Gå til innhold

dere må sjekke ut denne dama (med lyd)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at jeg går på den der hver eneste gang.. Jeg er alt for nyskjerrig.. Og kanskje en smule godtroende..

Fra nå av skal jeg aldri mer åpne linker..

Jeg kommer heller ikke til å tørre å gå å legge meg i natt, så jeg blir sittende her i stua til mannen min står opp i morgen..

Skrevet
:hakeslepp: Å fy f.... så jeg skvatt, ble helt svett her jeg..
Gjest Bellatrix
Skrevet

Har sett noen lignende mange ganger før, men skvatt sinnsykt likevel.

Skrevet

OMG! Noen hadde vært borti lyden her, skvatt noe så sinnssykt og fant ikke lydknappen med en gang! Snakker om sjokk! :hår:

Vart du skræmt no! Ja det kan du trygt si... Herregud... :ler:

Skrevet

Nå var jeg glad for at lyden er skrudd av her... så jo at den lyden neppe ville vært særlig behagelig

Skrevet

Trur eg ventar til det er lyst ute før eg ser den der...

Eg har neppe godt av sånt no før eg skal legge meg. :ler:

Eller... Kanskje eg skal sjå den no likevel...

Skrevet

Stakkars sambo som trodde det hadde klikka for meg..IGJEN! Jeg bruker å sitte med hodetelefoner, og stakkaren skjønte ikke hvorfor jeg plutselig gikk amok.

Hater sånne screamerer! Stopp med det der! :evil:

Skrevet

Jammen bra jeg leste tråden først.

Var en sånn på dagbladet.no for en stund tilbake, den med bilreklamen som aldri var blitt sendt pga noe overnaturlig. Det stod at man måtte følge nøye med og skru opp lyden, for det var en svak lyd man skulle høre etter. Jeg skvatt sinnsykt, først hoppet hjertet nesten ut av brystet, og etterpå ble jeg så sint at jeg holdte på å ringe dagbladet og skjelle dem ut. Men jeg kom over det. Har blitt mer skeptisk da :)

Skrevet

ææææ. Jeg skvatt sånn at jeg kjente det helt ned i tærene. :klaske:

Så tåpelig egentlig - jeg viste jo hva som kom og satt bare å ventet på det - og likevel skvetter jeg som bare det.

Skrevet

oh my god!

Jeg skvatt!

Du får ikke lov til det der altså :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...