AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Nå har det gått 1år siden vi ble sammen, så har hun plutselig fyllt leppene sine med filler. Dette ser helt latterlig ut, som hun har fått en på tryne der overleppen har hovnet opp. Klarer ikke være intim med henne etter dette. Synes at man kan ta opp slike ting før man gjør det, hennes valg! Jepp.....men jeg må få lov til å forholde meg til det om jeg vil. Da er hun jo ikke den jeg ble sammen med lenger. Hun ser jo så bra ut naturlig. Anonymkode: 2e7d4...a30 11
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Du trenger ikke godta det, det er bare å slå opp om du mener det er en dealbreaker. Du kan imidlertid ikke tvinge henne til å la være. Anonymkode: daabb...0ec 17
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Hevelsen går sikkert litt ned😂 Men enig i at det kunne blitt tatt opp når man vil forandre noe som syns godt. Har du sagt det til henne? Anonymkode: 32586...728 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Men hvorfor føler jeg dette er skrevet av en kvinne😂 Anonymkode: 32586...728 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men hvorfor føler jeg dette er skrevet av en kvinne😂 Anonymkode: 32586...728 Er det noe i veien med det? Anonymkode: 4affa...540 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Dette forstår jeg faktisk godt. Ikke bare SER det helt idiotisk ut med fillers i leppene (NEI, det ser ikke «naturlig» ut, samme hva du selv måtte tro) men det sier også noe om mangel på selvtillit og aksept for at man er bra nok som man er. Toppen av kransekaka er at det vitner om en helt meningsløs bruk av penger, så for min del er damer med fillers og botox no go. Prat med henne. Heldigvis er det midlertidig og hun kan slutte å dytte fjeset fullt av drit. Anonymkode: 1614e...44d 15
Hulderen Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men hvorfor føler jeg dette er skrevet av en kvinne😂 Anonymkode: 32586...728 Det er nå 50 år siden det ble lovlig å være lesbisk i Norge. 23 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 Det tar litt tid før hevelsen går ned og den setter seg skikkelig. Så måten hun ser ut nå varer ikke lenge. Men om du syns dette er uakseptabelt for deg, kan du bare slå opp. Er ikke verre enn det. Anonymkode: cda9d...94e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dette forstår jeg faktisk godt. Ikke bare SER det helt idiotisk ut med fillers i leppene (NEI, det ser ikke «naturlig» ut, samme hva du selv måtte tro) men det sier også noe om mangel på selvtillit og aksept for at man er bra nok som man er. Toppen av kransekaka er at det vitner om en helt meningsløs bruk av penger, så for min del er damer med fillers og botox no go. Prat med henne. Heldigvis er det midlertidig og hun kan slutte å dytte fjeset fullt av drit. Anonymkode: 1614e...44d Bullshit, selv min egen mor kunne ikke se at jeg hadde tatt fillers i leppa den ene gangen jeg prøvde, så bare slutt med sånn oppgulp. Det kan gjøres uten at det ser unaturlig ut. Anonymkode: f1429...923 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #10 Skrevet 5. mai 2022 Du står helt fritt til å slå opp hvis du ønsker det 👍 Anonymkode: 8d002...aa4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #11 Skrevet 5. mai 2022 Glad jeg har en mann som fortsatt får den opp selv om jeg fjerner noen rynker 😄 Du kan trøste deg med at det bare varer noen måneder. Anonymkode: a076b...b7f 2
Manolo Skrevet 5. mai 2022 #12 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bullshit, selv min egen mor kunne ikke se at jeg hadde tatt fillers i leppa den ene gangen jeg prøvde, så bare slutt med sånn oppgulp. Det kan gjøres uten at det ser unaturlig ut. Anonymkode: f1429...923 Hva er det du har betalt for, hvis ikke din egen mor kan se forskjell på deg? 28
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #13 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette forstår jeg faktisk godt. Ikke bare SER det helt idiotisk ut med fillers i leppene (NEI, det ser ikke «naturlig» ut, samme hva du selv måtte tro) men det sier også noe om mangel på selvtillit og aksept for at man er bra nok som man er. Toppen av kransekaka er at det vitner om en helt meningsløs bruk av penger, så for min del er damer med fillers og botox no go. Prat med henne. Heldigvis er det midlertidig og hun kan slutte å dytte fjeset fullt av drit. Anonymkode: 1614e...44d Du vet, alle tar ikke fillers og botox fordi de HAAATER seg selv og synes de er sååå stygge. Jeg husker jeg snakket med en venninne om at jeg ønsket å ta litt botox under øynene. «Det må du ikke finne på, det blir så stygt og unaturlig», sa hun. Så gjorde jeg det og hun har ikke kommentert eller sett det (hun hadde kommentert dersom, trust me) Jeg likte utseendet mitt før jeg tok botox og jeg liker det etterpå Pengene er verdt det for min del. Anonymkode: 5471a...f61 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Skrevet 5. mai 2022 Hvorfor gjør kvinner dette mot seg selv? I tillegg koster det penger. Handler vel om å følge sine venninner, være endel av flokken. TS. Anonymkode: 2e7d4...a30 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #15 Skrevet 5. mai 2022 https://www.elle.com.au/amp/news/friends-cast-plastic-surgery-25306 Ugg, ville holdt meg unna slikt. Det starter i det små, og ender slik Anonymkode: e0c95...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #16 Skrevet 5. mai 2022 Hulderen skrev (1 time siden): Det er nå 50 år siden det ble lovlig å være lesbisk i Norge. Ahh beklager. Anonymkode: 32586...728
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #17 Skrevet 5. mai 2022 Manolo skrev (43 minutter siden): Hva er det du har betalt for, hvis ikke din egen mor kan se forskjell på deg? Jeg tok det for at jeg selv skulle se det, ikke andre. Anonymkode: f1429...923 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #18 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bullshit, selv min egen mor kunne ikke se at jeg hadde tatt fillers i leppa den ene gangen jeg prøvde, så bare slutt med sånn oppgulp. Det kan gjøres uten at det ser unaturlig ut. Anonymkode: f1429...923 Hvorfor skal man ha fillers da? Om ingen kan se at leppene er større, hva er da hensikten? Anonymkode: deb21...767 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #19 Skrevet 5. mai 2022 Det er jo midlertidig. omtrent som en hårklipp. Du får si fra til henne at botox/fillers ikke er din type kvinne og så får dere ta det derfra. Anonymkode: ae2f6...6a0 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #20 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå har det gått 1år siden vi ble sammen, så har hun plutselig fyllt leppene sine med filler. Dette ser helt latterlig ut, som hun har fått en på tryne der overleppen har hovnet opp. Klarer ikke være intim med henne etter dette. Synes at man kan ta opp slike ting før man gjør det, hennes valg! Jepp.....men jeg må få lov til å forholde meg til det om jeg vil. Da er hun jo ikke den jeg ble sammen med lenger. Hun ser jo så bra ut naturlig. Anonymkode: 2e7d4...a30 Vet du, jeg hadde vært mer irritert over at hun ikke tok det opp med meg på forhånd enn at hun har fått fillers. Jeg ser på det som en mistillitserklæring, eventuelt et bevis på at kommunikasjonen mellom oss ikke er slik den skal være. Det hadde gjort meg både sur, oversett og trist på samme tid. Jeg hadde lurt på hva grunnen er. Skyldes det lav selvtillit, sliter hun psykisk eller har hun kastet seg på motebølgen uten å tenke gjennom det? Tror grunnen hadde vært viktig for meg oppi dette. Skjønner godt at du ikke klarer å være intim med henne. Og utrolig trist at hun valgte å "ødelegge" sitt naturlige, pene utseende slik som dette. Hadde det vært et engangstilfelle, så OK, jeg kunne kjøpt deg. Men hvis hun skal gjøre det igjen, eventuelt prøve å skape en permanent look, så hadde jeg takket for meg. Anonymkode: 1055b...c98 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå