AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Så en sexy dame med hijab som stod ute å røyket tobakk. Er dette vanlig? Hun stod å kikket lenge på meg flere ganger og virket interessert. Kan det stemme at kvinner med hijab som røyker er mer sekulære, ikke konservative i sin tro og kultur? Anonymkode: 2c135...36c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Jeg har aldri sett en "hijabdame" som røyker, tipper du oppdaget den eneste. Anonymkode: 3c025...244
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har aldri sett en "hijabdame" som røyker, tipper du oppdaget den eneste. Anonymkode: 3c025...244 Var derfor jeg reagerte. Det var dumt jeg ikke tok kontakt da. Har aldri hatt sex med en muslimsk jente før. Anonymkode: 2c135...36c
Tumelodijo Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Y’all need to travel more - Det finnes mange slags mennesker som gjør mye forskjellige greier, og lever helt andre liv enn ditt. Ikke er de dumme eller farlige heller. Get out there and have some fun! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Tumelodijo skrev (2 timer siden): Y’all need to travel more - Det finnes mange slags mennesker som gjør mye forskjellige greier, og lever helt andre liv enn ditt. Ikke er de dumme eller farlige heller. Get out there and have some fun! Mja, butikkeiere som står i døråpningen og kauker glisende til deg, for å lokke deg inn i et rottereir av en butikk som ser ut som en haug med tyvegods: "I have a special offer for you my friend!" oppfattes av meg alltid som både utrygge og lett tilbakestående, uansett hvor mye jeg reiser. Sikkert noe genetisk. Anonymkode: 1ce74...c9c
Tumelodijo Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Mja, butikkeiere som står i døråpningen og kauker glisende til deg, for å lokke deg inn i et rottereir av en butikk som ser ut som en haug med tyvegods: "I have a special offer for you my friend!" oppfattes av meg alltid som både utrygge og lett tilbakestående, uansett hvor mye jeg reiser. Sikkert noe genetisk. Anonymkode: 1ce74...c9c Haha - du må jobbe med turist skillsa dine. Det finnes en milliard steder å dra. Det at folk prøver å selge deg noe sier mer om deg enn om andre. Jobb med utstrålingen - ikke se på verden som et supermarket. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Mja, butikkeiere som står i døråpningen og kauker glisende til deg, for å lokke deg inn i et rottereir av en butikk som ser ut som en haug med tyvegods: "I have a special offer for you my friend!" oppfattes av meg alltid som både utrygge og lett tilbakestående, uansett hvor mye jeg reiser. Sikkert noe genetisk. Anonymkode: 1ce74...c9c Er nok noe kulturkræsj ja mellom måten noen driver butikker og hva typisk norske nordmenn finner forlokkende og avvisende. Men så er jeg muligens ikke i målgruppen for "eksotiske" butikker selv om det hender jeg vil prøve noe anderledes og unorsk. Anonymkode: bd677...69d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 11 hours ago, Tumelodijo said: Y’all need to travel more - Det finnes mange slags mennesker som gjør mye forskjellige greier, og lever helt andre liv enn ditt. Ikke er de dumme eller farlige heller. Get out there and have some fun! Akkurat hva kloden og barna våre trenger, at alle må reise mer... Reis og se verden før all reisingen ødelegger verden. Anonymkode: bd677...69d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Tumelodijo skrev (12 timer siden): Y’all need to travel more - Det finnes mange slags mennesker som gjør mye forskjellige greier, og lever helt andre liv enn ditt. Ikke er de dumme eller farlige heller. Get out there and have some fun! Vi som føler ansvar for fremtidige generasjoner avstår fra slik egoreising på klimaets bekostning. Anonymkode: 0d962...c71
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 Det er faktisk vanlig at de også røyker. Og tro det eller ei, de har ofte sexy undertøy og utfordrende klær på når de er hjemme. Sex har de også. Anonymkode: e33a6...986
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 Ja, jobba med ei som røyka. Hun snakka også dansk, så skjønte lite hva hun sa, men hun lo mye 🤣 Anonymkode: 4e21b...9ed
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er faktisk vanlig at de også røyker. Og tro det eller ei, de har ofte sexy undertøy og utfordrende klær på når de er hjemme. Sex har de også. Anonymkode: e33a6...986 Jeg vet ikke hvor vanlig det er å kombinere akkurat hijab og røyk, eller hvordan fremmede kulturer stiller seg til røyking. Men det er ingen tvil om at mer røyking er en del av mangfoldet. Innflyttere røyker mer enn nordmenn, det er det ingen tvil om. Anonymkode: 1ce74...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå