AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Heisann. Etter mange år i samme hus, er jeg nå endelig i full gang med å hive ut gammelt skrot og få litt bedre orden og system. Mange avgjørelser må tas. Så ta gjerne imot generelle tips. Men en spesiell ting syntes jeg er vrien. Pakkepapir. Hva gjør man med de? Rett før jeg kaster de. Men prøver å ikke kaste ting som jeg kommer til å bruke, mtp miljøet. Har forøvrig vurdert å sy pakkeposer isteden. Men det tar endel tid Anonymkode: ec10f...20e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Pakkepapir hadde jeg tatt vare på og brukt til jul igjen. Hvis man ruller det sammen så tar det ikke nødvendigvis så stor plass Anonymkode: 70c50...968 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Har pakkepapir stående i en papirpose. Står på gulvet i lintøyskapet der jeg har fjernet en hylle for oppbevaring av høyere ting, så står sammen med flagg, kamerastativ og annet i samme høyde. Ellers er mitt favorittips å installere dype skuffer i skap. Og rulle sengetøy og handklær. Veldig oversiktlig og ryddig. Og skuffer, generelt. Har også fått satt inn skuffer i høyskap på vaskerom, slik at vaskemidler og annet utstyr står i skuff, ikke innerst på en hylle. Anonymkode: 44f6d...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Har pakkepapir i en pose holder. Den kan du feste på vegg eller inni skap eller ha liggende. https://www.ikea.com/no/no/p/variera-holder-hvit-80010222/ Anonymkode: 27cbb...606 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Haha, følger denne, jeg syns pakkepapir er det absolutt verste å finne et system på. Anonymkode: 8fe4f...74c
PoisonIwy Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Bruker denne https://www.ikea.com/no/no/p/skubb-oppbevaring-til-gavepapir-mork-gra-30402430/ 2 1
Amossa Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Har nettopp vært igjennom samme prosessen som du er i nå. Selv trodde jeg at jeg ikke var av dem som hadde samlet på så mye, men må si jeg ble sjokkert når jeg så alle sekkene og eskene som jeg bar ut. Noen erfaringer gjorde jeg meg. F.eks. tok kleshengere av tre og plast veldig mye plass i skapene. Byttet til hengere i stål i stedet. Hvis du har plass til åpen hengegarderobe, så anbefales det. Du får mye bedre oversikt. Generelt gjelder det å være besluttsom nå. Hvor mange skift med sengetøy er det nødvendig å ha? Bruker vi alle håndklærne? Den ekstramadrassen som ligger på hemsen, kommer den noen gang til å bli brukt? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå