AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #21 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er 14 dagers angrerett fra man mottar varen. Iløpet av den tiden skal man kunne prøve varen i den grad det er nødvendig for å "teste" den. Såfremt den leveres tilbake i salgbar stand, er bruken helt innenfor. Det med at betalt vare på nettet ved klikk og hent gjelder som fjernkjøp var nytt for meg. Er nok ikke noe Elkjøp roper så veldig høyt ut om.... Anonymkode: 6bf60...2f6 Det er kun dersom varen er betalt på nett angrerett gjelder, ikke ved betaling i kasse. Det er en vesentlig forskjell.😊 Anonymkode: 49adf...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #22 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Man har en undersøkelsesrett, ikke en ta-i-bruk-rett. TS har tatt varen i bruk over flere dager, har sannsynligvis installert programvare på den (apper) og har gått langt utover det hun ville fått undersøkt i butikk. Men som sagt kan så klart Elkjøp være greie likevel. Eller kundeservicemedarbeideren kan gjøre dårlig research og bare godkjenne returen uten å stille kritiske spørsmål. https://fil.forbrukerradet.no/wp-content/uploads/2015/09/veileder-angrerett-2017.pdf Anonymkode: 01ec9...d10 Handler ikke om dårlig research, men å følge retningslinjene internt 😊 hilsen kundeservicemedarbeideren😉 Anonymkode: 49adf...1c8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #23 Skrevet 5. mai 2022 Oppdatering Møtte på ei som var superhyggelig på telefon og motatt returseddel på epost, så telefonen blir sendt avgårde i morgen 😁 Ts Anonymkode: 334ae...709 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #24 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Oppdatering Møtte på ei som var superhyggelig på telefon og motatt returseddel på epost, så telefonen blir sendt avgårde i morgen 😁 Ts Anonymkode: 334ae...709 Haha, kanskje det var hun som svarte i tråden her 😂 Anonymkode: 1c3f1...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #26 Skrevet 5. mai 2022 Så gøy, bra for deg! Bra det var på Elkjøp. Dette hadde ikke Power akseptert Anonymkode: 7f088...045
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #27 Skrevet 5. mai 2022 Kjøp en IPhone SE du Anonymkode: d2776...b55
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #28 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man har en undersøkelsesrett, ikke en ta-i-bruk-rett. TS har tatt varen i bruk over flere dager, har sannsynligvis installert programvare på den (apper) og har gått langt utover det hun ville fått undersøkt i butikk. Anonymkode: 01ec9...d10 Retten er rett til bruk i 14 dager. Retten er ikke begrenset til samme undersøkelser man kan gjøre i butikk. For øvrig så tjener mest sannsynlig butikkene på dette i lengden. Det fører jo til man tør å kjøpe ting man ellers ikke ville kjøpt. Anonymkode: ded98...639 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #29 Skrevet 5. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Retten er rett til bruk i 14 dager. Retten er ikke begrenset til samme undersøkelser man kan gjøre i butikk. For øvrig så tjener mest sannsynlig butikkene på dette i lengden. Det fører jo til man tør å kjøpe ting man ellers ikke ville kjøpt. Anonymkode: ded98...639 Nei, se linken jeg la ved. Anonymkode: 01ec9...d10
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #30 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan være 🙉 Anonymkode: 334ae...709 Hehe, det var faktisk ikke meg, men ble veldig glad av å høre at det ordnet seg så smooth som jeg selv ville gjort det 🤗 Anonymkode: 49adf...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #31 Skrevet 5. mai 2022 Veldig glad for at det ordnet seg! Telefonen er nå pakket pent inn i esken og klar til sending i morgen. Jeg skal innrømme at jeg fikk ro i sjela av å bytte tilbake til 7+’en min 🙈😂 Anonymkode: 334ae...709
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #32 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe, det var faktisk ikke meg, men ble veldig glad av å høre at det ordnet seg så smooth som jeg selv ville gjort det 🤗 Anonymkode: 49adf...1c8 Og supertakk til deg! Tror ikke jeg hadde klart å mote meg opp til å ringe kundeservice om det ikke hadde vært for svarene dine! 😂🙏🏻 Ts Anonymkode: 334ae...709 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #33 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Veldig glad for at det ordnet seg! Telefonen er nå pakket pent inn i esken og klar til sending i morgen. Jeg skal innrømme at jeg fikk ro i sjela av å bytte tilbake til 7+’en min 🙈😂 Anonymkode: 334ae...709 7+ vil ikke få flere oppdateringer. synes du skulle gitt 12 en liten sjanse med å bli bedre kjent med den.. er ikke akkurat en en gammel model. Anonymkode: f08e8...508 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå