AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Må tilbringe dagen på skolen med barn og exmannen. Og nå topper han dagen med og ta med sin kjæreste som tror på alt han har servert om meg så mye at hun ikke vil snakke meg meg. Tror en 4. klassing skjønner at dette er ubehagelig... Hvordan skal jeg holde ut dagen? Og hvordan møte alle blikkene fra andre? Flere i samme situasjon? Anonymkode: 2612a...e66
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Da krever du annenhver 17 mai! Anonymkode: cd41b...e0d 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Ha ungen annenhvert år. Anonymkode: 1b6f5...3cf 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Jeg synes og det. Annenhver 17.mai høres ut som beste løsning. 17.mai toget får du jo med deg hvert år men de slolearrangementene kan holde med annethvert år. Hadde batn i barneskolen i totalt 10 år og var helt greit for meg da det ble avlyst pga korona. Anonymkode: cc85a...907 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Snakk med han å si du ønsker annenhver 17.mai. Så får dere finne ut evt hvem som skal ha barnet i år Anonymkode: 582da...43f
minister-mio Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 Selvfølgelig merker barnet den surere stemningen. Hvorfor tenker dere det er en god idé å være sammen når den ene voksne ikke engang snakker med den andre?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 Hvis dere ikke er på talefot eller det er ekstremt anstrengt, så er det bedre at en av dere ikke er der. Da ville jeg avtalt annenhver 17.mai, og evt bare sett barnet i toget en gang langs ruta de gangene jeg ikke hadde barnet. Anonymkode: 96ed4...0bc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #8 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror en 4. klassing skjønner at dette er ubehagelig.. Det er dette som er problemet! Skilte voksne får enten holde ut med exen noen timer eller be om annenhver 17.mai, men blir bare sint å lese om folk som ikke klarer å oppføre seg på sine barns vegne. Jeg er ikke akkurat glad i exen, men klarer fint å småprate, smile og være i godt humør når ungene går i tog og på arrangementet etterpå. Det er snakk om å ta seg sammen 4-5 timer på sine ungers vegne. Man må være bra selvsentrert om man ikke klarer å skjerpe seg i de timene. Her er vi i lag på første halvdel av 17.mai, på ungenes bursdager og julaften. Alt dette går fint om man er 2 voksne som skjønner at de dagene handler IKKE om meg eller exen, men ungene våre. Anonymkode: 052c9...55f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #9 Skrevet 5. mai 2022 Finnes ikke noe verre enn voksne mennesker med barn, som opptrer egoistiske og får alt til å handle om de selv. Har man satt barn til verden så er det mitt ansvar å beskytte de mot de voksnes problemer. Anonymkode: ee36d...1f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå