Thomasine Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Har noen vært på disse stedene? Hva er verdt å se når ungdom er med? Hva skal man ikke gå glipp av i området? Gjerne i områdene rundt disse stedene også. 😊
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Vi har kjørt gjennom Cartagene, og vært på en dagstur i Murcia by. Fine steder, men kanskje ikke de vakreste i regionen. En anbefaling for et nærliggende sted, er å ta en tur ut til den lille piratøya Tabarca (går båter fra Santa Pola, i allefall tok vi det). Det var så flott, vi var der på dagstur, jeg kunne tenkt meg å se etter overnatting der hvis det finnes neste gang vi drar dit. Den lille stranda hadde mange fisker av ulike slag, perfekt for snorkling. La Manga er ikke langt unna Cartagena. Tipper at ungdom synes det er gøy å overnatte der en natt eller to, det skal være mange hoteller der. Vet ikke om dere tenker å reise rundt, eller være i ro et sted lenge. Jeg har aldri vært utpå denne stripa med land, men det var veldig flott å se den da vi kom kjørende sørfra, og rundet en høyde, og på nedsiden lå hele la Manga under oss, en wow-opplevelse for min del, for vi hadde forvillet oss på øde veier og kjørt gjennom ørkenaktige landskaper etter en kjøretur fra den supervakre lille kystbyen San Jose litt lenger sør. Anonymkode: 47eb7...6a9 1
Thomasine Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2022 Takk for svar. Vi liker å se på ruiner og er glade i historie. Takker ikke nei til en fin strand heller. Når du skriver hoteller, mener du utesteder?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Thomasine skrev (13 timer siden): Takk for svar. Vi liker å se på ruiner og er glade i historie. Takker ikke nei til en fin strand heller. Når du skriver hoteller, mener du utesteder? Nei, tenker ikke på utesteder. Vi har reist med barn mellom 4 og 12 år de siste årene, så utesteder er ikke noe fokus ennå. Men vi har oftest vært i Malaga-området. Der er det MYE å se på - Byen Ronda med den gamle broa, Alhambra (fantastisk for historieinteresserte), og man kan ta dagstur til Gibraltar. Er litt mindre kjent i Murcia-regionen. Anonymkode: 47eb7...6a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå