Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Dro utenlandsk og er på hotell, min kone er litt full. Jeg våknet og kunne ikke finne henne noen sted på rommet. Ble redd og dro for å finne henne. Fant henne utenfor hotellet og henne mente at Hu ikke gjorde noe galt med å gå ut 3 om natta uten å si noe til meg.

Er det greit synes dere?

Anonymkode: 2d295...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

Dro utenlandsk og er på hotell, min kone er litt full. Jeg våknet og kunne ikke finne henne noen sted på rommet. Ble redd og dro for å finne henne. Fant henne utenfor hotellet og henne mente at Hu ikke gjorde noe galt med å gå ut 3 om natta uten å si noe til meg.

Er det greit synes dere?

Er vel ikke noe galt i det. Trenger hun vekke deg om hun trenger litt frisk luft? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Karma91 said:

Er vel ikke noe galt i det. Trenger hun vekke deg om hun trenger litt frisk luft? 

Går ut uten å si noenting.  Aldri gjort det før,og handler ikke om frisk luft. Men å drikke mer alkohol.  Om vi skal noe har vi alltid sagt ifra til hverandre og vekket hverandre. Når jeg også finner henne sittende med en Annen mann så. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei

Er det greit synes dere?

Hun burde skrevet en lapp om hun bare ville ut å lufte seg en veldig kort tur. Om hun ville ut å ta seg en drink i hotell baren og bli kjent ned nye folk er selvfølgelig ikke greit. Men slike grenser burde dere ha pratet om på forhånd.

Anonymkode: 78a8b...3fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går ut uten å si noenting.  Aldri gjort det før,og handler ikke om frisk luft. Men å drikke mer alkohol.  Om vi skal noe har vi alltid sagt ifra til hverandre og vekket hverandre. Når jeg også finner henne sittende med en Annen mann så. 

Ikke ok i det hele tatt.

Anonymkode: 78a8b...3fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde nettopp det. Gikk ut fordi jeg ikke fikk sove (hotell laken er grusomme). Gikk til 7-11 og kjøpte meg røyk, tok en røyk og gikk inn igjen. Ingen sure miner fra min mann.

Anonymkode: 5a718...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Var hun lenge borte da? 

Anonymkode: d0a90...996

AnonymBruker
Skrevet

Har hun meldeplikt?

Anonymkode: d306d...8ce

AnonymBruker
Skrevet

Har hun et alkoholproblem? Hun har som voksen ikke meldeplikt, men det normale ville være å gi beskjed til den man reiser med, når man er et fremmed sted. Høres risikabelt ut å gå ut alene midt på natten for å drikke.

Anonymkode: 91e98...b7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi ville gitt beskjed til hverandre. Ikke fordi vi er sjalu, men fordi det er uvanlig for oss å bare forsvinne midt på natta, og det er greit å si fra hvor vi går så den andre ikke blir bekymret, eller ihvertfall vet hvor en skal begynne å lete om en ikke dukker opp igjen. Merkelig forhold dere andre har som bare stikker av midt på natta som den mest naturlige ting uten å si fra 🤔

Anonymkode: 16a32...a11

AnonymBruker
Skrevet

Veldig uvanlig. Man sier så klart ifra dersom man går ut midt på natten i et fremmed land. 

Anonymkode: a7c30...ea8

AnonymBruker
Skrevet

For meg, så er det en selvfølge at man sier i fra. Det er jo fordi den andre blir bekymret, våkner den opp og ikke finner den andre. Spesielt i et annet land og. 

Jeg har reist med en del venninner, og her og så gir vi alltid beskjed om hvor vi går.  

Anonymkode: 5130f...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...