Gå til innhold

Jeg var utro, velger bli i ekteskapet, men syns sexen er enda dårligere enn før etter å ha prøvd noe annet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja det som står i overskriften. Jeg var utro. Skulle ikke vært det, men det skjedde 5 ganger. Med samme person. Det var helt magisk sex. Sexlivet hjemme har vært kjipt i årevis. Jeg opplevde å bli tatt til nye høyder med denne andre, fikk smaken på oralsex (noe jeg ikke får hjemme) og en del andre ting. Jeg har i etterkant av utroskapen prøvd få dette hjemme også, sagt hva jeg savner, men nei. Det er og forblir sparsommelig og kjedelig. Jeg vet ikke hvordan leve med dette, verken at jeg har vært utro (med følelser) og at jeg går og savner den jeg var utro med og det vi hadde sammen. Hver gang jeg onanerer, så tenker jeg på sexen vi hadde, det er det beste jeg har opplevd noen gang. 

Hva bør jeg gjøre? Ikke ork å svare "du skulle ikke vært utro i første omgang", det er opplagt, det vet jeg. Men jeg klarer ikke glemme, klarer ikke la være drømme og fantasere om og jeg savner det som var....

Anonymkode: a8ede...741

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yolo🌈

Anonymkode: 500bf...612

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Har vært hvor du er. Det blir bedre med tiden. Og kanskje kan du snakke mer med mannen om dine ønsker og behov med tiden? Kan være sårt for han å forstå at han andre var bedre og at du savner noe. Er mange måter å vise han hva du tenker på. Vann der du er nå, lag leker, ta initiativ til innkjøp av noe nytt, få han til å ønske å utforske mer.

Anonymkode: 9cec4...fbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har vært hvor du er. Det blir bedre med tiden. Og kanskje kan du snakke mer med mannen om dine ønsker og behov med tiden? Kan være sårt for han å forstå at han andre var bedre og at du savner noe. Er mange måter å vise han hva du tenker på. Vann der du er nå, lag leker, ta initiativ til innkjøp av noe nytt, få han til å ønske å utforske mer.

Anonymkode: 9cec4...fbb

Har prøvd i årevis. Ikke aktuelt å prøve noe nytt, ikke aktuelt med lek, utforskning og aldri initiativ....Ser dessverre ikke lyst ut. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bli værende? Helt idiotisk. 

Anonymkode: 356f4...422

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da er vel svaret enkelt. Dump og gå videre.

Anonymkode: 431bd...1d1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja det som står i overskriften. Jeg var utro. Skulle ikke vært det, men det skjedde 5 ganger. Med samme person. Det var helt magisk sex. Sexlivet hjemme har vært kjipt i årevis. Jeg opplevde å bli tatt til nye høyder med denne andre, fikk smaken på oralsex (noe jeg ikke får hjemme) og en del andre ting. Jeg har i etterkant av utroskapen prøvd få dette hjemme også, sagt hva jeg savner, men nei. Det er og forblir sparsommelig og kjedelig. Jeg vet ikke hvordan leve med dette, verken at jeg har vært utro (med følelser) og at jeg går og savner den jeg var utro med og det vi hadde sammen. Hver gang jeg onanerer, så tenker jeg på sexen vi hadde, det er det beste jeg har opplevd noen gang. 

Hva bør jeg gjøre? Ikke ork å svare "du skulle ikke vært utro i første omgang", det er opplagt, det vet jeg. Men jeg klarer ikke glemme, klarer ikke la være drømme og fantasere om og jeg savner det som var....

Nei her har du stelt i stand for både deg selv og din partner. Det er jo tydelig at u fant noe som du mye heller vil være med men av en eller annen grunn så valgte du å gå tilbake til den du hadde?! Why? Eneste årsak jeg kan tenke meg er at dere har barn og du fikk dårlig samvittighet osv. Ser ikke ut som du har fortalt partneren din om utroskapet? 

Jeg skjønner at du ikke klarer å glemme utroskapet da det meste der var mye bedre enn det du har i dag i dag, klart det var. For det første så var forholdet ditt så dårlig at du søkte/fant deg en annen, så møttes dere flere ganger og du fikk oppleve ting du ikke får der du er nå og du er rett og slett tilbake der du var når du var lei, på nytt savner du sex du ikke får og du er like langt.

Spørsmålet er ikke hva du gjør nå, spørsmålet er hva i huleste fikk deg til å gå tilbake? 

Her er det bare å snu i døra igjen og komme deg tilbake til den nye friske og spennende sexen!

Ja helt seriøst!

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den eneste, vi er bare mennesker.  Jeg gråt ofte stille etter mannen min var sovnet, etter hans "elskov".  Ble bare så utrolig klønete og tafatt, etter å ha vårt hos elskeren.

💗 Klem fra meg.

Anonymkode: 29b01...12e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor bli værende? Helt idiotisk. 

Anonymkode: 356f4...422

Hvorfor gir du mannfiendlige råd?   Veldig usivilisert og egoistisk 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er ikke den eneste, vi er bare mennesker.  Jeg gråt ofte stille etter mannen min var sovnet, etter hans "elskov".  Ble bare så utrolig klønete og tafatt, etter å ha vårt hos elskeren.

💗 Klem fra meg.

Anonymkode: 29b01...12e

Har vært der jeg og.. Tenkte på han andre mens jeg hadde pliktsex hjemme - ikke greit.. Etter en stund med denne nye spennende mannen (og du har bare vært med ham 5 ganger sender er fortsatt vilt mye dopamin og oxitocyn og alle andre kjærlighetshormoner i sving her som gjør at sexen blir bedre..) så måtte jeg tenke meg godt om; hvorfor har jeg gjort dette..? Gikk i terapi og hentet frem en del dårlige minner som jeg bare ikke hadde prosessert.. Jeg endte opp med å gå fra mannen. Jeg måtte bort fra ham.

Jeg skammer meg for at jeg ikke klarte å ta tak i meg selv før jeg var utro men jeg er også menneske og kan tråkke feil. Etter en stund ble det ikke så sexy å møtes i det skjulte og jeg begynte å bli bevisst på hvordan han andre var.. Egentlig var han ganske lik mannen min (altså en drittsekk men det er en annen del av historien).

jeg synes du skal gjøre følgende;

- Finn ut hvorfor du var utro; og dette er ikke et enkelt «jeg savnet spenning» svar - det er noe fundamentalt du mangler hjemme som gjør at du har gått til en annen

- bestem deg for hvordan du skal bearbeide dette - IKKE bare prøv å glemme det - hvis du går fra elskeren din må du gi deg selv lov til å sørge. Anbefaler å ha en time (eller flere) hos terapaut - om ikke annet for å ha en time hvor du kan være dønn ærlig uten at noen dømmer deg. Du må også jobbe med å tilgi deg selv (nå legger jeg til grunn at du ikke er psykopat og blottet for skam/skyldfølelse)

- Når du har bearbeidet litt alene så må du jo bestemme deg for hva dette betyr - er du ulykkelig i ekteskapet så må du gå eller gi det en ny sjanse. Hvis ny sjanse så må du kanskje være ærlig med mannen - med risikoen at han ikke takler det og vil gå.. 

Anonymkode: 1c070...a0a

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har det akkurat som deg, føler, lengter, fantaserer og drømmer om en en annen.  Ømhet, kjærlighet og sex. 

Anonymkode: 1bcb5...c75

• Hjerte 2
Skrevet
Akryl skrev (8 timer siden):

Hvorfor gir du mannfiendlige råd?   Veldig usivilisert og egoistisk 

???

TS har ikke redegjort for hvorvidt TS er mannen eller damen i dette forholdet - noe som også er irrelevant. Personen du siterte sa ingenting om verken menn eller kvinner.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Da forlater du personen. Personen fortjener en som ikke er utro, og livet er for langt til at du skal leve i et ekteskap du ikke liker. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Some guy
Skrevet (endret)
16 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, da er vel svaret enkelt. Dump og gå videre.

Anonymkode: 431bd...

Endret av Some guy
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Curiousine said:

Da forlater du personen. Personen fortjener en som ikke er utro, og livet er for langt til at du skal leve i et ekteskap du ikke liker. 

Slik som personen er beskrevet fortjener jo den personen å leve alene i sølibat. Ingen fortjener noen som helst om man er en tafat type.

Anonymkode: e746c...875

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva har du bidratt til at sexen er bra på hjemmeplan? Hvis du synes det har du da spurt din partner om den synes det samme?

Den nye elskeren har tatt deg til nye høyder sier du, men hva tilførte du der? Lot du deg bare bli bergtatt og "elsket"? 

Dette er en fersk romanse og det er som regel hot til å begynne med. Men, for det kommer et, men her du vil ikke forandre deg fra det du allerede har vært. Den du er tar du med deg i ditt neste forhold med elskeren. Hva om du alltid lar deg bare rive med og med det ikke gir noe annet enn kroppen din til elskeren. Kommunikasjon uteblir som i ditt forrige samliv og bare dine forventninger er det som teller så vil du på nytt ende opp med dårlig sex. Er det da på tide med en ny elsker?

Some guy skrev (1 minutt siden):

Merkelig hvordan i tråder der damer mangler god sex, så det å gå fra mannen er helt innafør. Mens i tråder der mannen klager på sexlivet så er han problemet og får kjeft for engang å tenke tanken. Haha. 

Og ingen i tråden spør engang om det er barn i bilde. 

Det er alltid mannens feil. Alltid! ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slik som personen er beskrevet fortjener jo den personen å leve alene i sølibat. Ingen fortjener noen som helst om man er en tafat type.

Om man skal tenke sånn, så fortjener jo egentlig ts å leve alene også siden hen har vert utro i stede for å bare gå fra personen med gang. Skrev likevel at livet er for langt til å leve i et ekteskap man ikke liker. Man vet ikke hvorfor personen er sånn, kan vere grunner til det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greia er den at hvis partneren din vet om utroskapen din, og la oss si at dere har ordnet opp i det osv - så vil partner likevel bære på dette lenge! 

Man er ikke avslappet med noen som har såret deg på en sånn måte. Jeg snakker av erfaring. Det tok lang tid før jeg ble meg selv seksuelt igjen med mannen, etter at vi nesten gikk fra hverandre pga hans utroskap.. 

Ja du kan gå ifra partner.. men gresset er nok ikke alltid grønnere osv. Det går faktisk an å jobbe med et forhold hvis begge vil, uten at man trenger å bli kalt dum eller naiv av kg politiet. Man har et langt liv og man kommer til å bli fristet mange ganger i løpet av det. Så må man veie opp hva som betyr mest da.. 

Sier ikke at man skal bli værende sammen for enhver pris, men er det ikke verdt ett forsøk, på å få det bedre sammen?

Anonymkode: 1caae...9ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tafatte typer skapes av tafatte damer. Damer som ikke evner å kommunisere med partneren, damer som bare forventer uten å gi noe tilbake. Hadde damer virkelig vært så opptatte av det fysiske så hadde tatt mere grep om akkurat det og ikke bare latt mannen lede. 

Jeg tror mange menn er mye mere lekne og drøye om de bare får lov til det uten denne gjetteleken. Du høster stort sett det du sår. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har vært der jeg og.. Tenkte på han andre mens jeg hadde pliktsex hjemme - ikke greit.. Etter en stund med denne nye spennende mannen (og du har bare vært med ham 5 ganger sender er fortsatt vilt mye dopamin og oxitocyn og alle andre kjærlighetshormoner i sving her som gjør at sexen blir bedre..) så måtte jeg tenke meg godt om; hvorfor har jeg gjort dette..? Gikk i terapi og hentet frem en del dårlige minner som jeg bare ikke hadde prosessert.. Jeg endte opp med å gå fra mannen. Jeg måtte bort fra ham.

Det er dette som naturen har gjort så vanskelig for oss. Nye seksuelle opplevelser setter i gang storproduksjon av hormoner som forelsker oss i en ny partner. Det er en kjemi du må få tilbake i forholdet dersom du skal ta vare på det. Det krever innsats og seksuell utvikling, i fellesskap, hvis ikke kan det skape problemer i forholdet. Alle nye partnere vil i den første fasen være en bedre match for deg pga naturlig hormonproduksjon som utsløses med en ny partner. Det er ikke alltid de nye partnerne som er så mye bedre slik mange tror, det er ditt forhold til den gamle som ikke er tatt vare på. Hvem som har "skyld" i dette kan variere, som oftest er det begges skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...