Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et forhold med en fyr i flere måneder. Lang historie kort oppførte han seg som en idiot gjennom hele forholdet. Etter det ble slutt kontaktet bestekompisen hans meg og fortalte meg at min ex hadde vært utro. Han la frem bevis også. Videre fortalte han hvordan exen min var svært selvopptatt og at han aldri hadde likt han.

Vi begynte å henge sammen, og jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke la merke til hvor søt han var tidligere. Min ex ønsker å drepe oss begge, men da er spørsmålet. Er dette noe som dere tror vil fungere? Noen med lignende erfarlinger?

Anonymkode: dc17b...239

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg var i et forhold med en fyr i flere måneder. Lang historie kort oppførte han seg som en idiot gjennom hele forholdet. Etter det ble slutt kontaktet bestekompisen hans meg og fortalte meg at min ex hadde vært utro. Han la frem bevis også. Videre fortalte han hvordan exen min var svært selvopptatt og at han aldri hadde likt han.

Ikke mye til bestekompis når han var mer lojal mot deg enn til kompisen. Dette til tross for at han trolig nettopp hadde truffet deg(du hadde datet exen i kun noen måneder).

Men ser ingen grunn til at det ikke skal kunne funke mellom deg og bestekompisen til exen. Han er jo ikke bestevenn med exen lenger og exen din var en du kun holdt på i noen måneder. 

Anonymkode: d48c3...658

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke stolt på en mann som aldri var likt sin egen bestevenn.

Anonymkode: d150e...1a0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Muffin man
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi begynte å henge sammen, og jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke la merke til hvor søt han var tidligere. Min ex ønsker å drepe oss begge, men da er spørsmålet. Er dette noe som dere tror vil fungere? Noen med lignende erfarlinger?

Bestekompisen høres ut som en illojal opportunist.  Tror du ikke han hadde en agenda bak det å sladre på exen + baksnakke han rett etter at det var slutt?

Selv om exen din sikkert var en større idiot så skurrer det ekstremt mye over måten bestekompisen går frem på her. Det er ditt valg om du velger å stole på han ;)

Hvis exen sender trusler går du til politiet.

Endret av Muffin man
AnonymBruker
Skrevet

At han forteller at hin andre var utro er innafor, men dette at han aldri har likt sin "beste kompis" høres merkelig....

Anonymkode: 8213c...2e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...