Gjest Regnet-faller Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Spørsmålet kan virke å være vinklet som i en sjekke-situasjon, men det er ikke dette jeg vil frem til. Jeg tenker på kontakt - og at dere gir respons på denne kontakten. Hva responderer dere helst på? SMS? Mail? MSN? Eller noe annet spesielt dere vil trekke frem? Jeg har så fryktelig vondt inni meg. Tidligere led jeg fordi jeg ikke hadde noen virkelige kvinnelige bekjentskaper. Så kommer det bekjentskap og så forsvinner dem. Å holde kontakten i ettertid byr alltid på problemer... hvorfor forstår jeg ikke... Så jenter; hva responderer dere på?
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Jeg ville nok helst satt pris på en ordentlig telefonsamtale.
vixen Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Hadde respondert både på sms, msn og epost. Ville nok likevel satt mest pris på en telefonsamtale... Etter bredbånd og moblitelefon ble allemannseie har jo folk blitt helt engstelige for å ta en telefon. Veldig synd, syns jeg.
Gjest Regnet-faller Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Problemet er; og koker ned til... ... jeg føler ikke jeg får noe god respons på MSN litt respons på SMS, men dårlig respons på mail.... vet ikke om jeg skal tolke det som om at det ikke lenger fins interesse.... er vanskelig å leve et liv i uvisshetens fryktelige tanker. Jeg får kanskje forsøke å ringe en dag i neste uke og håpe hun fortsatt har interessen...
Gjest Regnet-faller Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Og hvordan kan en eventuelt spore denne interessen? Når er dere jenter mest tilnærmelsesmulige i forhold til kontakt?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. november 2005 #7 Skrevet 6. november 2005 Jeg hater å skrive sms og mail, gjør det minst mulig. Liker å prate i telefonen. Msn går greit!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #8 Skrevet 7. november 2005 Har jo litt å si HVA du skriver også da.... Jeg opplever innimellom at samtaler kan gå i stå på msn. Sms er vel ikke så godt egnet til lange, dype samtaler. Selv liker jeg både sms, msn, mail og telefon, kommer helt an på hvem det er og hva som skal sies!
vixen Skrevet 7. november 2005 #9 Skrevet 7. november 2005 Glemte å si at msn og sms er en kilde til feiltolkede budskap! Å uttrykke alt man vil uten at ting skal misoppfattes på få linjer er ikke alltid like enkelt.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #10 Skrevet 7. november 2005 Sum a sumarum: Noen liker ditt og andre liker datt. Ferdig.
Fauna Skrevet 7. november 2005 #11 Skrevet 7. november 2005 mail blir ihvertfall for upersonlig for meg, med mindre det er snakk om store avstander. Msn kan være greit.. for små, ikke så seriøse samtaler, sms funker greit for å avtale ting, men å snakke sammen gjør man på telefonen mener jeg ihvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #12 Skrevet 7. november 2005 Mail er ikkeno for meg. SMS er en høydare! Ihvertfall i begynnelsen. Dersom et nytt bekjentskap la meg til på MSN og skrev til meg der hadde jeg nok syntes det var litt påtrengende så tidlig
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #13 Skrevet 7. november 2005 Liker jeg personen er ALL komunikasjon velkommen, uansett når. Ring, mail eller SMS henne. Hvis hun liker deg, så får du respons.
Gjest Regnet-faller Skrevet 7. november 2005 #14 Skrevet 7. november 2005 Noen ganger strides jeg i mitt liv, i min vanskelige tanker og mitt store savn etter nærheten og kjærligheten. Jeg følte den så sterkt og inderlig - så dypt i min kropp at jeg i ettertid knapt kan huske tiden. Tiden da vi elsket og var ett. Det hele ser ut til å være slutt nå. Jeg vet ikke hvor jeg skal sette mine ben og feste mitt blikk. Jeg ringte. For å ta kontakt. Ja, det gjorde jeg. I ettertid burde jeg kanskje ikke gjort det. Jeg burde latt tankene mine vandret ned på et papir, skrevet noen streker om hva jeg ville snakke med henne om. Slik var det ikke i sommer. Jeg strakk hendene mine mot henne og hun kom mot meg. Vi kysset og var så nære. Jeg elsket slik denne jenten. Vi trengte ikke ha noen fastlagte rammer for hva vi skulle snakke om. Hele samtalen holdt seg alltid flytende, vi hadde en slik nær relasjon. Jeg foreslo vagt å besøke henne. Det virket som hun ikke ble slik super oppstemt av det. Hun var fryktelig trøtt etter en lang dag. Jeg forstår henne godt for det, hun var liksom litt borte. Jeg forsøkte jo uansett å foreslå å besøke henne. Det virket ikke som hun var så ufattelig interessert i det. Kommenterte liksom at hun var meget opptatt. Kort og brutalt; følte jeg det liksom slik at kunne bli til at jeg ikke ville se henne stort - grunnet hennes skolegang og all den tiden det opptar - med aktiviteter rundt. Skal jeg falle tilbake og forsøke å trekke meg mot en annen jente. Jeg vet ikke om hun heller lenger er interessert, men hun er ofte nærere meg (i samme land og bare litt unna) - hadde et hyggelig møte for litt siden. Men hun andre jeg var så sammen med i sommer - som nå bor i et annet land - klarer jeg ikke glemme. Også har jeg ei annen som jeg har litt vondt av - jeg har jo så og si satt henne i samme situasjon som disse to jentene har satt meg i. Gir ikke stort liv fra meg... til henne. Livet er vanskelig og ekstra ille når kjærligheten ikke møter en i livet, men kun i drømmene og når en sover.
forvirret Skrevet 7. november 2005 #15 Skrevet 7. november 2005 Sms er faktisk grunnen til at det ok 6 mnd lenger enn d hadde trengt å gjort før jeg og min kjære ble sammen. En feil tolking fra min side,og satte han heilt på sidelinjen igjen.. Kan lett skje med sms og mail. Lettere med msn og telefon eller face2face..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #16 Skrevet 7. november 2005 Jeg er av den direkte typen som forventer raske avgjøresler og raske handlinger fra menn som vet at de vil ha meg med en gang. Hvis de er usikre eller ikke helt vet knipser jeg dem bort, da er de ikke interessante. Bra metode? Personlig oppmøte (ikke noe sms, e-post eller msn, nei). Enten det er alkohol med i bildet eller ei: ingenting slår blikk og væremåte. Så er det rett fram for ham når han vet at det er meg han vil ha og vips, så er vi sammen. Så må han ta initiativ til forlovelse , giftemål og barn. -jente, 30-
leila Skrevet 7. november 2005 #17 Skrevet 7. november 2005 jeg behøver en skikkelig grov mail med masse flørtefaktor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå