AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Laget meg en tinder profil her om dagen for gøy, uten bilde av meg selv og likesene de renner inn. Man vet jo at veldig mange menn sveiper høyre på "alle" og sorterer ut etterpå, men jeg begynte å prate med en fyr som gjerne ville treffe meg på dagen, uten å ha sett meg engang. Han var bare opptatt å finne ut om jeg faktisk var en dame som han sa ved å ta en chat, regner med han mente voice call. For meg mtp mine preferanser er fyren relativt attraktiv: høy og kraftig bygd selv om kanskje ikke klassisk kjekk. Slik jeg liker det. Men han brød seg altså ikke noe særlig om hvordan den personen han skulle treffe så ut. Er det vanlig at menn er så lite opptatt av utseende når det kun er snakk om sex? 🙂 Anonymkode: f6bde...975
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det vanlig at menn er så lite opptatt av utseende når det kun er snakk om sex? 🙂 Anonymkode: f6bde...975 Ja. Det holder så lenge hun har vagina og er kåt. Noen ganger er menn så kåte at de vil bare ha noe feminint å knulle på. Anonymkode: 75ad0...fa7 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Men det er jo en fordel å tenne på den man skal knulle? Hvis man ikke liker utseendet på personen, skal man da bare lukke øynene og tenke på noen andre? Bare for å få utløsning i en vagina?😂 Anonymkode: f6bde...975
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men det er jo en fordel å tenne på den man skal knulle? Hvis man ikke liker utseendet på personen, skal man da bare lukke øynene og tenke på noen andre? Bare for å få utløsning i en vagina?😂 Anonymkode: f6bde...975 Min finner alltid noe å tenne på ved en persons utseende. Hørt om ølbriller? Er man feks drita full kan man knulle alt med puls. Anonymkode: 75ad0...fa7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Så enkelt er det å være kvinne på Tinder. Anonymkode: de206...870 2 1
Gjest Dustete Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Både ja og nei. Vi har lettere for å håpe at akkurat DU er drømmekvinnen vi leter etter.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men det er jo en fordel å tenne på den man skal knulle? Hvis man ikke liker utseendet på personen, skal man da bare lukke øynene og tenke på noen andre? Bare for å få utløsning i en vagina?😂 Anonymkode: f6bde...975 Tenning er så mangt. Bare det å møte noen blindt, eller å ligge med noen helt forskjellig fra den forrige, kan også være spennende. To åpne og hyggelige mennesker, kan godt få til et bra møte uansett. Anonymkode: 43fa3...bd7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Laget meg en tinder profil her om dagen for gøy, uten bilde av meg selv og likesene de renner inn. Man vet jo at veldig mange menn sveiper høyre på "alle" og sorterer ut etterpå, men jeg begynte å prate med en fyr som gjerne ville treffe meg på dagen, uten å ha sett meg engang. Han var bare opptatt å finne ut om jeg faktisk var en dame som han sa ved å ta en chat, regner med han mente voice call. For meg mtp mine preferanser er fyren relativt attraktiv: høy og kraftig bygd selv om kanskje ikke klassisk kjekk. Slik jeg liker det. Men han brød seg altså ikke noe særlig om hvordan den personen han skulle treffe så ut. Er det vanlig at menn er så lite opptatt av utseende når det kun er snakk om sex? 🙂 Anonymkode: f6bde...975 Damer uten bilete av seg sjøl får aldri like av meg uansett, men det må jo tydelegvis vere godt nok for andre menn. Anonymkode: 377c9...036 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så enkelt er det å være kvinne på Tinder. Anonymkode: de206...870 Hvis du snur på det, så vil jeg heller si at det er skremmende hvor desperate enkelte menn altså er. Dette er vel da en fyr som ikke har hatt særlig hell på Tinder og som nå desperat griper tak i dette halmstrået, i håp om å få seg noe menneskelig nærhet/sex. Det er rett og slett skummelt og jeg syntes faktisk litt synd på norske menn som tydeligvis ikke får det helt til med damer. Anonymkode: fedd1...084 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Det var jo sånn det foregikk i gamle dager for de som satte inn kontaktannonser. Ingen hadde vel bilder den gangen. Så møtte de hverandre, og da fant de raskt ut om de ønsket mer kontakt. Sånn er det med deg og han fyren også, han kan jo bare si takk for seg om du ikke passer for ham. Anonymkode: a17f4...9df 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var jo sånn det foregikk i gamle dager for de som satte inn kontaktannonser. Ingen hadde vel bilder den gangen. Så møtte de hverandre, og da fant de raskt ut om de ønsket mer kontakt. Sånn er det med deg og han fyren også, han kan jo bare si takk for seg om du ikke passer for ham. Anonymkode: a17f4...9df Joda, greit nok det, men til og med med da så snakket man vel gjerne litt før et møte, enten via brev eller på telefon. Og da fortalte man sikkert den andre litt om hvordan man så ut. Han hadde ingen spørsmål rundt utseendet på denne personen han tenkte han skulle ha sex med. Anonymkode: f6bde...975
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Menn får generelt få matches, da kvinner er veldig kresne. Da kan det være verdt å sveipe høyre på en med et bilde av en lampe. Kan jo være hun er pen? Og hun får sikkert færre likes enn pene kvinner med bilde av seg selv. Risikoen for deg er jo selvsagt at han ikke synes du er attraktiv, og at dere begge kaster bort tid og penger på dette. Anonymkode: 20d46...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå