Gå til innhold

Liverpool mot Real Madrid i CL finalen. (28.mai)

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg skal ikke se kampen, men håper selvsagt Liverpool vinner.

Hilsen Barcelona supporter.

Hvem håper der vinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AthenaRavenLuna skrev (3 timer siden):

Jeg skal ikke se kampen, men håper selvsagt Liverpool vinner.

Hilsen Barcelona supporter.

Hvem håper der vinner?

Bryr meg egentlig ikke, er bare glad det ikke blir shitty.

Forresten, du er jo herlige Athena79, forsto det først nå🥰

Anonymkode: 61b79...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bryr meg egentlig ikke, er bare glad det ikke blir shitty.

Forresten, du er jo herlige Athena79, forsto det først nå🥰

Anonymkode: 61b79...6eb

Du har en anonym beundrer 

Håper Liverpool vinner, men bryr meg ikke sååå mye om hvem som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HEIA LIVERPOOL! Men gruer meg allerede.

Det ligger så ekstremt mye i potten. Heder, ære, historie, pokal og medalje, utmerkelser, penger, status, VM for klubblag osv! 

Det er stor forskjell på vinn og tap. 

Og ettersom Premier League ser kjørt ut, så avgjør kampen om sesongen blir vellykket eller ikke. 

I år så fortjener vi å sitte igjen med en større pokal. Vi har vært fantastisk. Sesongen bør derfor krones med en gevinst som viser til at dette var en fabelaktig Liverpool-sesong. Hvis ikke, går prestasjonene helt i glemmeboka. 

Liverpool skal også være bedre enn Real jevnt over på hele banen. 

Men jeg frykter Benzema, Vinicius og Modric. Og at vi ikke har dagen.. Kombinasjonen vil gjøre det vanskelig for oss. 

For det er når det gjelder som mest at vi blir nervøse, stresset og taktløse, og da igjen sliter.

Anonymkode: 60c9b...ba0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Liverpool så klart! 🎶 we've conquered all of Europe, we're never going to stop 🎵

Anonymkode: 701d7...c50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

🇪🇸💙Real Madrid 💙🇪🇸

Anonymkode: f45c3...c24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real Madrid. Mine favorittlag er United og Barca, men mest United. Bedre med Real Madrid. Siden Real Madrid har flakset seg til finalen, så er det lov til å håpe at de flakser til seier også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Hippokrates

Ja, hva tenker dere? 

Jeg er så sikker på at Real Madrid vinner at jeg som er hardbarka Liverpool-fan har null nerver foran oppgjøret i kveld. Det er så typisk oss å gå inn i kampen med høye skuldre og nerver. Som igjen gjør at vi virker passive, ikke har dagen og gjør personlige feil. 

Vi har vært i drøssevis av finaler, men nervespøkelse når det gjelder klarer vi ikke å slippe tak i. Vi vant visstnok CL for et par sesonger siden, men da møtte vi Tottenham i finalen, som var enda mer nervøs enn oss. Tottenham skapte knapt noe som helst, helt utypisk Tottenham. Vi vant 2-0 ikke fordi vi var gode, men fordi Tottenham var elendig. 

I dag møter vi et heltent, uredd og rutinert Real Madrid-lag med Benzema i storform, Vinicius i rommet bak Trent, samt ballmessiasene Modric og Kroos på midten foran terriern Casemiro. Real Madrid scorer jevnt over mye mål, og jeg tipper dem fort setter 2-3 mål i dag. Det er liksom utgangspunktet vårt. Vi må score mer enn det for å vinne. Og klarer vi det? Ja, hvis vi har dagen og ikke har høye skuldre og nerver som vi typisk nok bruker å ha. Hvis ikke... så... nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg. Real Madrid er verdens verste lag å møte, men nå er det tid for revansj! ❤️YNWA❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fryder meg over at hverken Haaland eller Mbappe gikk til Real Madrid. Real har alltid trodd de har klippekort til å få verdensstjerner til klubben. 

Anonymkode: 25b89...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hippokrates
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fryder meg over at hverken Haaland eller Mbappe gikk til Real Madrid. Real har alltid trodd de har klippekort til å få verdensstjerner til klubben. 

Anonymkode: 25b89...63d

Jeg også. :) Men spørsmålet blir, ender Real Madrid opp med Salah eller Manè nå? For noen kommer dem til å hente, og begge to er på utgående kontrakt neste sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Optimo skrev (3 timer siden):

Syns godt Karius kan få sjansen til å rette opp inntrykket fra sist i kveld. 

Nei for faen, har ikke real nok tyngde? 

Anonymkode: b14fc...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Tragikomisk organisering. Kampen utsatt til 2130 nå. Kan bli mer. Skal vel være et åpningsshow også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Væpnet politi ja, er vel bare et tidsspørsmål før noen blir skadet eller drept i tillegg nå da.

Anonymkode: b14fc...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...