Gjest Martea Skrevet 16. oktober 2002 #1 Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Vet dere hvor man kan få tak i sånne små sølv eller gull klyper. Jeg trenger slike klyper for jeg skal bruke dem til å feste bordkortet til vinglasset. Skjønner dere hva jeg mener? Jeg har sett etter sånne pynteklyper "overalt", men ingen har det! Irriterende! Klem fra Martea :D
xeyes Skrevet 16. oktober 2002 #2 Skrevet 16. oktober 2002 Mener du sånne bittesmå "klesklyper"? Har du sett på panduro da? xeyes
Gjest Martea Skrevet 16. oktober 2002 #3 Skrevet 16. oktober 2002 Ja, det er sånne "kleskyper" jeg mener.... Hva er Panduro? Er ikke det et blad hvor man må bestille ting fra. Jeg tenkte heller på en vanlig butikk. Litt mer styr hvis jeg må bestille......
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2002 #4 Skrevet 16. oktober 2002 Panduro har flere butikker. Kommer an på hvor du bor, men det står visst en overikt på sidene dems: http://www.panduro.no/ecommerce/start.asp?langcode=NO I Oslo og omegn er det butikker i Karl Johan (Striestuen), på Torshov og i på Sandvika Storsenter.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #5 Skrevet 17. oktober 2002 Bare stikk inn i nærmeste hobbybutikk og spør etter det. Har de ikke så kan de sikkert bestille det til deg.
Tiffany Skrevet 17. oktober 2002 #6 Skrevet 17. oktober 2002 Hei Du kan også høre med bokhandlere. De små klypene blir også brukt istedet for binders. Lykke til, Tiffany
Montezuma Skrevet 17. oktober 2002 #7 Skrevet 17. oktober 2002 Er ganske sikker på at du får tak i dem på Glassmagasinet også, den avd. med lys, kort osv.
Gjest Martea Skrevet 18. oktober 2002 #9 Skrevet 18. oktober 2002 Hei igjen! :D Takk for mange fine forslag. Jeg føler vel at jeg har vært "overalt" å spurt etter disse klypene..... Men jeg har ikke vært på IKEA! Får satse på at dem har sånne der. Fikk beskjed i en butikk at det var nesten umulig å få tak i slike klyper nå, grunnen visste ho ikke. Typisk, siden jeg trenger slike....... Hvis det er noen andre som har sett slike klyper så vær så snill å si ifra! Martea
Kaia Skrevet 19. oktober 2002 #10 Skrevet 19. oktober 2002 Hei Martea? Hvor bor du hen? Har nemlig nettopp vært og kjøpt sånne klyper til en fest på jobben, så jeg vet hvor jeg kan få tak i de. Kaia
Gjest Martea Skrevet 19. oktober 2002 #11 Skrevet 19. oktober 2002 Hei Kaia! Jeg bor i Østfold..... Håper det er i nærheten av der du har kjøpt klypene!
Kaia Skrevet 19. oktober 2002 #12 Skrevet 19. oktober 2002 Hei! Bor dessverre ikke i nærheten, men jeg kan kjøpe og sende de hvis du vil. I så fall må du registrere deg slik at du kan sende meg en PM. Tror det kostet 102 for en pakke med hundre stk og de finnes i sølv og gull. Kaia
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #13 Skrevet 22. oktober 2002 Hei kaja! hvis det er i Oslo området du har fått tak i de er jeg veeeldig interessert i å vite hvor??? Jeg lurer litt på tanken med klyper på glass selv. TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #14 Skrevet 22. oktober 2002 Hadde slike selv til bordkortene så jeg vet hvor vanskelig det er å få tak i (kanskje lettere nå rundt juletider..) men jeg endte opp å bestille (postordre enkelt og greitt) ikke fra panduro for de er relativt dyre, men fra SGS tekstiler (ring opplysningen, tror internettsida er sgs.org e.l) De var små men dog trekvite, men jeg bare spraylakket de med gull, kjempelekkert :-) Lykke til !!
Montezuma Skrevet 15. juni 2010 #16 Skrevet 15. juni 2010 Noen som vet hvor jeg få tak i blanke klyper? Vet de har på Nille, men det er pakker med masse stæsj og bare 6 blanke klyper. Og de begynner å bli utsolgt......
monamonalisa Skrevet 15. juni 2010 #17 Skrevet 15. juni 2010 Prøvd ebay? Litt usikker på hva du skal søke på, men hvis du finner ut det kan du sikkert få tak i det der, MYE billigere enn i Norge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå