Gå til innhold

Andre som syns det er lenge å vente til neste år?😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble forlovet i desember 2020, ventet med bryllup pga korona. Nå har vi satt datoen neste sommer, men syns det eeeeer så lenge å vente. Flere? 😂

Anonymkode: 4ef4f...cbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du er utalmodig, hvorfor tar dere det ikke i år?

Anonymkode: 78308...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Om du er utalmodig, hvorfor tar dere det ikke i år?

Anonymkode: 78308...ae8

Føler det blir litt kort varsel. Er jo endel å planlegge har jeg skjønt. En del av meg vil bare gifte meg på rådhuset og spise en god middag etterpå, men er redd for å angre. Har jo alltid sett for meg kirkebryllup med brudekjole osv. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Når man venter, føles det alltid lenger.

Anonymkode: 3ff66...184

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Føler det blir litt kort varsel. Er jo endel å planlegge har jeg skjønt. En del av meg vil bare gifte meg på rådhuset og spise en god middag etterpå, men er redd for å angre. Har jo alltid sett for meg kirkebryllup med brudekjole osv. 

ts

Fornuftig. Da har du mer valg i kjole. Vi bestemte oss i februar for å gifte oss i juli, da vi plutselig oppdaget at en dato vi ønsket var på en lørdag i år. Ante ikke at det tok 8-9 mnd å få kjole 🤣 så vær ute i god tid! Jeg fant kjole altså men utvalget ble mindre siden jeg måtte velge en av de som butikken hadde inne. Så selv om det er lenge til neste år, så kan du jo starte planleggingen og allerede snart begynne å ta ut kjole. Tiden går fort:-)

Anonymkode: 429ba...b59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

ts

Vi giftet oss på rådhuset med middag med familie etterpå, og ble utrolig fornøyd med det. Forlovet oss i 2020, giftet oss under et år etterpå (vår 2021). Mange penger spart, mye planlegging man slipper, og mindre drama. Hadde glatt gjort det igjen. 

Skal sies at jeg aldri har ønsket meg kirkebryllup da.

Anonymkode: 87144...6d1

• Liker 2
Skrevet

Ja, tenkte det var bedre å ta det neste år da vi satt dato.. no kjenner jeg at jeg begynner bli utålmodig..🤣

Men vet det passer bedre neste år for alle gjester og lokal så da venter vi.. men er så klar for å starte kjoleprøving osv..🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 1.21):

Vi ble forlovet i desember 2020, ventet med bryllup pga korona. Nå har vi satt datoen neste sommer, men syns det eeeeer så lenge å vente. Flere? 😂

Jeg syns det er så kort tid at jeg vurderer å vente 1 år til. 

Anonymkode: 53697...db3

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg syns det er så kort tid at jeg vurderer å vente 1 år til. 

Anonymkode: 53697...db3

Hvorfor det, har dere mye å planlegge? :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvor mye dere skal planlegge. Om det er snakk om 50 gjester eller 200 gjester osv. Noen trenger ikke så mye tid. Jeg ble invitert til et bryllup på starten av året og bryllupet skal være i juni. De forlovet seg i fjor høst. Det har gått litt for i svingene der😂 Men de skal vel ha rundt 50 gjester, og da er det vel ikke nødvendig med så mye planlegging kanskje.

Anonymkode: 43b87...c20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...