, kaster jeg meg på tråden og spør.

Ang. Biltema-eggkoker: i dag skulle jeg forsøke meg på å koke full sirkel, altså syv egg for første gang, men da jeg hadde satt maskinen på, begynte alarmen å ule i den. Akkurat startet?!? :klo: Så hadde jeg i litt mere vann. Uling igjen. Eggene begynte å tyte massivt ut av toppen en etter en og ett sprakk med et stort poff. Mye rengjøring, stopp og start, men det gikk ikke. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt her. Måtte kaste dem til sist. Kan det virkelig være slik at man kun må bruke ferske egg rett fra "moderskipet" og ikke noen som er nær stempeldatoen på kartongen? Noen som vet? 

AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Siden du fikk svar på ditt spørsmål, kaster jeg meg på tråden og spør.

Ang. Biltema-eggkoker: i dag skulle jeg forsøke meg på å koke full sirkel, altså syv egg for første gang, men da jeg hadde satt maskinen på, begynte alarmen å ule i den. Akkurat startet?!? :klo: Så hadde jeg i litt mere vann. Uling igjen. Eggene begynte å tyte massivt ut av toppen en etter en og ett sprakk med et stort poff. Mye rengjøring, stopp og start, men det gikk ikke. Jeg forstår ikke hva jeg gjør galt her. Måtte kaste dem til sist. Kan det virkelig være slik at man kun må bruke ferske egg rett fra "moderskipet" og ikke noen som er nær stempeldatoen på kartongen? Noen som vet? 

Aner ikke grunn, men stakk du hull i eggene på forhånd?

Skrevet

Ja, alt var gjort som det skulle gjøres. Rett mengde vann også. Meget mystisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...