AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Dere som har erfaring med å bli kvitt sjalusi, hvordan klarte dere det? Anonymkode: 0df19...154
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Fant en fyr som ikke driver med "spill", mindfucks og skjuler ting bak ryggen min. Virker som de verste tingene han forsøker å skjule er at han spiste en snickers på butikken rett før middag. Og han er utrooolig dårlig til å skjule det😅 Anonymkode: 114db...a05 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fant en fyr som ikke driver med "spill", mindfucks og skjuler ting bak ryggen min. Virker som de verste tingene han forsøker å skjule er at han spiste en snickers på butikken rett før middag. Og han er utrooolig dårlig til å skjule det😅 Anonymkode: 114db...a05 Finnes det fortsatt sånne menn?! Jeg har kun erfaring med menn som er «private» og har ett eller annet dritt i lomma… 😔 til og med min egen far…. Anonymkode: 0df19...154
Dåsen Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fant en fyr som ikke driver med "spill", mindfucks og skjuler ting bak ryggen min. Virker som de verste tingene han forsøker å skjule er at han spiste en snickers på butikken rett før middag. Og han er utrooolig dårlig til å skjule det😅 Anonymkode: 114db...a05 Som om jeg skulle skrevet det selv! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fant en fyr som ikke driver med "spill", mindfucks og skjuler ting bak ryggen min. Virker som de verste tingene han forsøker å skjule er at han spiste en snickers på butikken rett før middag. Og han er utrooolig dårlig til å skjule det😅 Anonymkode: 114db...a05 Dette!!! Herregud så godt det er å bare ha en som er åpen! Jeg slet med sjalusi og usikkerhet over en eks til samboeren min. De hadde et godt forhold etter det ble slutt, noe som er greit, men hun var helt klart ikke over han og ønsket å være bestevenner. Hun var også mye sjalu over at han hadde funnet meg til og med før vi ble mer enn bare venner. Jeg var veldig åpen om at jeg ble usikker på dette og han har siden vært veldig åpen om de gangene de har vært i kontakt. Det dabbet av over tiden og de har så og si ikke kontakt mer utenom en sjelden upersonlig snap (jeg krevde ikke dette. Tror bare de ikke klarte å holde kontakten uten at det ble rar stemning med tanke på at hun ikke klarte å gå videre selv om hun var den som avsluttet forholdet). Jeg hadde nok slit mye mer om han ikke var åpen. Jeg krevde aldri at han skulle fortelle meg alt men han gjorde det på egen akkord og det er noe jeg setter stor pris på. Jeg hadde nok ikke tatt det så greit om han aldri sa noe og jeg plutselig en dag hadde lagt merke til at de fortsatt snakket regelmessig med tanke på at det ikke var noe barn i bildet, men siden jeg vet hva ståa er så er jeg 100% trygg. Har aldri vært mer trygg på en person. Vi er åpne om alt og ingenting. Vi har begge tilgang på hverandre sin telefon osv men ingen av oss benytter oss av dette da vi begge ser på det som tillitsbrudd. Jeg har ingenting å skjule men syns at et forhold burde være såpass at man ikke føler det behovet for å sjekke telefoner osv. Hadde jeg kommet til det stadiet hadde det vært problemer med kommunikasjonen i forholdet og det er det heldigvis ikke. Anonymkode: 77d4c...bf7 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Jeg er så glad på deres vegne❤️ Og unner dere trygge gode forhold. Jeg unner alle det. sjalusi er destruktivt og vondt… Anonymkode: 0df19...154 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå