Gå til innhold

vide «trendy» bukser vs andre bukser på oss som er lave og curvy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker personlig trenden med videre jeans, «ballongbein» og «mom-jeans», men har erfaringer med at jeg alltid må opp i størrelse for å få plass til min store rumpe og hofter.. lårene mine passer bra, men så er de like trange i livet og rumpa som skinny jeans. ser jo bare bra ut på de som er slanke.. 

Hvilke jeans- og buksetyper foretrekker du som også er lav (jeg er 1,60) og har stor sprettrumpe eller/og hofter? hva ser best ut på deg ? 

Anonymkode: 94afe...f6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg liker personlig trenden med videre jeans, «ballongbein» og «mom-jeans», men har erfaringer med at jeg alltid må opp i størrelse for å få plass til min store rumpe og hofter.. lårene mine passer bra, men så er de like trange i livet og rumpa som skinny jeans. ser jo bare bra ut på de som er slanke.. 

Hvilke jeans- og buksetyper foretrekker du som også er lav (jeg er 1,60) og har stor sprettrumpe eller/og hofter? hva ser best ut på deg ? 

Anonymkode: 94afe...f6a

bootcut, fordi det jevner ut proporsjonene.

Anonymkode: b5575...735

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

bootcut, fordi det jevner ut proporsjonene.

Anonymkode: b5575...735

samme her. 

Anonymkode: 64f24...e7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bootcut og skinny

Anonymkode: e442e...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke navn på en eneste modell. Har flest trange fra topp til tå, men også de med sleng og høyt liv som kravler litt opp i ræva. Jeg har smale skuldre, tynn mage og fett på lår og rumpen. 163cm 55kg. Om det hjalp...

Anonymkode: 41fd0...32f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...