AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Jeg liker personlig trenden med videre jeans, «ballongbein» og «mom-jeans», men har erfaringer med at jeg alltid må opp i størrelse for å få plass til min store rumpe og hofter.. lårene mine passer bra, men så er de like trange i livet og rumpa som skinny jeans. ser jo bare bra ut på de som er slanke.. Hvilke jeans- og buksetyper foretrekker du som også er lav (jeg er 1,60) og har stor sprettrumpe eller/og hofter? hva ser best ut på deg ? Anonymkode: 94afe...f6a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg liker personlig trenden med videre jeans, «ballongbein» og «mom-jeans», men har erfaringer med at jeg alltid må opp i størrelse for å få plass til min store rumpe og hofter.. lårene mine passer bra, men så er de like trange i livet og rumpa som skinny jeans. ser jo bare bra ut på de som er slanke.. Hvilke jeans- og buksetyper foretrekker du som også er lav (jeg er 1,60) og har stor sprettrumpe eller/og hofter? hva ser best ut på deg ? Anonymkode: 94afe...f6a bootcut, fordi det jevner ut proporsjonene. Anonymkode: b5575...735 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): bootcut, fordi det jevner ut proporsjonene. Anonymkode: b5575...735 samme her. Anonymkode: 64f24...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Kan ikke navn på en eneste modell. Har flest trange fra topp til tå, men også de med sleng og høyt liv som kravler litt opp i ræva. Jeg har smale skuldre, tynn mage og fett på lår og rumpen. 163cm 55kg. Om det hjalp... Anonymkode: 41fd0...32f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå