AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Vi ble forlovet i desember 2020, ventet med bryllup pga korona. Nå har vi satt datoen neste sommer, men syns det eeeeer så lenge å vente. Flere? 😂 Anonymkode: 4ef4f...cbe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Om du er utalmodig, hvorfor tar dere det ikke i år? Anonymkode: 78308...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Om du er utalmodig, hvorfor tar dere det ikke i år? Anonymkode: 78308...ae8 Føler det blir litt kort varsel. Er jo endel å planlegge har jeg skjønt. En del av meg vil bare gifte meg på rådhuset og spise en god middag etterpå, men er redd for å angre. Har jo alltid sett for meg kirkebryllup med brudekjole osv. ts Anonymkode: 4ef4f...cbe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Når man venter, føles det alltid lenger. Anonymkode: 3ff66...184
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Føler det blir litt kort varsel. Er jo endel å planlegge har jeg skjønt. En del av meg vil bare gifte meg på rådhuset og spise en god middag etterpå, men er redd for å angre. Har jo alltid sett for meg kirkebryllup med brudekjole osv. ts Anonymkode: 4ef4f...cbe Fornuftig. Da har du mer valg i kjole. Vi bestemte oss i februar for å gifte oss i juli, da vi plutselig oppdaget at en dato vi ønsket var på en lørdag i år. Ante ikke at det tok 8-9 mnd å få kjole 🤣 så vær ute i god tid! Jeg fant kjole altså men utvalget ble mindre siden jeg måtte velge en av de som butikken hadde inne. Så selv om det er lenge til neste år, så kan du jo starte planleggingen og allerede snart begynne å ta ut kjole. Tiden går fort:-) Anonymkode: 429ba...b59
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Føler det blir litt kort varsel. Er jo endel å planlegge har jeg skjønt. En del av meg vil bare gifte meg på rådhuset og spise en god middag etterpå, men er redd for å angre. Har jo alltid sett for meg kirkebryllup med brudekjole osv. ts Anonymkode: 4ef4f...cbe Vi giftet oss på rådhuset med middag med familie etterpå, og ble utrolig fornøyd med det. Forlovet oss i 2020, giftet oss under et år etterpå (vår 2021). Mange penger spart, mye planlegging man slipper, og mindre drama. Hadde glatt gjort det igjen. Skal sies at jeg aldri har ønsket meg kirkebryllup da. Anonymkode: 87144...6d1 2
S&E Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 Ja, tenkte det var bedre å ta det neste år da vi satt dato.. no kjenner jeg at jeg begynner bli utålmodig..🤣 Men vet det passer bedre neste år for alle gjester og lokal så da venter vi.. men er så klar for å starte kjoleprøving osv..🤣 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 1.21): Vi ble forlovet i desember 2020, ventet med bryllup pga korona. Nå har vi satt datoen neste sommer, men syns det eeeeer så lenge å vente. Flere? 😂 Anonymkode: 4ef4f...cbe Jeg syns det er så kort tid at jeg vurderer å vente 1 år til. Anonymkode: 53697...db3
Danseskjørt Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg syns det er så kort tid at jeg vurderer å vente 1 år til. Anonymkode: 53697...db3 Hvorfor det, har dere mye å planlegge? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #10 Skrevet 13. mai 2022 Det kommer vel helt an på hvor mye dere skal planlegge. Om det er snakk om 50 gjester eller 200 gjester osv. Noen trenger ikke så mye tid. Jeg ble invitert til et bryllup på starten av året og bryllupet skal være i juni. De forlovet seg i fjor høst. Det har gått litt for i svingene der😂 Men de skal vel ha rundt 50 gjester, og da er det vel ikke nødvendig med så mye planlegging kanskje. Anonymkode: 43b87...c20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå