AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Del Skrevet 5. mai 2022 For baby 0-6 mnd og hvorfor? Aner ikke hva jeg skal deretter, de har så mange. Anonymkode: c6eff...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg har alltid bruk NUK sine i latex. Eneste mine babyer ikke har spyttet ut Anonymkode: 2588c...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leitz Skrevet 5. mai 2022 #3 Del Skrevet 5. mai 2022 Den ungen din liker er den beste. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Del Skrevet 5. mai 2022 Leitz skrev (14 minutter siden): Den ungen din liker er den beste. Det er jo selvsagt, men du også skjønner vel at ikke alle kan kjøpe alle merke tog fasonger og teste ut alle for å se hvilken ungen liker, hvilken som er anbefalt av tannleger, som ikke gir utslett rundt munnen osv. Anonymkode: c6eff...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Del Skrevet 5. mai 2022 Kjøpte først Bibs til sønnen min som er en måned gammel nå, men det var helt uaktuelt. Han elsker MAM Original Silk Teat-smokkene, som man får på alle dagligvarebutikker. En venninne av meg har akkurat samme erfaring med sin baby. Anonymkode: ab4e8...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leitz Skrevet 5. mai 2022 #6 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er jo selvsagt, men du også skjønner vel at ikke alle kan kjøpe alle merke tog fasonger og teste ut alle for å se hvilken ungen liker, hvilken som er anbefalt av tannleger, som ikke gir utslett rundt munnen osv. Anonymkode: c6eff...35b Nei, det skjønner jeg. Men det du nevner med utslett er jo litt som med bleier. Noen får utslett av merke A og sverger til merke B, mens for andre er det motsatt. Vi kjøpte masse fine smokker med navn på, i alle slags former og fasonger. Allle var helt uaktuelle. De MAM smokkene vi kjøpte på matbutikken skled rett inn og ble der. Hun har nå riktignok begynt å kunne bruke de andre, men det er fortsatt de fra matbutikken som er favoritten her i gården. For andre vil det være helt motsatt. Derfor mitt korte og enkle svar i starten. Rett og slett fordi det ikke er noen fasit som fungerer for alle unger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Del Skrevet 5. mai 2022 Leitz skrev (17 minutter siden): Nei, det skjønner jeg. Men det du nevner med utslett er jo litt som med bleier. Noen får utslett av merke A og sverger til merke B, mens for andre er det motsatt. Vi kjøpte masse fine smokker med navn på, i alle slags former og fasonger. Allle var helt uaktuelle. De MAM smokkene vi kjøpte på matbutikken skled rett inn og ble der. Hun har nå riktignok begynt å kunne bruke de andre, men det er fortsatt de fra matbutikken som er favoritten her i gården. For andre vil det være helt motsatt. Derfor mitt korte og enkle svar i starten. Rett og slett fordi det ikke er noen fasit som fungerer for alle unger. Nei, men det kan se ut som at mam er en gjenganger og dernest nuk, etter hva jeg har hørt og der her Anonymkode: c6eff...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg (og baby) likte best MAM START (0-2 mnd) i begynnelsen, og så gikk vi over til de fra MAM som ser nesten like ut men som er 0-6 mnd. Fint med den 0-2 først for alle andre hadde for store sånne greier rundt munnen som gnagde inn i bollekinnene Fint at de var så "åpne" i plasten. Aner ikke hva som er bra da, har ikke forsøkt så mange andre, bare en annen type som også var fra MAM som vi ikke likte så godt.. Anonymkode: 9d678...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Del Skrevet 5. mai 2022 Er det best med smokk i silikon eller latex? Anonymkode: c6eff...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. mai 2022 #10 Del Skrevet 5. mai 2022 Det følger med mam og avent i disse gratispakkene. Bare å prøve de først. De sunneste smykkene er nok natursutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 5. mai 2022 #11 Del Skrevet 5. mai 2022 Mam original eller bibs supreme er gode smokker som har godt med lufting og ser pene ut. Bibs original eller andre smokker med rundt smokk er de verste for tennene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Del Skrevet 5. mai 2022 LilleMy1989 skrev (6 minutter siden): Det følger med mam og avent i disse gratispakkene. Bare å prøve de først. De sunneste smykkene er nok natursutten Hvilken pakke har avent? har hentet alle og fikk kun mam i apotek 1 sin. Anonymkode: c6eff...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. mai 2022 #13 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken pakke har avent? har hentet alle og fikk kun mam i apotek 1 sin. Anonymkode: c6eff...35b Usikker siden det er 3 år siden jeg hentet ut sist. Mener på vi fikk en da. Men om du har en fra mam er det vel bare å prøve den først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Del Skrevet 5. mai 2022 Min liker bibs Anonymkode: 04c0e...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #15 Del Skrevet 5. mai 2022 På begge mine har avent vært mest populær i starten og så mam sine etterhvert.. Anonymkode: e2f6b...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For baby 0-6 mnd og hvorfor? Aner ikke hva jeg skal deretter, de har så mange. Anonymkode: c6eff...35b Philips avent er absolutt og anbefale. Og kjøp to Smokker fra mam som lyser i mørket på natten. Du vil take meg for at du brukte de på babyen om natta. Slipper og lete etter smokken hvis den er borte. Anonymkode: 0a4d8...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg ble anbefalt å innføre en smokk som er enkel å få tak i. Dermed blir det ikke krise om man f.eks er på ferie og smokkene forsvinner. Så vi bruker MAM air som vi får tak i på Rema. Anonymkode: acdd5...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Del Skrevet 6. mai 2022 Vi hadde mest MAM og noen NUK. Barnet gjorde ikke forskjell på dem. Ingen utslett. Vi var nøye med rengjøring og steriliserte smokker så ofte som de er anbefalt (husker ikke hva anbefalingen var) Anonymkode: c6d55...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå