Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et år siden møtte jeg en helt fantastisk fyr på helt feil tidspunkt. Jeg hadde nettopp gått ut av et lengre forhold, som endte med utroskap fra hans side.

Jeg hadde en lang flørt med han nye, men jeg var så redd for å bli såret at jeg ødela det hele tiden. Hver gang vi begynte å ha det godt sammen selvspolerte jeg det. Må ha såret han veldig, gang på gang. Jeg ville virkelig, men var ikke klar.. Han har selv sine problemer med forhold, og er ganske redd for å gå inn i noe. Han snakker alltid om at han ikke skal ha ny kjæreste, men i perioder kunne han allikevel si at han ville det med meg før. 

Vi har holdt kontakten og han har friendzonet meg. Naturligvis. I det siste har vi snakket masse, og jeg endte opp med å ligge over etter en kveld ute med flere venner..  Jeg merket at mine følelser er der fremdeles… Når jeg skulle gå minnet han meg på at han ikke ser etter kjæreste.. Men han vil fremdeles være mye med meg og han sender mye meldinger. 

Er dette for sent å ordne opp i? Har så lyst til å fikse dette igjen.. har dere noen gode råd? 

Hilsen håpløst forelsket.

Anonymkode: aeeff...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

AnonymBruker
Skrevet

Tråden din blir snart stengt grunnen manglende overskrift. 

Anonymkode: 82c8f...2bc

Skrevet

Han sier det jo helt klart: Han er ikke ute etter et forhold. Og du sov over, og han prøvde seg ikke? 

Stort klarere kan det ikke bli, han er ikke interessert. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

He's Just Not That Into You.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, MissIndependent45 said:

Han sier det jo helt klart: Han er ikke ute etter et forhold. Og du sov over, og han prøvde seg ikke? 

Stort klarere kan det ikke bli, han er ikke interessert. 

Vi hadde sex flere ganger da jeg lå over.. Og vi lå og kysset lenge på morgenen, også.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi hadde sex flere ganger da jeg lå over.. Og vi lå og kysset lenge på morgenen, også.. 

Så bruker han deg for sex. Han sier jo klart i fra at han ikke er interessert i et forhold. Så enten må du godta å få smuler, eller komme deg videre. 

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...