Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 10 år. Vi har en unge på 2

Merker at i det siste har han bare gitt opp. Vi har det greit sammen, samarbeider godt om de daglige tingene og han er veldig flink med ungen. Men han tar aldri initiativ til sex lenger. Ikke kyssing heller. Med mindre jeg drar han opp i senga så skjer det ikke. Jeg føler på at jeg må kanskje prøve hardere, være flinkere å finne på noe spenstig. Men på en annen side føles det kjempe urettferdig at det er jeg som skal ta ansvaret. Pluss at det føles veldig avvisende at han ikke prøver å gjøre noe, for betyr det da at jeg ikke er bra nok?

Anonymkode: fdb0b...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bra nok!

Jeg tror at grunnen til at mange mange mistet gnisten er selvfølgelig at man er slitne - men i tillegg tror jeg mange menn får sjokk av at kvinnen som tidligere har gjort alt de kan for å gjøre ham lykkelig nå plutselig fokuserer på et barn i stedet.. Og det er jo en enorm omveltning for begge - så det er ikke så rart at det påvirker følelseslivet også..

AnonymBruker
Skrevet

Uff, vi er også i en dump akkurat nå. Ungen er litt over 1 år og et mareritt å legge, så det blir ca. null kjærestetid på kveldene. I stedet sitter vi på omgang inne på barnerommet og prøver å få den helsikes ungen til å sove. Når den endelig sover så er ikke sex det første man tenker på, da vil man heller koble ut hodet og sitte i fred. Og det går på begge to. Tidligere i forholdet ville han prioritert sex over det meste, men nå er det et stykke ned på lista. Jeg orker ikke å ta initiativ hele tiden og føle at jeg maser til meg nærhet. 

Anonymkode: 5c35a...d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...