Gå til innhold

Hvordan er floyd kjoler i størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bestille en kjole til bryllup, men er litt usikker på størrelsen. Har kanskje inntrykk fra Instagram av at floyd har mye til litt større damer? Har ikke fysisk butikk i nærheten.

Jeg er 167 cm og veier rundt 75 kg. Jobber meg ned i vekt så satser på å være et par kg lettere til bryllupet. Vipper som regel mellom en m/l, men kjøper dog det meste av klærne mine fra merker som Only, Nelly, Gina tricot etc..

Hva tror dere? Bør jeg gå for m eller l?😊 i verste fall går det jo ann å sende tilbake, men hadde vært greit om det klaffet!

Anonymkode: d194c...f8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den str du bruker ellers. Jeg er en xs og Floyd kjolene oasser perfekt i xs.

Alltid lett å finne kjoler hos Floyd, de er gode på det.

Anonymkode: 6c183...603

AnonymBruker
Skrevet

Gå for XL. 

Anonymkode: d19a0...9c3

Skrevet

Det varierar dra kjole til kjole. 
Noen er romsligere, noen er veldig smale.

Og floyd sine nettsider har jo ikke bare floyd sine egne, så det spørs om det er deres egne dere mener eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker L eller XL. Kjøpte nylig en i L den har stretch i ryggen og satt fint over brystene. 

Anonymkode: 21264...95b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nettopp en kjole der i Large, er 170 cm og 76 kg. Sitter perf.

Anonymkode: 4978e...3ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vanligvis L i andre butikker (men av og til XL, spørs på størrelsene), og L passer fint hos Floyd. Jeg er 178 og 80 kg. 

Anonymkode: 87267...bce

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, da går jeg for L😄 det er stramming i livet så gjør forsåvidt ikke noe om den er litt løs😊 det er floyd sitt eget merke.

Anonymkode: d194c...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at man godt kan vippe ned i størrelse på kjoler hos Floyd. Jeg er S eller M vanligvis, har to kjoler fra Floyd, de er i S og XS.

Anonymkode: 6dedd...dcf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vanligvis str. XL, og jeg har to Floydkjoler. Den ene i L, den andre i XXL. Den i L er litt romslig, mens den i XXL er for trang over brystet. Jeg har konkludert med at Floyd må prøves på..

Anonymkode: a9ce9...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...