Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 100% fast stilling men jeg ønsker ekstra jobb og tenker mest på helgejobb. Er det noen erfaring hvordan finne helgejobb? Har forsøkt å søke litt på finn og nav sine websider.

For meg som er det mest vanskeligst at jeg ikke vet hvordan jeg skal finne helgejobb. Hva har dere gjort for å finne helgejobb? Det eneste jeg ikke kan jobbe med er butikkmedarbeider.

Anonymkode: 4ba6b...f96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helsebransjen som pleieassistent? Feks i omsorgsboliger, sykehjem eller hjemmesykepleien? Er bare å møte opp eller ta en telefon og si du ønsker helgejobbing /ekstravakter. Du trenger ikke erfaring fra før og får noen dagers lønnet opplæring. Jeg gjorde dette da jeg studerte. Møtte opp med søknad/cv og fikk jobb på dagen.

Anonymkode: 74326...acd

AnonymBruker
Skrevet

Spør i de forskjellige butikkene i nærheten av deg - kanskje har de noen vakter på lørdager. Ellers i helse-og omsorg som nevnt over. Eventuelt BPA assistent for noen med BPA vedtak.

Anonymkode: 14f5d...b6f

AnonymBruker
Skrevet

Sykehjem har generelt kroniske bemanningsproblemer og tar ofte inn ufaglærte. Mye av oppgavene man får som ufaglært er jo stell og pleie av beboere, mating og ligende. Om man er heldig kan man få et medisinkurs og dele ut medisiner. Og det som er fint med sykehjem vs feks hjemmesykepleie er jo at man har kolleger tilstede man kan støtte seg litt på om man er usikker på ting. Og man blir jo relativt godt kjent med beboerne slik at man raskt lærer seg hva de trenger og ønsker og hvordan de vil ha ting. Ellers om man ikke er så glad i stell og sånt finnes det jo også arbeidsplasser i helsesektoren hvor man ikke får de heftigste stellene, men er mer med på aktiviteter og lignende.  Og så har man jo sykehusene - ofte kan man få seg ekstrajobb som portør uten mye erfaring fra før og man lærer seg å manrøvere sykehussenger på de trangeste flater hehe. En kompis av meg uten noe som helst helserfaring fra før hadde det som en ekstrajobb under studietiden og utdanna seg til å bli lærer. Også blir man jo mildt sagt godt kjent på sykehusområdet da. 

Anonymkode: 15765...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...